AndroidHealthClinic

3 Year Body Transformation (+50kg)

Bezoekers in dit topic

Daarnaast studeer ik nu fysiotherapie. Ik wil geen fysiotherapeut worden maar vind het belangrijk dat ik later als personal trainer de fysiologie achter het menselijk lichaam begrijp. 🙂
Dit gaat dan aardig overkill worden denk ik. Waarom doe je dan niet gewoon een cursusje van de LOI ofzo?
 
Dit gaat geen goede keuze worden dan denk ik. Waarom doe je dan niet gewoon een cursusje van de LOI ofzo?

Kerel ik ben 20 jaar oud en verdien naast m’n studie al Jan Modaal, ik doe dit omdat ik het oprecht interessant vind en later mensen hoop te helpen. Niet om er m’n kip van te betalen. Hoe moeilijk is het om iemand gewoon in z’n waarde te laten. Leven en laten leven 🙄
 
Je hebt in ieder geval genoeg zelfvertrouwen voor een popcorntopic op dit forum. Gefeliciteerd! Goede progressie ook, die ik nooit meer zal maken.

Tip van een ouwe lul: neem het leven en jezelf een tikkie minder serieus en geniet er gewoon een beetje van af en toe.
 
Je hebt in ieder geval genoeg zelfvertrouwen voor een popcorntopic op dit forum. Gefeliciteerd! Goede progressie ook, die ik nooit meer zal maken.

Tip van een ouwe lul: neem het leven en jezelf een tikkie minder serieus en geniet er gewoon een beetje van af en toe.
Dat popcorntopic had ik al wel zien aankomen. Al die mannekes die nog niet half de massa hebben gepakt van wat ik heb gepakt en mij dan ff vertellen hoe de vork in de steel steekt, daar ga ik niet lekker op 😂

anyways thanks voor je tip. don’t worry, ik geniet genoeg. ben vorig jaar toevallig naar Indonesië geweest en ga dit jaar Ecuador, Colombia, Brazilië en Peru bezoeken. zoals ik al zei vind ik mijn plezier in andere dingen dan short term happiness. ieder z’n ding right ?
 
Kerel ik ben 20 jaar oud en verdien naast m’n studie al Jan Modaal, ik doe dit omdat ik het oprecht interessant vind en later mensen hoop te helpen. Niet om er m’n kip van te betalen. Hoe moeilijk is het om iemand gewoon in z’n waarde te laten. Leven en laten leven 🙄
Ik weet niet precies waarom je totaal buiten het onderwerp even benoemd hoeveel geld je wel niet verdient maar dat terzijde.

Maar nogmaals, als je mensen wil helpen met je personal training, waarom doe je dan niet gewoon een specifieke cursus ipv een 4 jarige opleiding waar het gros van de opleiding niet over fysiologie of trainingsleer gaat?

P.s.: wel eens afgevraagd of je niet je vrienden bent verloren omdat je gewoon een zelfingenomen ventje bent ipv omdat je "zo hardcore" bent met alleen maar kip en rijst?
 
Dat popcorntopic had ik al wel zien aankomen. Al die mannekes die nog niet half de massa hebben gepakt van wat ik heb gepakt en mij dan ff vertellen hoe de vork in de steel steekt, daar ga ik niet lekker op 😂

anyways thanks voor je tip. don’t worry, ik geniet genoeg. ben vorig jaar toevallig naar Indonesië geweest en ga dit jaar Ecuador, Colombia, Brazilië en Peru bezoeken. zoals ik al zei vind ik mijn plezier in andere dingen dan short term happiness. ieder z’n ding right ?
Heb je de foto’s van Camelus wel eens gezien? Zelfvertrouwen is prima, maar het zelfingenomen ventje uithangen werkt meestal niet zo goed..

En wat ik zeg: zorg dat je een beetje geniet van het leven - hoe je dat doet is inderdaad voor iedereen anders.
 
Zelfvertrouwen is prima, maar het zelfingenomen ventje uithangen werkt meestal niet zo goed..
Ach, hij wil PT’er worden, dat komt dan toch wel van pas.
 
Ik weet niet precies waarom je totaal buiten het onderwerp even benoemd hoeveel geld je wel niet verdient maar dat terzijde.

Maar nogmaals, als je mensen wil helpen met je personal training, waarom doe je dan niet gewoon een specifieke cursus ipv een 4 jarige opleiding waar het gros van de opleiding niet over fysiologie of trainingsleer gaat?

