MuscleMeat

3 weken Schema,Goed Schema ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stefan2002

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2002
Berichten
14
Waardering
0
3 weken schema



..:: Maandag ::.. Borst / Triceps

..:: Dinsdag ::.. Biceps / Rug

..:: Woensdag ::.. Schouders

..:: donderdag ::.. Rust

..:: Vrijdag ::.. Borst / Triceps

..:: Zaterdag ::.. Biceps = Rug =

..:: Zondag ::.. Rust


2e Week ( Week 2 )

..:: Maandag ::.. Schouders

..:: Dinsdag ::.. Borst / Triceps

..:: Woensdag ::.. Biceps / Rug

..:: donderdag ::.. Rust

..:: Vrijdag ::.. Schouders

..:: Zaterdag ::.. Borst / Triceps

..:: Zondag ::.. Rust


3e Week ( Week 3 )

..:: Maandag ::.. Biceps / Rug

..:: Dinsdag ::.. Schouders

..:: Woensdag ::.. Borst / Triceps

..:: donderdag ::.. Rust

..:: Vrijdag ::.. Biceps / Rug

..:: Zaterdag ::.. Schouders

..:: Zondag ::.. Rust

Zou Ik Me Biceps / Rug ruilen met me Schouders voor betere Spiergroei ? ofmaakt dat niks uit ? omdat ik nu dag na borst triceps Rug Biceps doe?

Benen Kan Ik Nie trainen i.v.m Blessure. Buik doe ik elke dag eftjes Tips ?
Dit is dus een 3 weken Schema 72 uur rust tussen elke Spiergroep. 2 rustdagen per week.
Na de 3 weken begint ie weer Opnieuw.... Tips!!!
 
Laatst bewerkt:
Benen Kan Ik Nie trainen i.v.m Blessure. Buik doe ik elke dag eftjes Tips ?

Maar in je eerder schema geef je wel aan de benen te trainen???

en buik zou ik 2,3 x p.week aanpakken en dan niet ff, maar minder vaak dus en intensiever.

voor de rest, ik ben geen voorstander van 2x per week dezelde spiergroep maar ieder zn meug. schema ziet er wel bete uit dan de vorige, afgzien van benen dan...

schouders ipv rug/biceps zou ik niet doen. en hoezeo betere spiergroei? voor wat?

eventueel probeer jedeze variant enigszins in te passen

..:: Maandag ::.. Borst / voorkant/zijkant schouders

..:: Dinsdag ::.. Rug / achterkant schouders

..:: Woensdag ::.. armen

alhoewel je dan wel de armen al aardig heb uitgeput de dagen ervoor. ik raad je dan ook een rustdag aan..

maar to the point:verder ziet t er goed uit qua split als je elke spergroep 5 x in 3 weken wil aanpakken


ps. waar in Arnhem zit Kuster?
 
You can try it maar ik zou alles slechts éénmaal per week trainen en misschien een oefening meer doen per spiergroep of zo
 
Originally posted by munk
You can try it maar ik zou alles slechts éénmaal per week trainen en misschien een oefening meer doen per spiergroep of zo

Helemaal mee eens, maar dat had ik al gezegt.
 
Kuster Zit op de geitenkamp onder zwembad valkenhuizen en okeejz zoals ik van iedereen vernomen heb pas ik dit schema aan en ja benen is ander verhaal heb blessure dus kan ze wel een beetje trainen maar hoogstens 1 x per week en heel erg licht.

verder bedankt voor jullie tips maar als ik bijvoorbeeld alles 1 x in de week doe en ik ga 4 a 5 x zou ik toch ook 1 spiegroep per dag kunnen pakken ?

Vb maandag Borst
Dinsdag Biceps
Woensdag Rug
Donderdag Rust
Vrijdag Triceps
zaterdag schouders
zondag benen zeer licht of rust.
 
ge moet dan in principe maar 3 keer trainen. De andere dagen kunt ge eten:D . Ge zult veel beter groeien
 
Originally posted by stefan2002

Vb maandag Borst
Dinsdag Biceps
Woensdag Rug
Donderdag Rust
Vrijdag Triceps
zaterdag schouders
zondag benen zeer licht of rust.

dan zou ik rug niet na biceps pakken

maandag rug
Dinsdag borst
Woensdag benen zeer licht of rust
Donderdag Rust
Vrijdag Biceps/Triceps
zaterdag schouders
zondag rust
 
goed schema
 
okeejz thanks again :d dit ga ik denk ik doen ja gewoon 5 x per week 1 spiergroep per dag Bedankt en nu GOED ETEN !
 
oja nog wat die kerel van de sportschool zei dat ik beter niet 1 spiergroep per dag moet pakken waarom kweenie maargoed en uh hoeveel sets moet ik dan doen voor optimale spiergroei ?

Piramide systeem ? hoeveel sets voor borst,triceps,enz ?
 
Originally posted by stefan2002
oja nog wat die kerel van de sportschool zei dat ik beter niet 1 spiergroep per dag moet pakken waarom kweenie maargoed en uh hoeveel sets moet ik dan doen voor optimale spiergroei ?

Piramide systeem ? hoeveel sets voor borst,triceps,enz ?

pirmaide systeem kan geen kwaad. zou zelf gaan voor ong. 12 sets voor grote speirgroepen. dus 4 oef. met 3 sets of 3 oef en 4 sets. hou t bij 6 tot 10 reps en dan kan je 3 sets met 10-8-6 reps doen. kleine spiergroepen max. 9 sets.

kuiten, traps en buik kunnne meer herhalingen heben omdat je die spieren als t ware de hele dag ondersteunend gebruikt. kuiten tijdens lopen, traps bij je hoofd bewegen en buik stabiliseert je eigenlijk bij alles wat je doet. maar ik raad ja aan om eventueel de zoekfunctie te gebruyiken.
 
Back
Naar boven