MuscleMeat

3 Year Body Transformation (+50kg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gevalletje kamertemperatuur iq hiero of niet

Ik zeg dat voor sommige mensen genot niet zit in het eten van n vette hap. Genot kan ook op langer termijn zijn, een PR behalen, seks, ‘n succesvolle investering doen, een leuke film kijken, n complimentje krijgen, fysieke progressie waarnemen, n vakantie etc.

Als jij die 5 minuten genot van een cheatmeal bevredigend vind moet je dat lekker doen toch. Leven en laten leven ..
 
gevalletje kamertemperatuur iq hiero of niet

Ik zeg dat voor sommige mensen genot niet zit in het eten van n vette hap. Genot kan ook op langer termijn zijn, een PR behalen, seks, ‘n succesvolle investering doen, een leuke film kijken, n complimentje krijgen, fysieke progressie waarnemen, n vakantie etc.

Als jij die 5 minuten genot van een cheatmeal bevredigend vind moet je dat lekker doen toch. Leven en laten leven ..
Hij wilt juist zeggen dat je niet altijd saaie kip en rijst moet eten maar mag ook n hamburger zijn want is even goed. Is helemaal geen cheatmeal of vette hap maar je nog steeds kan genieten van eten.
 
Hij wilt juist zeggen dat je niet altijd saaie kip en rijst moet eten maar mag ook n hamburger zijn want is even goed. Is helemaal geen cheatmeal of vette hap
Mijn saaie kip met rijst is de ene keer kip chili, verse groente en n eitje. De week daarna kip kerrie met verse gember etc. Ik kijk elke dag weer uit naar m’n bakkie en blijf dat lekker doen 🙂
 
Mijn saaie kip met rijst is de ene keer kip chili, verse groente en n eitje. De week daarna kip kerrie met verse gember etc. Ik kijk elke dag weer uit naar m’n bakkie en blijf dat lekker doen 🙂
je saaie kip met rijst is dus eigenlijk kip met iets anders?

waarom noem je het dan kip met rijst?
 
je saaie kip met rijst is dus eigenlijk kip met iets anders?

waarom noem je het dan kip met rijst?
Sinds wanneer is kip met rijst en gember geen kip met rijst meer ?
 
Sinds alle hamburgers cheatmeals zijn.
Matig argument aangezien letterlijk niemand hier dat gezegd heeft ..

ik heb m’n bakkies weer klaar. smakelijk allen

1B32502E-ACB1-4822-8CAD-42D9B1CE42CC.jpeg
 
Ik zeg dat voor sommige mensen genot niet zit in het eten van n vette hap. Genot kan ook op langer termijn zijn, een PR behalen, seks, ‘n succesvolle investering doen, een leuke film kijken, n complimentje krijgen, fysieke progressie waarnemen, n vakantie etc.

Als jij die 5 minuten genot van een cheatmeal bevredigend vind moet je dat lekker doen toch. Leven en laten leven ..
De uitgestelde beloning, dat zullen velen nooit leren. Investeren in lange termijn doel is hun vreemd. Na een jaartje trainen, willen ze allemaal een beach body, maar ook mac food en feestjes en niet vergeten 1x in de maand een pilletje of een zegeltje of een lijntje, of alledrie.
En zich maar afvragen waardoor blessures of overbelasting vandaan komen.

Hoe gaat het met je maatschappelijke carrière? Wat studeer je?
 
De uitgestelde beloning, dat zullen velen nooit leren. Investeren in lange termijn doel is hun vreemd. Na een jaartje trainen, willen ze allemaal een beach body, maar ook mac food en feestjes en niet vergeten 1x in de maand een pilletje of een zegeltje of een lijntje, of alledrie.
En zich maar afvragen waardoor blessures of overbelasting vandaan komen.

Hoe gaat het met je maatschappelijke carrière? Wat studeer je?
Bedankt voor de interesse. Ik heb ‘n vrij aparte hobby; ik exporteer en importeer exotische dieren (bidsprinkhanen, wandelende bladeren, vlinders, gifkikkers etc). Verdien daar goed mee en investeer dat in goud, bitcoin, Tesla etc.

Daarnaast studeer ik nu fysiotherapie. Ik wil geen fysiotherapeut worden maar vind het belangrijk dat ik later als personal trainer de fysiologie achter het menselijk lichaam begrijp. 🙂
 
Autocorrectie, ga ‘m ff aanpassen. Azijnzeiker 😂
 
‘t feit dat jij je genot moet halen uit n hamburger of dergelijke zegt ook al wat natuurlijk
Wat is dit voor kut uitspraak dan
Desondanks nette progressie geboekt
 
Back
Naar boven