MuscleMeat

3 Year Body Transformation (+50kg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kcals in vs kcals out ja. Ik kwam laatst een onderzoek tegen waaruit bleek dat de voedingswaarde op etiketten in veel gevallen tot wel 10% afwijkt. Heeft de maken met verschillende batches, locaties van producten, verouderde etiketten etc.
Zal zo eens kijken of ik het artikel ergens kan vinden

anyways al zou je zoals ik rond de 5K calorieën zitten heb je het dan in het ergste geval over een afwijking van 500 calorieën, los van dat je dus inderdaad alles moet gaan uitrekenen. als jij daar blij van wordt moet je het doen natuurlijk maar ik wordt daar niet gelukkig van

Oke maar wat heeft deze info te maken met zo nu en dan een cheatmeal? Deze info slaat namelijk op alles wat je eet....
 
Ik weet vrij zeker dat daar geen sprake van is. Als wij ‘n keer uit eten gaan vanwege een verjaardag of trouwdag hoor je mij echt niet klagen hoor.

Ik ben niet “bang” om iets ongezonds binnen te krijgen. Ik kies gewoon heel bewust voor een consequent schema omdat ik het zonder verleidingen een stuk makkelijker volhoud. Geen cravings of dergelijke ..

Ah kijk, dus de info die je in je vid deelt is dus niet helemaal waar...
 
Ik vrees dat iedereen beide aspecten noemt (eetstoornis en anabolen).
 
Kcals in vs kcals out ja. Ik kwam laatst een onderzoek tegen waaruit bleek dat de voedingswaarde op etiketten in veel gevallen tot wel 10% afwijkt. Heeft de maken met verschillende batches, locaties van producten, verouderde etiketten etc.
Zal zo eens kijken of ik het artikel ergens kan vinden

anyways al zou je zoals ik rond de 5K calorieën zitten heb je het dan in het ergste geval over een afwijking van 500 calorieën, los van dat je dus inderdaad alles moet gaan uitrekenen. als jij daar blij van wordt moet je het doen natuurlijk maar ik wordt daar niet gelukkig van
Ik word ook niet gelukkig van mensen die een t achter ik word schrijven.

crying-baby-istock660.jpg
 
Ik word ook niet gelukkig van mensen die een t achter ik word schrijven.

Je zou denken dat iemand die fysiotherapie studeert beter zou moeten weten. Maarja, van anabolen word je nu eenmaal dommer.
 
Je zou denken dat iemand die fysiotherapie studeert beter zou moeten weten. Maarja, van anabolen word je nu eenmaal dommer.
Sinds wanneer zit iedereen op dit forum elkaar zo vreselijk af te zeiken
 
Ik vind het tot nu toe heel erg meevallen.
 
Als je alleen maar op dit forum komt om geprezen te worden over hoe indrukwekkend je transformatie wel niet is, hoe hardkoor je wel niet bent, hoeveel doekoe je wel niet maakt (ik heb het allemaal al voorbij zien komen in dit topic), tsja... dan krijg je van veel leden nu eenmaal juist het tegenovergestelde te horen. En enigszins terecht ook.
 
Mja is ook een beetje vreemd om jaloers op je te zijn. Je hebt mooie vooruitgang geboekt maar de moeilijke kg's gaan nu komen. Hoop dat je het zelf ook als lange termijn sport ziet want dan kan het best nog wat met je worden.
Stap 1, schijt aan negativiteit :)

fart GIF
 
Je hebt mooie vooruitgang geboekt maar de moeilijke kg's gaan nu komen.
That’s what they said after year one. Ook in jaar 4 ga ik het tegendeel bewijzen 💪🏼
 
That’s what they said after year one. Ook in jaar 4 ga ik het tegendeel bewijzen 💪🏼
Dat klopt over het algemeen wel, maar jij was duidelijk nog in de groei toen je begon. Het eerste jaar groei je alleen al door aan je pik te trekken. (en voldoende eiwitjes te eten natuurlijk)
 
That’s what they said after year one. Ook in jaar 4 ga ik het tegendeel bewijzen 💪🏼
Als je weet hoe het naturel werkt dan weet je dat je nu ondertussen wel al je gains hebt gehad.
 
That’s what they said after year one. Ook in jaar 4 ga ik het tegendeel bewijzen 💪🏼
Dat dacht ik ook tot dat te realiteit eraan kwam en ik al blij ben met 1kg (spier)massa winst per jaar momenteel.:o
 
ik zal volgend jaar ‘n update posten 👍
 
Back
Naar boven