MuscleMeat

Aankondiging 30% discount in de Musculi e-shop nu !

Bezoekers in dit topic

Musculi

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2015
Berichten
137
Waardering
34
Ter ere van onze sponsorship van het EK WBPF in Breda op 7 Juni en de Walter's Open Holland Cup op 8 juni, is er tot dat weekend een speciale actie waarbij je nu 30% krijgt op de hele e-shop !

Grijp je kans om nu ons unieke aanbod aan hoog-kwaliteitsproducten met unieke smaak te proberen !
 
Alle categoriën komen bij mij uit op new products.
 
Wat bieden jullie producten/services meer dan bijvoorbeeld Bulkpowders of XXL? Want jullie prijzen liggen wat hoger. Product range ziet er wel goed uit, beetje zoals XXL.

Neem bijvoorbeeld whey concentrate. Bij Bulkpowders met acties rond de 55 euro voor 5kg whey met smaak. Bij Musculi met actie 42 euro voor 3kg. Whey lijkt me toch gewoon whey behalve als het van B&F is of van Amerikaanse merken (een aantal uitgesloten).
 
Wat bieden jullie producten/services meer dan bijvoorbeeld Bulkpowders of XXL? Want jullie prijzen liggen wat hoger. Product range ziet er wel goed uit, beetje zoals XXL. Neem bijvoorbeeld whey concentrate. Bij Bulkpowders met acties rond de 55 euro voor 5kg whey met smaak. Bij Musculi met actie 42 euro voor 3kg. Whey lijkt me toch gewoon whey behalve als het van B&F is of van Amerikaanse merken (een aantal uitgesloten).

Lees je dan gewoon even in in hun beginpost van het Musculi-topic. Dan begrijp je hun insteek en hogere prijs.
 
Wat bieden jullie producten/services meer dan bijvoorbeeld Bulkpowders of XXL? Want jullie prijzen liggen wat hoger. Product range ziet er wel goed uit, beetje zoals XXL. Neem bijvoorbeeld whey concentrate. Bij Bulkpowders met acties rond de 55 euro voor 5kg whey met smaak. Bij Musculi met actie 42 euro voor 3kg. Whey lijkt me toch gewoon whey behalve als het van B&F is of van Amerikaanse merken (een aantal uitgesloten).
Als je even nadenkt geef je hier zelf het antwoord op je vraag ;) Of zoals mijn baas graag zegt, wanneer is de laatste keer dat je nog een bentley kocht voor de prijs van een fiets ? Onze marktpositie en in-house productie plaatsen ons in een unieke positie om de beste kwaliteit te bieden aan een zo laag mogelijke prijs.

Wat ik bv wel vreemd vond was dat de commentaar dat we te duur zijn ook enkel uit Nederland komt. In Engeland vinden ze ons dan weer heel betaalbaar, goedkoop zelfs.
 
Als je even nadenkt geef je hier zelf het antwoord op je vraag ;) Of zoals mijn baas graag zegt, wanneer is de laatste keer dat je nog een bentley kocht voor de prijs van een fiets ? Onze marktpositie en in-house productie plaatsen ons in een unieke positie om de beste kwaliteit te bieden aan een zo laag mogelijke prijs. Wat ik bv wel vreemd vond was dat de commentaar dat we te duur zijn ook enkel uit Nederland komt. In Engeland vinden ze ons dan weer heel betaalbaar, goedkoop zelfs.


omdat Nederlanders in het algemeen alles te duur vinden , behalve als ze zelf iets moeten verkopen.


ik heb zelf jarenlang van alles verkocht (geen supplementen) maar wat zijn er toch veel brutale

mensen die alles voor een dubbeltje willen hebben en denken dat ze stoer zijn door als een Turk

af te lopen dingen :o
 
omdat Nederlanders in het algemeen alles te duur vinden , behalve als ze zelf iets moeten verkopen.


ik heb zelf jarenlang van alles verkocht (geen supplementen) maar wat zijn er toch veel brutale

mensen die alles voor een dubbeltje willen hebben en denken dat ze stoer zijn door als een Turk

af te lopen dingen :o


Een cultureel aspect :p Ik vind het wel eigenaardig hoe dit Belg/Nederlander ding hier na 14-15 jaar nog altijd zo aanwezig is, ondanks het feit het board een overdaad aan Nederlanders heeft , en ik me hier als Belg toch altijd welkom gevoeld heb :p (en de admin is zelf ook een Belg)

