AndroidHealthClinic

30% goedkoper internet met... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Victory

* * * Commitment * * *
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
5.045
Waardering
17
Lengte
1m83
Massa
99kg
Vetpercentage
8%
30% goedkoper internet met dommel.


grote reclame in de P-magazine van deze week...

zijn er hier mensen, belgen dan, die met dommel surfen?


thx

edit: www.dommel.com adsl & telephony
 
roxxe als ik me niet vergis ;)
 
heb geen vaste telefoonlijn dus er komt €13.95 bij per maand bovenop 35.95,komt ongeveer even duur uit als wat ik nu heb dan...

suns of B......!
 
Nog een maandje ofzo en dan heb ik 16/3 :D
(Ziggo regio @home)
 
Heb momenteel EDPNET

ADSL Max6 Dyn

- Max. downloadsnelheid: 6 Mbps
- Max. uploadsnelheid: 640 kbps
- Trafiek per maand: 40 GB
- Extra trafiek: €0,25 per begonnen GB
(na overschrijding van 100 GB komt u op smalband terecht)

€29,95

ben er best tevreden mee
 
Heb momenteel EDPNET

ADSL Max6 Dyn

- Max. downloadsnelheid: 6 Mbps
- Max. uploadsnelheid: 640 kbps
- Trafiek per maand: 40 GB
- Extra trafiek: €0,25 per begonnen GB
(na overschrijding van 100 GB komt u op smalband terecht)

€29,95

ben er best tevreden mee
0,25 per gig :roflol

nu nog netconnect (4,6mb @100gig de maand)
binne de maand naar homeconnect (12mb zonder limiet en gratis bellen in belgie en goeikope tarieven erbuiten en gsms) (geen actieve belgacom lijn nodig)

voor de sponsors van belgacom:

Belgacom past op 1 oktober zijn tarieven aan. Bellen wordt tussen 2 en 4 procent duurder.

De prijs van een nationaal gesprek naar een vast nummer van Belgacom tegen het "classic tarief" stijgt op 1 oktober met 2,56 procent. Een gesprek in de piekuren kost 0,056 euro en in de daluren 0,028 euro, naast een vaste kost per oproep van 0,056 euro.
Gesprekken naar vaste Belgacomnummers met "happy time" stijgen met 3,23 procent tot 0,32 euro per gesprek. Het huurgeld van een telefoontoestel en de prijs van de comfortdiensten stijgen met 4 procent.
Internet via ADSL en de gesprekken van vaste naar mobiele nummers worden niet duurder.
De prijsstijgingen liggen al bij al een stuk onder de recordinflatie die in juli op 5,91 procent werd geschat, zo merkt Belgacom op.

+ de prijs van discoveryline is bijna verdubbeld
 
Laatst bewerkt:
0,25 per gig :roflol

nu nog netconnect (4,6mb @100gig de maand)
binne de maand naar homeconnect (12mb zonder limiet en gratis bellen in belgie en goeikope tarieven erbuiten en gsms) (geen actieve belgacom lijn nodig)

voor de sponsors van belgacom:

Belgacom past op 1 oktober zijn tarieven aan. Bellen wordt tussen 2 en 4 procent duurder.

De prijs van een nationaal gesprek naar een vast nummer van Belgacom tegen het "classic tarief" stijgt op 1 oktober met 2,56 procent. Een gesprek in de piekuren kost 0,056 euro en in de daluren 0,028 euro, naast een vaste kost per oproep van 0,056 euro.
Gesprekken naar vaste Belgacomnummers met "happy time" stijgen met 3,23 procent tot 0,32 euro per gesprek. Het huurgeld van een telefoontoestel en de prijs van de comfortdiensten stijgen met 4 procent.
Internet via ADSL en de gesprekken van vaste naar mobiele nummers worden niet duurder.
De prijsstijgingen liggen al bij al een stuk onder de recordinflatie die in juli op 5,91 procent werd geschat, zo merkt Belgacom op.

+ de prijs van discoveryline is bijna verdubbeld

HUN internet wordt niet duurder, maar de discoveryline (vooral bedoeld voor internetters via andere provider) wordt wel duurder...
lijkt mij valse concurrentiestrijd (weeral eens)
 
tja whatyagonnadoaboutit?
 
Krijg je Semafoor er dan ook bij?
 
Heb momenteel EDPNET

ADSL Max6 Dyn

- Max. downloadsnelheid: 6 Mbps
- Max. uploadsnelheid: 640 kbps
- Trafiek per maand: 40 GB
- Extra trafiek: €0,25 per begonnen GB
(na overschrijding van 100 GB komt u op smalband terecht)

€29,95

ben er best tevreden mee

trafiek? :roflol:

gelukkig hebben we in nederland geen datalimiet.

en bij jullie betaal je 25 cent per GB en als je dan aan 100gb zit, dus 60gb apart hebt betaald, kom je op smalband ??? dus dan heb je 45 (15 boete) euro voor 1 maand betaald en word je nog eens bestraft met een begrenzer erop :roflol:
 
Ik kan me vaag herinneren dat mijn opa het nog wel eens had over datalimieten. Die schijn je in Nederland ooit ook gehad te hebben, volgens mij zijn ze vlak na de introductie van elektriciteit afgeschaft. :D

Ik heb trouwens 20 Mbit internet plus onbeperkt gratis bellen naar vaste nummers voor 29,50. (telfort)
 
Datalimiet :o:roflol:

In welk tijdperk zitten jullie daar in Belgenland?:D
 
Krijg je Semafoor er dan ook bij?

Dacht daar ook gelijk aan.

Teh nostalgie! :D


gast_dommel.jpg
 
jawel datalimiet hebben we hier en internet is ook nog eens stukken duurder als in Nederland
 
Back
Naar boven