AndroidHealthClinic

3 Year Body Transformation (+50kg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kazamafury, aangenaam

Nee lijkt me totaal irrelevant, je hebt wat problemen met verbanden leggen volgens mij.

Bron?

Ik denk dat social skills eerder fundamenteel zijn als je iemand wil coachen als personal trainer of behandelen als fysiotherapeut. Gaat je tot nu toe goed af zo te zien. Het papiertje tot personal trainer of fysiotherapeut doet niets voor een klant of client.
Omdat iedereen hier met twee vingers in zijn neus de opleiding fysiotherapie kan afronden laat jij voor het gemak je opleiding en werk maar achterwege? ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de interesse. Ik heb ‘n vrij aparte hobby; ik exporteer en importeer exotische dieren (bidsprinkhanen, wandelende bladeren, vlinders, gifkikkers etc). Verdien daar goed mee en investeer dat in goud, bitcoin, Tesla etc.

Daarnaast studeer ik nu fysiotherapie. Ik wil geen fysiotherapeut worden maar vind het belangrijk dat ik later als personal trainer de fysiologie achter het menselijk lichaam begrijp. 🙂
Dat is nogal wat. Op mijn 20ste had ik minder initiatief (nu nog steeds trouwens). Hoe kom je in hemelsnaam aan die hobby, is 1 van je ouders bioloog of medewerker bij een dierentuin?
 
Ik beleef genoeg plezier aan dingen buiten drank en drugs om maar bedankt voor je interesse :)
Naast mijn studie, werk en het trainen doe ik eigenlijk niet zo gek veel. Ik heb een enorme LEGO-verzameling, waar ik geregeld nog mee bezig ben. Voornamelijk grote modellen vanuit de Star Wars serie moet ik hebben (ja, ik been een enorme Star Wars nerd). Verder is mijn leven niet zo interessant eigenlijk, bodybuilding is mijn grootste hobby en bezigheid.
Lekker genieten :thumb:
 
1609710843500.png
 
Pff wat een mooi topic dat ik compleet gemist heb :(
 
+1 omdat je een nerd bent :)
 
gevalletje kamertemperatuur iq hiero of niet

Ik zeg dat voor sommige mensen genot niet zit in het eten van n vette hap. Genot kan ook op langer termijn zijn, een PR behalen, seks, ‘n succesvolle investering doen, een leuke film kijken, n complimentje krijgen, fysieke progressie waarnemen, n vakantie etc.

Als jij die 5 minuten genot van een cheatmeal bevredigend vind moet je dat lekker doen toch. Leven en laten leven ..

Maar je zegt zelf dat ongezonde hap zó lekker kan zijn dat je kippetje er zelfs droger van gaat smaken?
Dus je geniet er toch gewoon van? Je geniet er dusdanig van dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je maar beter alles kan schrappen uit angst dat je total retard gaat.

Je moet het verder ook helemaal zelf weten, ik heb er geen last van. Maar het valt mij altijd op dat jongens zoals jij vaak een arrogante houding hebben. Zo van ik leef de bb leef en alles wat van 'perfectie' afwijkt is minder dan mij. Dan kom je ook nog eens met uitspraken zoals "wat denken jullie mij te kunnen vertellen" en "jullie hebben nog niet de helft van de massa gepakt van wat ik heb gepakt" die dit alleen maar bevestigen. Beetje jammer dit. Je hoeft niet meteen zo gekrenkt te doen wanneer we wat discussiëren over bepaalde methodes...
 
Maar je zegt zelf dat ongezonde hap zó lekker kan zijn dat je kippetje er zelfs droger van gaat smaken?
Dus je geniet er toch gewoon van? Je geniet er dusdanig van dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je maar beter alles kan schrappen uit angst dat je total retard gaat.

Je moet het verder ook helemaal zelf weten, ik heb er geen last van. Maar het valt mij altijd op dat jongens zoals jij vaak een arrogante houding hebben. Zo van ik leef de bb leef en alles wat van 'perfectie' afwijkt is minder dan mij. Dan kom je ook nog eens met uitspraken zoals "wat denken jullie mij te kunnen vertellen" en "jullie hebben nog niet de helft van de massa gepakt van wat ik heb gepakt" die dit alleen maar bevestigen. Beetje jammer dit. Je hoeft niet meteen zo gekrenkt te doen wanneer we wat discussiëren over bepaalde methodes...
Volgens mij heb ik al een keer of 3 aangegeven dat ik geen cheatmeals neem omdat dan de verleiding naar vet eten alleen maar groter wordt. Ik heb niet ontkent dat ik smaakpapillen heb ofzo

Nogmaals mijn voorbeeld, iemand die is gestopt met roken kan ook rustig eens in de maand een sigaretje opsteken. De reden dat velen dat niet zullen doen is omdat je dan de verleiding alleen maar groter maakt..

Heel die discussie is trouwens ook zinloos, iedereen moet gewoon doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Als jij een pizza of kapsalon wilt vreten doe je dat lekker. Leven en laten leven
 
Volgens mij heb ik al een keer of 3 aangegeven dat ik geen cheatmeals neem omdat dan de verleiding naar vet eten alleen maar groter wordt. Ik heb niet ontkent dat ik smaakpapillen heb ofzo

Nogmaals mijn voorbeeld, iemand die is gestopt met roken kan ook rustig eens in de maand een sigaretje opsteken. De reden dat velen dat niet zullen doen is omdat je dan de verleiding alleen maar groter maakt..