Vraag me af of er echt een grond van waarheid in dat hele verhaal zit :p
 
Een cultureel aspect :p Ik vind het wel eigenaardig hoe dit Belg/Nederlander ding hier na 14-15 jaar nog altijd zo aanwezig is, ondanks het feit het board een overdaad aan Nederlanders heeft , en ik me hier als Belg toch altijd welkom gevoeld heb :p (en de admin is zelf ook een Belg) Vraag me af of er echt een grond van waarheid in dat hele verhaal zit :p

is geen Nederland / Belgie ding , ik ben zelf een kaaskop :o

maar met een Duits hart :D , daar zijn ze wat correcter en beleefder , nou ja, in mijn beleving dan .
 
Mooie prijzen! Meteen even twee potten WHEY PROTEIN CONCENTRATE 80 GOLD 2500 besteld! Smaak banaan en aardbei. Ben benieuwd.

Vind het een zeer goed initiatief om een supplementenlijn op basis van kwaliteit uit te brengen. Zeker na die verontrustende uitslagen laatst.
 
is geen Nederland / Belgie ding , ik ben zelf een kaaskop :o

maar met een Duits hart :D , daar zijn ze wat correcter en beleefder , nou ja, in mijn beleving dan .

Heb je duidelijk nooit te maken gehad met Duitsers in de horeca :p

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Mooie prijzen! Meteen even twee potten WHEY PROTEIN CONCENTRATE 80 GOLD 2500 besteld! Smaak banaan en aardbei. Ben benieuwd.

Vind het een zeer goed initiatief om een supplementenlijn op basis van kwaliteit uit te brengen. Zeker na die verontrustende uitslagen laatst.

Ja, nu nog de mensen overtuigen dat de smaak ook even goed is als de kwaliteit, dus laat zeker weten wat je ervan vind :p
 
Heb je duidelijk nooit te maken gehad met Duitsers in de horeca :p

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------



Ja, nu nog de mensen overtuigen dat de smaak ook even goed is als de kwaliteit, dus laat zeker weten wat je ervan vind :p

Ik geef persoonlijk geen ruk om smaak, zolang het product maar zuiver en van hoogwaardige kwaliteit is. Maar ik zal zeker wat laten weten.
 
Ik ben onder de indruk en heb een bestelling gedaan. Will report back als het binnen is :)
 
Mooie prijzen! Meteen even twee potten WHEY PROTEIN CONCENTRATE 80 GOLD 2500 besteld! Smaak banaan en aardbei. Ben benieuwd.

Vind het een zeer goed initiatief om een supplementenlijn op basis van kwaliteit uit te brengen. Zeker na die verontrustende uitslagen laatst.

je gaat meer dan tevreden zijn, succes!
 
Iemand al de slim coffee uitgeprobeerd? Is deze wat te drinken?
 
Ik geef persoonlijk geen ruk om smaak, zolang het product maar zuiver en van hoogwaardige kwaliteit is. Maar ik zal zeker wat laten weten.

Helaas ben je een van de weinigen :p Zeker bij veelvuldig gebruik blijkt smaak wel een belangrijke determinant te zijn.
 
Helaas ben je een van de weinigen :p Zeker bij veelvuldig gebruik blijkt smaak wel een belangrijke determinant te zijn.

Zojuist mijn pakketje binnen gehad. Thanks voor de extra goodies! Ben erg benieuwd naar de smaak (ook al interesseert het me niks:o). Laat jullie morgen wat weten!

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Oja, mooi design trouwens van de potten! Ziet er professioneel uit
 
Pakket is binnen, alles ziet er prima uit! Bedankt voor de toegoevoegde samples!
 
Vind banaan wel heel erg zoet. Persoonlijk houd ik daar niet van.

Ik mix het met water, havermout, whey aardbei en olijfolie. Het enige wat ik proef is de smaak van de whey banaan.
 
Back
Naar boven