Fitness Seller

3 weken 'out of order '

Bezoekers in dit topic

hairspray

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
64
Waardering
4
Lengte
1m64
Massa
53kg
Hallo iedereen

Omdat ik er toch mee inzit dat ik al 2 weken niet heb kunnen trainen en de komende week ook niet mag, maak ik me toch wat zorgen. :(

Niet echt 'zorgen' maar ik zit er de hele tijd mee in mijn hoofd. Ik was juist zo goed bezig en nu merk ik dat mijn spierdefinitie niet meer is zoals 2 weken geleden :( Dat maakt me wel wat verdrietig.

Ik neem aan dat ik na 3 weken niets doen niet terug onderaan moet beginnen ? En mag ik hopen dat mijn spieren snel terugkomen ?

Eind juni ga ik op zomervakantie en wil ik er graag tiptop uitzien !
 
Hallo iedereen

Omdat ik er toch mee inzit dat ik al 2 weken niet heb kunnen trainen en de komende week ook niet mag, maak ik me toch wat zorgen. :(

Niet echt 'zorgen' maar ik zit er de hele tijd mee in mijn hoofd. Ik was juist zo goed bezig en nu merk ik dat mijn spierdefinitie niet meer is zoals 2 weken geleden :( Dat maakt me wel wat verdrietig.

Ik neem aan dat ik na 3 weken niets doen niet terug onderaan moet beginnen ? En mag ik hopen dat mijn spieren snel terugkomen ?

Eind juni ga ik op zomervakantie en wil ik er graag tiptop uitzien !

nee hoor, goed blijven eten en straks weer knallen heb je het in no time weer terug.
3 weken is k*t maar er zijn mensen die 6 maanden stoppen en binnen 2 maanden weer op oud niveau zitten.
 
Zie het als een vakantie voor je lichaam, rust is ook belangrijk. Verdiep je in voeding en oefeningen/vorm om er toch mee bezig te zijn. Extra motivatie om weer te knallen als je weer mag.
 
Zie het als een vakantie voor je lichaam, rust is ook belangrijk. Verdiep je in voeding en oefeningen/vorm om er toch mee bezig te zijn. Extra motivatie om weer te knallen als je weer mag.

3 weken rust is wel een beetje overdreven hé.
 
die 3 weken heb je binnen no time weer ingehaald :)
 
Nee joh.. ik heb 2,5 jaar weer ingehaald in no time. 3 weken kost je misschien een weekje trainen om in te halen, geen zorgen maken, nu rusten en daarna gewoon weer hard rammen en goed eten (volgeoden calorien en eiwitten)
 
Bedankt allemaal ! Stelt me toch al wat meer gerust, hehe :)
Wou dat het al volgende week maandag was, dan ga ik zeker terug knallen!
 
Je hebt die spieren niet in 3 weken gekregen, dus ze zijn ook niet verdwenen binnen 3 weken. Maar ik ken het gevoel haha :P Het voelt alsof je weer helemaal opnieuw moet beginnen.
 
Ik wil ook aandacht :(
 
Die heb je net gekregen ;)
 
Back
Naar boven