AndroidHealthClinic

33 LOG (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Karmelietje dabeijj
Ik heb iets nieuws gevonden :p
image.jpg
 
Nice. Fijne feesten
 
Ik heb iets nieuws gevonden :p
Bekijk bijlage 517551
Is dat een andere dan de gewone?
13 jaar terug enorm dronken van geweest en dat voor een examen psychologie, maar dat terzijde :p. Komt helemaal goed. Heb recent nog een bruine rum met cocos gedronken. Tjezus dat was goed.
 
Ik heb wel dit jaar al minimaal 17 liter van de normale op samen met mijn vrouw:roflol:
de normale gaat er hier ook wel door, gemixed met wat vanille-ijs als cocktail :)

Is dat een andere dan de gewone?
13 jaar terug enorm dronken van geweest en dat voor een examen psychologie, maar dat terzijde :p. Komt helemaal goed. Heb recent nog een bruine rum met cocos gedronken. Tjezus dat was goed.
ja een nieuwe variant denk ik, heb m nog nooit gezien. Rum heb ik echt nog nooit gedronken

er moet eens een dbb cocktail en zwaar bier-meet komen :p
 
de normale gaat er hier ook wel door, gemixed met wat vanille-ijs als cocktail :)


ja een nieuwe variant denk ik, heb m nog nooit gezien. Rum heb ik echt nog nooit gedronken

er moet eens een dbb cocktail en zwaar bier-meet komen :p
aanrader om met melk te drinken ook
 
ja een nieuwe variant denk ik, heb m nog nooit gezien. Rum heb ik echt nog nooit gedronken
Kende je deze nog niet? Beetje cream likeur met kaneel achtige smaak..

Je hebt ook nog baristo (met koffie), maar die vind ik tegenvallen
yess :p, ik gooi er soms nog een schep vanille whey bij voor “de macro’s”
Oef, wat dat betreft mis ik de piña colada whey van xxl, die was perfect met rum of malibu:zuip:
 
02/01/2021

Squats
:
20kg x? X 3
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 1

Werksets:
110kg x 5 x 5

Wat gespeeld met de stance en uitduwen vanuit met de voeten.

Bench squats:
150kg x 1
170kg x 1

Best hoog gezien mijn korte benen :p

Benchpress:
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5

Werksets:
100kg x 3 x 5 sets

Gewerkt aan techniek en vooral de juiste voetplaatsing voor mezelf. Zet de voeten recht voor de Bench en dat voelt enorm goed!
Vooral blij met het unracken dat niet absurd voelde, omdat ik nu alleen was. Verder mijn stiff wraps van SBD gebruikt. Die voelde ook goed en niet zo pijnlijk als ik me destijds herinnerde.

Slingshot sets:
110kg x 1
120kg x 1
130kg x 1
140kg x 1 VID
 

Bijlagen

  • VID_20210102_160102_1632x918.mp4
    9,2 MB
Laatst bewerkt:
Netjes. Voeten positie lijkt me niet optimaal, maar das ook maar zicht mss. Als het voor jou goed werkt is dat ok :)
 
Netjes. Voeten positie lijkt me niet optimaal, maar das ook maar zicht mss. Als het voor jou goed werkt is dat ok :)

Ik heb dit nu geprobeerd en kon me best goed afduwen in de grond met men tenen. Ik heb geprobeerd achter de steunen, maar dat kwam niet uit of ik moet mijn bank verder uit de kooi zetten. Heb ik ook geprobeerd met een blok hout maar toch maar gelaten uiteindelijk. Misschien bedoel je idd dat er meer hoek in de benen kan? Dit deed ik eerder wel, maar nu met last van de heup en die stijfheid voelde dit wel top. Sta altijd open voor feedback dus je mag zeker meegeven wat jij denkt dat beter is of kan :p

En vermoed ook dat de voeten plat moeten?
 
