XXL Nutrition

30% goedkoper internet met...

Bezoekers in dit topic

dat is ook geen pluspunt hoor

duur internet + datalimiet + wallonie en dan nog mensen als eddy wally en herr sele...

how low can you go.....

toch beter bij nederland gebleven in 1830
 
Ik zit nu nog een klein jaar vast aan Telenet maar ik twijfel of ik zal overstappen daarna.

Bij Dommel heb je toch nog een verborgen kost van de telefoonlijn die je aan Belgacom moet blijven betalen als je enkel internet neemt. Verder lijkt het wel interessant.

Ik heb al een zwaar abbo bij Belgacom gehad: pokkeduur maar wel behoorlijk goed. Ook al bij scarlet gezeten maar de surfsnelheid daar was afhankelijk van de afstand tot de centrale en daar ik te ver zat ging dat echt traag.
 
ik gebruik ook dommel een zeer tevreden veel beter als telenet i.m.o
 
nog steeds telenet hier 20gb voor 42€ per maand

wou dommel, maar ouders willen geen belgacom lijntje (zou installatiegewijs evenduur uitkomen dacht ik zo)
 
nog steeds telenet hier 20gb voor 42€ per maand

wou dommel, maar ouders willen geen belgacom lijntje (zou installatiegewijs evenduur uitkomen dacht ik zo)
met dommel homeconnect heb je geen belgacow lijntje nodig
 
met dommel homeconnect heb je geen belgacow lijntje nodig

Maar als je geen vaste telefoon wil of nodig hebt dan moet je die er dan wel bijnemen. Klote situatie in België :no:
 
Maar als je geen vaste telefoon wil of nodig hebt dan moet je die er dan wel bijnemen. Klote situatie in België :no:
nope, je kunt altijd een raw copper (enkel den draad) erbij nemen, ironisch kost die meer dan een discoveryline
 
Belgen en internet abonnementen...wat een ellende...
 
ben gistere om zo een gigaset homebox gegaan, maar in mediamarkt konden ze me geen verdere uitleg geven over dommel, moet ik nu nog naar belgacom bellen om mijn vaste lijn af te sluiten? of doen die mannen van dommel dat?
 
Back
Naar boven