XXL Nutrition

33 LOG

Bezoekers in dit topic

Opwerpen ben ik wel vrij goed in bij de platte. Enkel Incline vind ik een ander paar mouwen :p net als een dumbell shoulderpress en zo 40 à 42kg naar boven gooien #fml 😁

Verder is dumbell pressen altijd een heel bedoening. 1. De dumbells gaan halen en dan rustend de voetjes op de dumbells. 2. De dumbells van de grond heffen en in de spiegel al een tomaat zien. 3. De dumbells naar boven krijgen en de rep die ik ook nooit mee tel maar wel zou moeten :p

het leven van een bodybuilder is ook maar zwaar :p
 
27/10/2020

Aanvankelijk na de mindere feel good van gisteren stond ik vandaag echt op alsof ik dood was. Gelukkig door de dag wel de keuze gemaakt om minder koffie te drinken. Zo heb ik er 1 gedronken en ik moet zeggen dat teveel cafeïne geen gunstig effect heeft op mij. Mijn pupil om op te leren deed de job wat beter en de combo van het werk was meer doenbaar. Ik heb door de dag getwijfeld of ik zou gaan trainen, maar alle keren dat ik twijfelde tussen dinsdag en woensdag, was het bijna altijd dinsdag. Ik kan gewoon niet wachten man. Ik heb de job geklaard zoals gepland, oe yeah!

Verder waren mijn glutes retestijf en was mijn rug zelfs stijf van gisteren borst te doen damm!

Deadlift:
60kg x 8 ( focus lat en glutes squeeze)
80kg x 8 ( roemeens)
100kg x 5
120kg x 1
140kg x 1
160kg x 1 PR: normal grip PR!!!

Wel vergeten om te oefenen op de hookgrip. iets voor de volgende keren maar!

Werkset:
185kg x 2 x 2 PR!!!

Eerste set een beetje slordig gestart. Rug was deze keer de zwakkere factor in verhouding met de benen. 2de set was de focus op de rug veel beter, maar damm de 2de set was dubbel zwaar :p. MAAR de klus geklaard!

140kg x 1 (3seconde paused rep, hoogte 10kg schijf rubber)
100kg x 5 (3 seconde paused rep, hoogte 20kg schijf rubber)

Row variaties:

60kg x 8 pendlay row
60kg x 8 strikte rows
60kg x 12? hoge rug speed reps

Pull ups:
BW x 8 (verscheidene doodhangers)
BW +10kg x 5 paused reps
BW x 8? (géén idee, veel doodhangers en de laatste volgens mij bijna 20 seconde dood gehangen :p)

Biceps snel geknald en niks noemenswaardig, omdat biceps kut is en mij eigenlijk weinig interesseert :p
 
Teveel cafeïne werkt voor mij ook niet, wordt er beetje zenuwachtig van. Mooi dat je toch de drive hebt gevonden te gaan trainen. Ook nog van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. Ook weer mooie PR's gezet. Top dag dus.
 
Teveel cafeïne werkt voor mij ook niet, wordt er beetje zenuwachtig van. Mooi dat je toch de drive hebt gevonden te gaan trainen. Ook nog van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag. Ook weer mooie PR's gezet. Top dag dus.
Ja gisteren heb ik wel een beetje overdreven en inderdaad die zenuwachtigheid. Tijdje terug dronk ik het minder of niet en had ik meer energie. Cafeïne geeft energie, maar ook zonder krijg je meer energie, omdat je er niet afhankelijk van bent. Maar inderdaad wel een topdag!!
 
De mindere feel good was toch een signaal. Gisteren tegen het einde van de shift beginnen snotteren. Vandaag thuis gebleven. Onmiddelijk naar de dokter. Vermoed eerder griep dan corona. Zullen zien. Had vandaag een deload staan op squats, dat zal nu wel moeten overschieten.

Verder geen mogelijkheid om mijn squatkooi te zetten. Dus denk momenteel aan schouders en rug only.. Of ik moet onder de carport toch ergens een plaats kunnen voorzien.
 
Hopen dat het geen corona is.
Idd.. Nu ja kan alleen voor mezelf zeggen dat ik geen koorts heb gepakt, maar voelde wel op het randje. Verder proef en ruik ik alles!
 
Beterschap! :flexbiceps:
 
Thanks jongens
 
Leef met je mee, beterschap.

Thanks man! Het gaat wel, het typische griep gevoel. Nu nog een paar uurtjes en dan bellen voor de uitslag. Het is meer dan 2 jaar geleden dat ik nog ziek ben thuis geweest, voelt vrij onwennig en saai. En nu met sluiten van de gyms. In ieder geval ik heb mezelf een moment gereserveerd in de gym wanneer blijkt dat ik géén corona heb :p. Het zou sowieso een deload geweest zijn dus sowieso wat lichte toestanden. Dus eigenlijk gewoon voor even weg te zijn :p
 
Al wat beter, maar vermoed dat de eerste training maandag of dinsdag zal zijn. Wel een beetje gepuzzeld en mijn squatkooi ga ik hwrs wel kunnen plaatsen hetzij met een zeil erover tegen de slagregen. Benchen ga ik proberen met de rubberen matten die ik heb liggen. Het trainen kan nog wel terug iets worden hier. Vooral blij met het squatten en deadliften dat sowieso zal gaan. Is ook hetgeen waar ik momenteel het meest belang aan hecht en wat beter kan.
 
Oke kooi staat op.zijn plaats en ben klaar voor deze lockdown. Nu nog wat rusten op deze zondag en morgen misschien schouders knallen.
 

Bijlagen

  • IMG_20201101_161940.jpg
    IMG_20201101_161940.jpg
    240,8 KB · Weergaven: 30
Oke kooi staat op.zijn plaats en ben klaar voor deze lockdown. Nu nog wat rusten op deze zondag en morgen misschien schouders knallen.
best wel leuke trainingsruimte zo, jij gaat de lockdown goed door kunnen komen :)
 
Oke kooi staat op.zijn plaats en ben klaar voor deze lockdown. Nu nog wat rusten op deze zondag en morgen misschien schouders knallen.
ziet er netjes uit. Sterkte met de lockdown -_-
 
best wel leuke trainingsruimte zo, jij gaat de lockdown goed door kunnen komen :)
Haha ja zolang het niet fel regent en de wind niet verkeerd staat :p. Maar komt wel goed. Enkel eens bekijken of floorpressen misschien de optie is voor borst.
 
Back
Naar boven