Heel die discussie is trouwens ook zinloos, iedereen moet gewoon doen waar hij of zij zich goed bij voelt. Als jij een pizza of kapsalon wilt vreten doe je dat lekker. Leven en laten leven

Precies! En tegelijkertijd gedraag jij je afkeurend naar anderen toe die wel cheatmeals tot zich nemen.
De discussie is niet zinloos, het is juist zinvol om diverse methodes te bespreken die tot dezelfde resultaten leiden met daarbij de voordelen en nadelen van die methodes..
 
Maar je zegt zelf dat ongezonde hap zó lekker kan zijn dat je kippetje er zelfs droger van gaat smaken?
Dus je geniet er toch gewoon van? Je geniet er dusdanig van dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat je maar beter alles kan schrappen uit angst dat je total retard gaat.

Je moet het verder ook helemaal zelf weten, ik heb er geen last van. Maar het valt mij altijd op dat jongens zoals jij vaak een arrogante houding hebben. Zo van ik leef de bb leef en alles wat van 'perfectie' afwijkt is minder dan mij. Dan kom je ook nog eens met uitspraken zoals "wat denken jullie mij te kunnen vertellen" en "jullie hebben nog niet de helft van de massa gepakt van wat ik heb gepakt" die dit alleen maar bevestigen. Beetje jammer dit. Je hoeft niet meteen zo gekrenkt te doen wanneer we wat discussiëren over bepaalde methodes...
Wat jij opvat als arrogantie is trouwens gewoon frustratie omdat het letterlijk altijd gezeik is. Zelfs als je in 3 jaar tijd je strength vervijfvoudigd en 50 kilo relatief droge massa aankomt heb je nog de ene kant die roept “eetstoornis” en de andere kant die roept “anabolen”.


Ik zie dat Pietertje Proteïne mijn advies goed heeft opgevolgd.

Ik keur het helemaal goed. Gaat zo door!!
dit advies was trouwens wel solid, video tikt inmiddels bijna 6K aan
 
Precies! En tegelijkertijd gedraag jij je afkeurend naar anderen toe die wel cheatmeals tot zich nemen.
De discussie is niet zinloos, het is juist zinvol om diverse methodes te bespreken die tot dezelfde resultaten leiden met daarbij de voordelen en nadelen van die methodes..
tuurlijk zullen beide methodes tot resultaat leiden maar “hetzelfde resultaat” lijkt me sterk. die ene keer per week dat je je laat gaan hoopt uiteindelijk gewoon op naar bijna 2 maanden per jaar
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Wat jij opvat als arrogantie is trouwens gewoon frustratie omdat het letterlijk altijd gezeik is. Zelfs als je in 3 jaar tijd je strength vervijfvoudigd en 50 kilo relatief droge massa aankomt heb je nog de ene kant die roept “eetstoornis” en de andere kant die roept “anabolen”.



dit advies was trouwens wel solid, video tikt inmiddels bijna 6K aan

Dan heb je het over frustraties van mensen die dit wereldje niet kennen. Hier zit je op een bodybuildforum, dat hoeft hier dus niet.
 
tuurlijk zullen beide methodes tot resultaat leiden maar “hetzelfde resultaat” lijkt me sterk. die ene keer per week dat je je laat gaan hoopt uiteindelijk gewoon op naar bijna 2 maanden per jaar

Soms een 'cheatmeal' is ook heel wat anders dan jezelf laten gaan. Overigens komt het uiteindelijk gewoon neer op kcals in vs kcals out dus wanneer je alles tracked zou het nog geen verschil maken.
 
En jij beweert dat je dat niet hebt omdat je je angstvallig vasthoud aan je schema omdat het alternatief is je één keer per week te laten gaan?
Ik weet vrij zeker dat daar geen sprake van is. Als wij ‘n keer uit eten gaan vanwege een verjaardag of trouwdag hoor je mij echt niet klagen hoor.

Ik ben niet “bang” om iets ongezonds binnen te krijgen. Ik kies gewoon heel bewust voor een consequent schema omdat ik het zonder verleidingen een stuk makkelijker volhoud. Geen cravings of dergelijke ..
 
Overigens komt het uiteindelijk gewoon neer op kcals in vs kcals out dus wanneer je alles tracked zou het nog geen verschil maken.
Kcals in vs kcals out ja. Ik kwam laatst een onderzoek tegen waaruit bleek dat de voedingswaarde op etiketten in veel gevallen tot wel 10% afwijkt. Heeft de maken met verschillende batches, locaties van producten, verouderde etiketten etc.
Zal zo eens kijken of ik het artikel ergens kan vinden

anyways al zou je zoals ik rond de 5K calorieën zitten heb je het dan in het ergste geval over een afwijking van 500 calorieën, los van dat je dus inderdaad alles moet gaan uitrekenen. als jij daar blij van wordt moet je het doen natuurlijk maar ik wordt daar niet gelukkig van
 
voedingswaarde op etiketten in veel gevallen tot wel 10% afwijkt
Klopt helemaal, maar dit geld helaas ook voor dezelfde producten, samenstelling varieert altijd binnen bepaalde toleranties in de voeding.
bijvoorbeeld een flesje Martens (bier) heeft de ene keer 4 en de andere keer 6% alcohol, toch staat altijd 5% op het flesje.

Klinkt nu mss wat onnozel maar de ene 100gr magere kip heeft niet dezelfde kcals als de andere 100gr magere kip.
 
Back
Naar boven