AndroidHealthClinic

33 LOG

Bezoekers in dit topic

Snap dan wel dat je het wat sneller wilt doen. Ben daar normaal zelf ook van dus herken het wel.
 
Ik ben er enkele maanden terug zelfs foto’s met een meetlat langs gaan trekken zodat ze mij hier geloofden :p

meetlat gelijk zetten en dan even een paar cm opschuiven. Die truc kennen we hier al. All time PRs min 20kg penalty :p
 
21/03/2021

Die 531 deload toch maar niet gedaan. Bij de laatste set tot 3x toe de steunen geraakt, best wel zonde. Nu ja mijn steunen volgende keer 1 lager zetten voor de zekerheid. Technisch brak ik op het laatste wel fel doordat de onderarmen iets te laag landde. Verder was ik de tel kwijt en dus wou ik ook gwn all out. Wou niks minder dan 10 reps :p.

Benchpress:
20kg x? X 2
60kg x 5

Werksets
77.5kg x 5
90kg x 5
102.5kg x 10 VPR?

60kg x 6

Verder niks meer gedaan, omdat het wel goed zo was.

Ook tot de realisatie gekomen dat ik tegenwoordig lift zonder elleboog sleeves. Niet meer aan gedacht, maar eind van deze cycle misschien toch nog is gebruiken. Zorgt wel voor de nodige stevigheid
 

Bijlagen

VID_20210321_150215_672x378.mp4
8,6 MB · Weergaven: 0

Thanks! Had er beter gewoon een deload van gemaakt of gewacht :p Misschien ook eens benchen op een andere dag. Ofwel een dag voor squats ofwel op maandag ofzo. Squats hakken et stilaan in
 
21/03/2021

Die 531 deload toch maar niet gedaan. Bij de laatste set tot 3x toe de steunen geraakt, best wel zonde. Nu ja mijn steunen volgende keer 1 lager zetten voor de zekerheid. Technisch brak ik op het laatste wel fel doordat de onderarmen iets te laag landde. Verder was ik de tel kwijt en dus wou ik ook gwn all out. Wou niks minder dan 10 reps :p.

Benchpress:
20kg x? X 2
60kg x 5

Werksets
77.5kg x 5
90kg x 5
102.5kg x 10 VPR?

60kg x 6

Verder niks meer gedaan, omdat het wel goed zo was.

Ook tot de realisatie gekomen dat ik tegenwoordig lift zonder elleboog sleeves. Niet meer aan gedacht, maar eind van deze cycle misschien toch nog is gebruiken. Zorgt wel voor de nodige stevigheid
Doe de rekensom!
 
Nice hoor!
 
Nice, goed bezig!
 
24/03/2021

Sinds gisteren weer aan de zware antibiotica. Kreeg de raad van de apotheker om best 8 uren tussen de tabletten te laten. Zo gedaan om 6 uur s'morgens de wekker gezet en eentje genomen samen met een banaan. Om half 9 opgestaan terug en mijn maag reteslecht, bleek tot en met. MAAR als het deadlift dag is en dat zit in mijn hoofd dan zal dat zo zijn. Zat snel door mijn energie, mezelf in het gezicht geslaan om mezelf toch zo ver te krijgen voor die laatste 2 sets. Enorm blij met de werksets. Op basis van de vids dat ik het idee dat ik niet in het rood zat, al voelde ik wel een felle leegloop van spanning/energie soms.

Deadlift:
20kg x ? x 3
60kg x 8
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
140kg x 1
160kg x 1

Werkset: REP PR + VPR
175kg x 3
175kg x 3
175kg x 3
175kg x 3 VID
175kg x 3 VID

Bent over rows:
60kg x 8 x 2

BW pull ups:
x 8 x 2

Hier overal een setje minder. Mijn maag bracht me helemaal van de wijs, alhoewel dat ik een sterke maag heb normaal. Gelukkig ook niet moeten spauwen en is het bij traantjes gebleven :p.
 

Bijlagen

VID_20210324_115604_854x480.mp4
9,6 MB · Weergaven: 0

VID_20210324_115632_854x480.mp4
9,4 MB · Weergaven: 0

Lekkere pr, dikke armen ook trouwens
 
Volgende keer antibiotica na het trainen nemen :p
 
Lekkere pr, dikke armen ook trouwens
Ja sinds een halfjaar zijn ze weer fel verbeterd alhoewel ik eiglek vooral compounds doe. Ik ben ook maar 1m69 en met armen van 41.5cm ja lijkt dat ook veel groter he.
Volgende keer antibiotica na het trainen nemen :p
Fuck nee dieje fistel moet weg :p door ze zo te nemen geef ik mezelf meer kans dat het goed komt :p telkens 8 uurs tussen zodanig het heel de dag overlapt.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Fuck nee dieje fistel moet weg :p

Ai. Fistel. Heb ik rond mijn 18de eens gehad. Destijds sneden ze dat weg. En dat mocht niet toegenaaid worden. Een gat zo groot als een appelsien.
Duurde aardig lang voor dat weg was.
 
Ai. Fistel. Heb ik rond mijn 18de eens gehad. Destijds sneden ze dat weg. En dat mocht niet toegenaaid worden. Een gat zo groot als een appelsien.
Duurde aardig lang voor dat weg was.
Dit dus.. Enige wat me tegensteekt is dat ik nu op dit niveau kom in mijn schema... Heb nu nog 2 weken antibiotica voor de boeg. Fingers crossed.
 
Weer goed bezig kerel :D keep it up
 
Back
Naar boven