Fitness Seller

30 mg var + 10 mg dbol CUT

Bezoekers in dit topic

Archaon333

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 sep 2013
Berichten
260
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Mannen,

Een tijd afwezig geweest omdat ik gewoon klaar was met kuren.
Enkele kuren achter de rug en gevarieerd met test/deca/primo/var.
Bottom line is dat ik gewoon elke keer weer langzaam terug zak naar het gewicht waarop ik begon.
Met twee keer per jaar kuren kom je gewoon niet verder als je al op je max zit.
En na 12 jaar intensief trainen met voedingsschema denk ik wel dat ik mijn max redelijk bereikt heb.

Dan is de keuze of blast/cruise of stoppen.
Een laatste optie is kuren op momenten waarop je er ff opgepompt uit wilt zien.
Bruiloft/fotoshoot of de alom bekende "zomerkuur".
Na hier eerst op neer gekeken te hebben klinkt het uiteindelijk toch zo gek nog niet.
Wat dat betreft is anabolen ook handig om een comeback te maken.
Dan zit je veel sneller op je oude niveau en dat kan je ook vasthouden.

Goed, terzake!
Bulkkuren hebben mij op de lange termijn niks opgeleverd en dat zal ik ook niet meer gaan doen.
Maar wellicht wat droger worden met behoud spiermassa is zo gek nog niet.
Daarom 30 mg Var (echte! niet de €50 voor 100 pillen troep) voor een week of 5.
Alleen misschien is het handig om iets aromatiserends toe te voegen.
Dit ivm bijvoorbeeld cholesterol. Tevens denk ik dat dit ook positiever werkt op het libido en wellicht voor herstel na de kuur. Om in de pillen te blijven dacht ik aan Dbol op lage dosis.
Dus niet voor spieropbouw maar alleen wat aromatase.
Nu is het voor mij vooral speculeren omdat ik er geen ervaring mee heb.

Iemand die hier wel ervaring mee heeft of zijn mening wil delen?

Komt er zo uit te zien:
Week 1 - 5 Anavar 30 mg per dag
Week 1 - 5 Dbol 10 mg per dag
Nakuur met Clomid

Doel: behoud spiermassa, verlies vet
 
Ik denk dat je er met 30mg var en 10mg dbol er niet echt opgepompt gaat uitzien.

Beter neem je niets als dat je dosis wordt imo
 
Of je zet een klein beetje test voor een fractie van de prijs en minimaal het dubbele resultaat. :rolleyes:
 
Ik denk dat je er met 30mg var en 10mg dbol er niet echt opgepompt gaat uitzien.

Beter neem je niets als dat je dosis wordt imo
Doel is ook niet om er opgepompt uit te zien maar om spiermassa te behouden tijdens het cutten.
 
Of je zet een klein beetje test voor een fractie van de prijs en minimaal het dubbele resultaat. :rolleyes:
Heb ik inderdaad overwogen maar ik wil graag bij de orals blijven deze keer. Ben beetje klaar met dat prikken.
 
Met vijf welen cutten ga je niet diep lijkt mij of sta je nu al laag? Als je voeding goed zit zal je echt geen vvm verliezen zonder gear...
 
Ik snap je gedachtengang wel. Zelf ervaar ik op 10 mg dbol toch echt wel dat ik volume creer. (Wel icm met test) Zowel als kickstart of in de laatste week tijdens een cycle wel eens geprobeerd. Ik ben wel benieuwd wat dit je gaat brengen icm met Var. Mocht je goed gaan op een lage dosis Clen is dit misschien nog een optie tijdens je pct vanwege de antikatabole werking om nog eens goed uit te harden en de gewonnen massa te behouden.
 
Ik denk dat je er met 30mg var en 10mg dbol er niet echt opgepompt gaat uitzien.

Beter neem je niets als dat je dosis wordt imo

40 mg x 7 is toch 280 mg per week en dan heb je geen esters er aan zitten.

Als zijn doel cutten is, wat met 6 weken test/primo op 250/200 goed moet lukken volgens het topic van cools, dan zou je met die oral only kuur ook wel een groot deel van je massa moeten kunnen behouden.

Desondanks zou ik toch eerder voor 6 weken korte esters inject gaan.
 
Ik snap je gedachtengang wel. Zelf ervaar ik op 10 mg dbol toch echt wel dat ik volume creer. (Wel icm met test) Zowel als kickstart of in de laatste week tijdens een cycle wel eens geprobeerd. Ik ben wel benieuwd wat dit je gaat brengen icm met Var. Mocht je goed gaan op een lage dosis Clen is dit misschien nog een optie tijdens je pct vanwege de antikatabole werking om nog eens goed uit te harden en de gewonnen massa te behouden.

clen onderdrukt toch ook? waarom dan in je pct...
 
Zou het zelf dan op 4-5 weken 30 mg var houden. Is prima als je een 2-3% wilt verliezen en al rond de 10-12% bf zit.
Beter zou wellicht zijn om er 250-300 mg test bij te zetten voor 6 weken.
 
Ik zou het ieder geval niet gebruiken in je nakuur :roflol:
 
Met vijf welen cutten ga je niet diep lijkt mij of sta je nu al laag? Als je voeding goed zit zal je echt geen vvm verliezen zonder gear...
Jah sta nu al redelijk laag met 9%.
Probleem is dat ik al regelmatig naturel heb gecut en gebulkt en eindstand heeft het mij niks opgeleverd. Op een gegeven moment kom je gewoon nauwelijks meer verder.
Dus nu is het idee om naturel te bulken en met aas te cutten. Hetgeen je naturel gebulkt hebt is dan waarschijnlijk beter vast te houden.
 
40 mg x 7 is toch 280 mg per week en dan heb je geen esters er aan zitten.

Als zijn doel cutten is, wat met 6 weken test/primo op 250/200 goed moet lukken volgens het topic van cools, dan zou je met die oral only kuur ook wel een groot deel van je massa moeten kunnen behouden.

Desondanks zou ik toch eerder voor 6 weken korte esters inject gaan.
Die 6 weken korte esthers zijn ongetwijfeld beter maar ben ff klaar met dat prikken.
 
Ik snap je gedachtengang wel. Zelf ervaar ik op 10 mg dbol toch echt wel dat ik volume creer. (Wel icm met test) Zowel als kickstart of in de laatste week tijdens een cycle wel eens geprobeerd. Ik ben wel benieuwd wat dit je gaat brengen icm met Var. Mocht je goed gaan op een lage dosis Clen is dit misschien nog een optie tijdens je pct vanwege de antikatabole werking om nog eens goed uit te harden en de gewonnen massa te behouden.
Als ik hem ga draaien zal ik wel even posten hoe het gaat. Heb zelf nog nooit clen geprobeerd maar dat hou k ook liever zo :)
Ik heb geen probleem met cutten. Bulken is eerder het probleem. Daarom ook maar 5 weken want het gaat redelijk rap.
 
Back
Naar boven