P.s.: wel eens afgevraagd of je niet je vrienden bent verloren omdat je gewoon een zelfingenomen ventje bent ipv omdat je "zo hardcore" bent met alleen maar kip en rijst?
Ben je nu aan het trollen of niet? Wie denk je zelf dat je bent als je een complete vreemdeling even gaat vertellen dat z’n studiekeuze niet juist is.
Dan lijkt het mij op z’n minst logisch dat ik even benoem wat ik doe voor de kost en dat ik dit puur uit interesse ernaast doe.

Denk sowieso dat de meeste mensen hier die een beetje fanatiek trainen die opleiding fysiotherapie met twee vingers in de neus afronden.
Later onderscheid ik mezelf als ik als personal trainer ook mijn fysiotherapeutisch diploma in de pocket heb, voor veel mensen voelt dat extra vertrouwd en voor mij is het nu een kleine moeite.
 
Ik wil even niet cru zijn... en ik zeg absoluut NIET dat dit voor jou geldt!!
Maar in het algemeen.... een papiertje dat je PT bent en een diploma Fysiotherapie zegt nog niets over de kwaliteit van een begeleiding die je kan geven.
 
Ben je nu aan het trollen of niet? Wie denk je zelf dat je bent als je een complete vreemdeling even gaat vertellen dat z’n studiekeuze niet juist is.
Kazamafury, aangenaam
Dan lijkt het mij op z’n minst logisch dat ik even benoem wat ik doe voor de kost en dat ik dit puur uit interesse ernaast doe.
Nee lijkt me totaal irrelevant, je hebt wat problemen met verbanden leggen volgens mij.
Denk sowieso dat de meeste mensen hier die een beetje fanatiek trainen die opleiding fysiotherapie met twee vingers in de neus afronden.
Bron?
Later onderscheid ik mezelf als ik als personal trainer ook mijn fysiotherapeutisch diploma in de pocket heb, voor veel mensen voelt dat extra vertrouwd en voor mij is het nu een kleine moeite.
Ik denk dat social skills eerder fundamenteel zijn als je iemand wil coachen als personal trainer of behandelen als fysiotherapeut. Gaat je tot nu toe goed af zo te zien. Het papiertje tot personal trainer of fysiotherapeut doet niets voor een klant of client.
 
Is 50kg gainen niet al genoeg credentials om PT te worden? Why wait?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ik wil even niet cru zijn... en ik zeg absoluut NIET dat dit voor jou geldt!!
Maar in het algemeen.... een papiertje dat je PT bent en een diploma Fysiotherapie zegt nog niets over de kwaliteit van een begeleiding die je kan geven.
Ik geloof sowieso dat die kwaliteit/ervaring pas met de jaren komt. Daarom pompen ze er vanaf jaar 1 gelijk allemaal maatschappelijke stages in, en gelijk hebben ze. Ik ben het met je eens dat zo’n papiertje weinig zegt maar het gaat me in ieder geval geen kwaad doen 🙂
 
Je hebt in ieder geval genoeg zelfvertrouwen voor een popcorntopic op dit forum. Gefeliciteerd! Goede progressie ook, die ik nooit meer zal maken.

Tip van een ouwe lul: neem het leven en jezelf een tikkie minder serieus en geniet er gewoon een beetje van af en toe.
Tip van een andere oudere man. Geniet van succes, verzamel succes ervaringen. Zet geen rem op wat er eventueel mogelijk is. Er is geen doel te behalen, geniet van de weg er naar toe, en blijf bewegen.
 
Mijn saaie kip met rijst is de ene keer kip chili, verse groente en n eitje. De week daarna kip kerrie met verse gember etc. Ik kijk elke dag weer uit naar m’n bakkie en blijf dat lekker doen 🙂
Zeg je nu eigenlijk dat je je genot stiekem toch uit voeding haalt? :thinking:
 
Zeg je nu eigenlijk dat je je genot stiekem toch uit voeding haalt? :thinking:
De reden dat ik groente en specerijen afwissel is om een nog completer profiel aan micro nutriënten binnen te krijgen 😇
 
De reden dat ik groente en specerijen afwissel is om een nog completer profiel aan micro nutriënten binnen te krijgen 😇
Oke dan. Ik doe het gewoon omdat ik het lekker vind, maar ieder z'n ding. Als je zo compleet mogelijk wilt eten, zou ik sowieso wat gevarieerder eten dan wat je hier omschrijft, maar als jij je er goed bij voelt is het prima. Ik heb overigens ook een tijd lang zo strikt en autistisch gegeten, maar ben blij dat ik dat niet meer doe. Ook al geniet ik nog steeds van m'n bakkie havermout/brinta met whey.
 
Back
Naar boven