Ik heb dit nu geprobeerd en kon me best goed afduwen in de grond met men tenen. Ik heb geprobeerd achter de steunen, maar dat kwam niet uit of ik moet mijn bank verder uit de kooi zetten. Heb ik ook geprobeerd met een blok hout maar toch maar gelaten uiteindelijk. Misschien bedoel je idd dat er meer hoek in de benen kan? Dit deed ik eerder wel, maar nu met last van de heup en die stijfheid voelde dit wel top. Sta altijd open voor feedback dus je mag zeker meegeven wat jij denkt dat beter is of kan :p

En vermoed ook dat de voeten plat moeten?
Benen kunnen idd meer in een hoek. Hoe lager je je knieen krijgt hoe beter heb ik altijd geleerd maar als dat nu niet kan doorje heup natuurlijk. Vroeger deed ik ook een plank tussen bench en rack. Maar sinds ik mijn positie neem door mij af te duwen op de poten van de bench ipv op de vloer, is dat niet meer nodig. Tis natuurlijk ook wel rubber op rubber bij mij.

Maar zoals in zei, doen wat voor jezelf goed voelt.
 
Benen kunnen idd meer in een hoek. Hoe lager je je knieen krijgt hoe beter heb ik altijd geleerd maar als dat nu niet kan doorje heup natuurlijk. Vroeger deed ik ook een plank tussen bench en rack. Maar sinds ik mijn positie neem door mij af te duwen op de poten van de bench ipv op de vloer, is dat niet meer nodig. Tis natuurlijk ook wel rubber op rubber bij mij.

Maar zoals in zei, doen wat voor jezelf goed voelt.
Ja ik ga sowieso nog wat bekijken met hoe of wat en de juiste setup voor mezelf ook zonder t gevoel te hebben dat de steunen van de bench in de weg staan. Komt sowieso goed 😁 wel blij met hoe het voelde vandaag. Zo een slingshot geeft wel een boost alhoewel dat het wat cheaten is. Het unracken voelde solid want daar had ik wel bang voor.
 
Dat vind ik wel aangenaam aan de slingshot ook. Je unrackt gewichten die je anders nooit unrackt en wat 'bang' voor bent nog. En dan voelen de unracks bij je gewone bench mentaal beter :)
 
05/01/2021

Merkbaar er terug inkomen. Bewust ook lager gestart dan vorige keer.

Deadlift:
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 6 RDL
120kg x 1

Werkset:
130kg x 5 x 5

Voelde aanvankelijk vrij zwaar tot set 3. Focus op het uitduwen, het in de grond duwen. Belangrijkste verandering in techniek is een smalle stance en dus ook smallere greep. Dit beviel me veel beter voor nu! Greep is dan met de wijsvinger naast de knurling. Ook even de figure 8 straps getest en weer met belt. Deze straps is wel minder gedoe.


Rack pulls: onder de knie
100kg x 1
130kg x 1
150kg x 1

Weinig feeling mee. Eventuele misschien volgende keer qua gewenning holds met hoge gewichten, omdat het grip gedeelte wel leuk is en gevolgd mss door een trage negatieve. Daarna weer rows en pull ups erin.

Pull ups:
BW x 5
 
06/01/2021

Feel good deze week is maar mweh :p. Dus ook heel tevreden met de prestaties, alhoewel ik er niet helemaal bij was. Deze keer het momentum erin gehouden voor de werksets. Ook op basis van de vorige cyclus.
Hier ook géén 1.25kg schijfjes, maar 1.13kg. Ik schrijf dit gewoon als 1.25kg, omdat ik er het schijt aan heb :p.

Overheadpress:
20kg x 15
30kg x 10
40kg x 8
50kg x 3
60kg x 1

Werksets:
72.5kg x 5
72.5kg x 5
72.5kg x 5
72.5kg x 5 ( +1! PR)
72.5kg x 4 ( +1! PR) + 2 pushpress

Side raises:
5kg x 20 x 3

Rear delt raise:
10kg x 12 x 3
 
Back
Naar boven