XXL Nutrition

33 LOG

Bezoekers in dit topic

14/02/2021

Benchpress:

20kg x ? x 2
60kg x 5
80kg x 5
90kg x 1
100kg x 1
105kg x 1

Werksets:
122.5kg x 3 PR!
122.5kg x 3
122.5kg x 2
122.5kg x 1

100kg x 7
60kg x 5 wide grip

Wel in principe een volume PR en rep PR! Zelfs met een kuttechniek. Zit ook niks constante in en vandaag was me op de bank leggen al te veel haha :p. De 1ste voelde wel heel vlot haha. Had gehoopt op zeker een 3 x 3, maar bij de 4de set even gefilmd. Zat helemaal off met waar de barbell landde, dus te laag op de borst. Dus de bedoeling nu focus op techniek en een stuk lager gaan.

Ook de slechtste 100kg ooit gedraaid. Hier voelde ik dat ik helemaal off zat ook :p.

Mooie vandaag is dat ik een nieuwe trainingsrugzak heb gekregen met daarop super papa. Dus dat was de mooie winst wel vandaag ;).
 
Zo blijft onze sport ook leuk :P
 
16/02/2021

Benen nog te stijf, maar had gewoon zin erin. In de grond duwen viel me iets moeilijker, maar gedaan wat moest. 1ste 2 werksets waren lekker slow ook. Laatste 4 pauses erin. VPR binnen gehaald!

Deadlift:
20kg x? x 3
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
120kg x 1
130kg x 1

Werksets: VPR
160kg x 5
160kg x 5
160kg x 5
160kg x 5
160kg x 5 VID

Bent over rows:
60kg x 10
80kg x 8
90kg x 8

Leleke afrag Pull ups:
BW x 24 = 43 sec

Dag :)
 

Bijlagen

VID_20210216_165109_640x360.mp4
9,7 MB · Weergaven: 0

Laatst bewerkt:
Ik zou beetje proberen een wat neutralere nek te houden
Ja weet het. Verval nogal gauw in dat patroon. 1ste sets herinner ik me wel dat ik vrij oke er mee om ging, maar als het heavy word zo op het laatste doe ik dat onbewust. Krijg het er ooit wel uit :p. Werkpunt weer voor volgende keer dan maar. Me leren fixeren op een neutraal punt en me daar aan houden zou simpel moeten zijn haha :p Thx voor feedback, herhaling kan geen kwaad.
 
Laatst bewerkt:
Blijft lekker gaan hier, elke keer dat ik lees PR’s + proof :)
 
Blijft lekker gaan hier, elke keer dat ik lees PR’s + proof :)
Haha ja afgaande op vorige squat sessie en nu deze deadlift sessie hoop ik toch nog minstens 5kg te winnen op deze 5 x 5. Voor squat zou dat een 12.5kg PR zijn...

Verder schouders en bench wat rustiger nu. Bench moet ik technisch wat bijstellen en daar ga ik nu 5 3 1 draaien en paused erin steken. Ohp hou ik het weer op 5 x 5 en paused en afbouwen en gaan voor die 87.5kg die er normaal sowieso al in zat.
 
Beste Pullups weer
 
Beste Pullups weer
Kreeg ze idd sneller gedaan die 24 reps. Technisch zijn deze geen full rom reps, maar dat boeit me ook niet zoveel :p. De 1ste 18 waren in 1 trek door. Maar snel weer weighted pull ups en die pull ups op BW zijn weer mooi alsof het niks is.
 
Van de carport naar mijn ondergrondse garage verhuist met het rack en rest. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Mis de carport al wel en het ging dit weekend retegoed weer worden. Nu ja mijn vader mag zijn stuk carport weer gebruiken :p. Morgen hier de 1ste training knallen.

IMG_20210217_155006.jpg
 
Man nu de koude over gaat, gaat die naar binnen xD xD goodluck man
 
Man nu de koude over gaat, gaat die naar binnen xD xD goodluck man
Ja ach had weinig keuze. Mijn vader heeft plaats nodig voor zijn 3de motorfiets :p. Het was een mooie ervaring zo buiten. Ik ga het oprecht missen.

Mijn rack en roestige barbell, plates etc zullen me dankbaar zijn.. Roestvorming tot en met :p
 
18/02/2021

1ste training in de ondergrondse garage. Enorm wennen, aangezien ik daar dus géén 4G heb. Ook géén verbinding dus met mijn telefoon. Dus de eerste training zonder muziek in jaren.

Terug een 5 x 5 OHP aangevat en paused tot ik het nodig vind om dat paused stuk te laten wegvallen.


Paused Overheadpress:
20kg x 20
30kg x 12
40kg x 8
50kg x 4

Werkset:
60kg x 5 x 5

Ging goed, best deftige pauzes over het algemeen. EZPZ

Side raises:
met plates
5kg x 20
10kg x 12
15kg x 8

Rear delt raises:
met plates
10kg x 15
15kg x 12

Gelukkig kleine handen om toch nog met 3 vingers in de opening te kunnen van de plates. Enkel de 15kg plates zijn vrij dik om goed vast te houden, maar je merkt wel dat met plates het gewicht goed centraal verdeeld is.
 
Jammer van de muziek. Dat zijn sterke rear delt raises!
 
Via Spotify kan je ook je playlist downloaden zodat je die offline kan luisteren
 
Back
Naar boven