AndroidHealthClinic

3 weken rust

Bezoekers in dit topic

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2005
Berichten
3.143
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Ik ga zondag op vakantie(3 weken), ik blijf gewoon veel eten omdat ik toch al in de bulk zit, maar is het verstandig om 2 of 3 keer per week een aantal supersets te doen van optrekken, opdrukken en situps en dips?
 
als je verder helemaal niks doet? JA :D
 
Zou het niet doen. Als je normaal niet om de 8 a 10 weken rust neem is 1 x per jaar 3 weken rust geen probleem en goed voor je herstel van aanhechtingen e.d
 
Zwier zei:
Zou het niet doen. Als je normaal niet om de 8 a 10 weken rust neem is 1 x per jaar 3 weken rust geen probleem en goed voor je herstel van aanhechtingen e.d

rust is natuurlijk belangrijk, dat zal ik zeker beamen, maar stel dat ie in week 4 of zo zit van zn 8 weken tussen de rustweken (als ie dat doet), geen probleem lijkt me. Maak het niet te gek, je moet ook van je vakantie genieten, tenzij je bij de groten der aarde wil horen....
train je al een jaar lang zonder pauze, neem dan gerust een weekje vrij :D
 
Ik train al 1,5 jaar zonder pauze, dus misschien is een week pauze niet zoeen gek idee en daarna 2 weken, 1x per week een stel supersets om me lichaam een beetje in conditie te houden. Ik ga er trouwens ook bij mountainbiken.
 
Ik zou inderdaad eerst 1 of twee weken niks doen, daarna kan je wel wat 'onderhoudswerkzaamheden' gaan doen.
 
Ik ben zelf in December drie weken op vakantie geweest en heb alleen wat gezwommen in de zee, wel bijna elke dag. Na deze drie weken, woog ik nog precies hetzelfde. De dag na thuiskomst ben ik direct gaan trainen en gelukkig was mijn kracht ook nog hetzelfde.

Ik denk, dat het ook te maken heeft met hoelang je al bezig bent met spieren kweken.
 
Ok bedankt voor de reacties.
 
S0m30n3 zei:
Ik ga zondag op vakantie(3 weken), ik blijf gewoon veel eten omdat ik toch al in de bulk zit, maar is het verstandig om 2 of 3 keer per week een aantal supersets te doen van optrekken, opdrukken en situps en dips?

Als je dat doet, is het geen rust, toch? Het kan in ieder geval geen kwaad, maar ik zou lekker genieten van je vakantie. Heerlijk even niet druk maken over je voeding en je training. Als je terug komt ga je er dubbel zo hard tegen aan.

Fijne vakantie
 
Ik ga toch wel een beetje letten op mun voeding in de vakantie. Niet overdreven, maar een paar pakken melk per dag blijf ik denk tog wel drinken.
 
Back
Naar boven