Fitness Seller

3 Year Body Transformation (+50kg)

Bezoekers in dit topic

Pieter318

Cool Novice
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
150
Waardering
97
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
16%
Goedemorgen allemaal!

sommige hier kennen mij wel van mijn post waarin ik mijn body transformatie heb laten zien. Inmiddels heb ik ook een YouTube video gemaakt waarin ik in 8 minuten laat zien hoe ik 50kg aankom.3950F692-209A-46F8-8248-9AC5E5DB089E.jpeg
LINK:

Ik hoop met deze video anderen te motiveren om dezelfde reis te ondergaan. Ik heb een hoop dingen moeten loslaten om te gaan waar ik nu sta maar ben ontzettend blij met mijn resultaat.

groetjess

Pietertje Proteïne
 
Laatst bewerkt:
Goede progressie! Van nature een goede chest! Geeft meteen een gespierde look.
 
Gymshark ✔️
melodramatisch verhaal ✔️
Standaard cliche cringe Youtube achtergrondgeluid, die ze bij elk soortgelijke transformation video gebruiken✔️

Ik zou nog wel even erbij vermelden dat het een natty transformation. Dat zal waarschijnlijk nog meer views pakken, Pietertje Proteïne.
 
Goede progressie! Van nature een goede chest! Geeft meteen een gespierde look.
Bedankt! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook wel heel leuk vind om chest te trainen, dat maakt automatisch dat je daar dan wellicht meer progressie boekt...


Gymshark ✔️
melodramatisch verhaal ✔️
Standaard cliche cringe Youtube achtergrondgeluid, die ze bij elk soortgelijke transformation video gebruiken✔️

Ik zou nog wel even erbij vermelden dat het een natty transformation. Dat zal waarschijnlijk nog meer views pakken, Pietertje Proteïne.
Die standaard cliché cringe muziek is NCS, je wordt behoorlijk beperkt in muziekkeuze omdat er weinig no copyright muziek beschikbaar is.

Ik ben inderdaad natty trouwens maar wilde dat er niet inzetten omdat je tegenwoordig al snel de fake natty police achter je aankrijgt
 
Zet erbij dat het een natty transformatie is, zorg voor wat meer volgers en stuur ik je vid door naar opa Greg:roflol:

Desalnietemin, mooi werk!!
 
Zet erbij dat het een natty transformatie is, zorg voor wat meer volgers en stuur ik je vid door naar opa Greg:roflol:

Desalnietemin, mooi werk!!
Heb er “3 Year Natural Body Transformation” van gemaakt, alles om opa Greg te triggeren
 
Bedankt! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook wel heel leuk vind om chest te trainen, dat maakt automatisch dat je daar dan wellicht meer progressie boekt...



Die standaard cliché cringe muziek is NCS, je wordt behoorlijk beperkt in muziekkeuze omdat er weinig no copyright muziek beschikbaar is.

Ik ben inderdaad natty trouwens maar wilde dat er niet inzetten omdat je tegenwoordig al snel de fake natty police achter je aankrijgt
Je moet alle aandacht opeisen die mogelijk is. Hoe meer haat en hoe negatiever het wordt, hoe beter. Neem dat maar van mij aan.

Voordat je het weet kom je terecht in de natty of not natty videos bij één van die mongolen en dan begint het balletje te rollen. Zo zijn die andere sukkels ook bekend geworden.
 
Je moet alle aandacht opeisen die mogelijk is. Hoe meer haat en hoe negatiever het wordt, hoe beter. Neem dat maar van mij aan.

Voordat je het weet kom je terecht in de natty of not natty videos bij één van die mongolen en dan begint het balletje te rollen. Zo zijn die andere sukkels ook bekend geworden.
Ik heb het aangepast in “3 Year Natural Body Transformation”, bedankt voor het meedenken 👍
 
Zet erbij dat het een natty transformatie is, zorg voor wat meer volgers en stuur ik je vid door naar opa Greg:roflol:

Desalnietemin, mooi werk!!
Het verstand komt met de jaren, opa Greg is nog een jonge hond, maar dat beseft hij nu nog niet ( een vis weet ook pas dat hij in het water leeft totdat je hem eruit haalt).

Greg begrijpt ook niet dat wij hier in Nederland de beschikking hebben over gezonde voeding en een goede gezondheidszorg en de mogelijkheid tot het beoefenen van elke sport binnen 25km.
Zie ook Greg's vid over Guusje van Geel/Gelen (?) wat een mooie vrouw :thumb:
 
Zeker wel een geslaagd fysiek, je Engels klinkt ook goed vlot op het filmpje :thumbup:
 
Zeker wel een geslaagd fysiek, je Engels klinkt ook goed vlot op het filmpje :thumbup:
Bedankt chrash! Dat Engels gebeurt vanzelf als je vanwege COVID heel de dag Netflix kunt kijken 🤣
 
Leuke vid! Ik vind het stukje van rijst/kip en geen druppel alcohol wel ietsss overdreven.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
50kg aangekomen in 8 minuten...
 
50kg aangekomen in 8 minuten...
Met de kerstdagen schijnt het allemaal te kunnen ..


Leuke vid! Ik vind het stukje van rijst/kip en geen druppel alcohol wel ietsss overdreven.
Zo heb ik het aangepakt, maar ik snap dat dat voor veel mensen niet te doen is.

Ik denk dat je het jezelf alleen maar moeilijker maakt als je elke week je lichaam weer laat kennismaken met hoe lekker ongezond kan zijn. Ik weet inmiddels niet beter en heb ook echt nooit last van cravings 🙂
 
Zet erbij dat het een natty transformatie is, zorg voor wat meer volgers en stuur ik je vid door naar opa Greg:roflol:

Desalnietemin, mooi werk!!
Coach Greg was natural beter dan enhanced. Zal wel weer genetics zijn.
 
Goeie transformatie zeg, leuk en vlot filmpje ook. 50 kg in 3 jaar natty is wel ziek.
 
Back
Naar boven