Fitness Seller

300 test 500 tren cut kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
6 mrt 2015
Berichten
841
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Beste bb:D,

Ik vind het leuk om logs van andere te lezen om daar ook nuttige info vandaan te halen. Mijn uiteindelijke doel is om 7% BF te verliezen. Ik maak een log in de hoop dat jullie feedback kunnen geven om beter mijn doel te behalen

Merk gear die ik gebruik: iron genetics en clen is van up


Mijn huidige stats:

Lengte: 178 cm
Gewicht: 85kg
Vp: 13+- %
Armen:38.5
Buikomtrek: 92.5 cm
borst: 107.5 cm
Kuurverleden: 1 lange



Kracht stats:
Bech:170 1x
sumodeadlift:160 1x
sq:160 1x[/SPOILER]

(deadlift en squat is laag wegens knie blessure)[/SPOILER]

Kuurschema:

Week 1-10: 2x Test -E 300 mg ew
Week 1-8: 2x tren-e 500mg ew
week 1-12 HCG 500iu 2x pw
Week 13-16: clomid 25mg
week 1-10 t3 opbouwend tot 75-100mg
Clen 2 weken op 2 weken af.

Trainingsschema:
MA: borst-triceps
DI : rug biceps
WO :schouders buik
DO :benen
VRIJ: armen of schouders

Voeding:
http://s22.postimg.org/4ehu26u0h/carbs.png


start gewicht: 88.3 Gewicht nu 85
Heb 2 keer tot nu mijn vp zelf oplaten meten door mijn vriendin.


1e meting.png 2e.png

7%komt er dan uit klopt zoizo niet maar dan heb ik een beeld voor mezelf of ik in vet daal.

Zit nu in de 2e week dus heb al 2 injecties achter de rug ging probleem loos in mijn been.
Vandaag zet ik de 2e.

IK ga gelijk maar een vraag stellen. De vorige keer ging ik erg low in mijn calorieën, nu is mijn vraag hoe laag kan je +- gaan als je 1 x per week op onderhoud eet met voornamelijk kh icm mijn gear. Ik wil namelijk niet dat mijn stofwisseling vast loopt.

Ik zet het geen wat ik vermeld ook hier in een spoiler , mocht je het leuk vinden kan je het makkelijker terug lezen en hoef je niet door alle pagina's te scrollen.
Week 2
26-10-15
Training ging niet helemaal zoals ik het gewend ben, bech 90kilo met moeite 9x.
Had last van bonkende hoofdpijn waarschijnlijk door de clen. Toch mijn training afgemaakt waardoor ik toch dikke pomp in mijn borst en triceps kreeg.
Ook heb ik mezelf even gewogen schrok een beetje 87 kilo maar oog wel droger bovenste 4 blokken komen iets meer na buiten, Komt vast door mijn refeed(maag inhoud en vocht) Ik wil niet zoveel waarde meer hechten aan de weegschaal. morgen staat rug biceps op de planning ik hoop dat dat beter verloop!

27-10-15

goede morgen vannacht kapot gezweet ik denk dat de tren zijn werk begint te doen :p zin om vanmiddag rug biceps te knallen, helaas heb ik weer barstende koppijn wat richting de middag altijd veel erger word.

29-10-15
Gestopt met de clen. De hoofdpijn werd mijn te erg, kon ook niet goed meer functioneren daardoor. Van morgen op de weegschaal gestaan en wat denk je 85kilo heb mezelf dus druk gemaakt om die 2 kilo voor niets:o Ik kijk vandaag en morgen nog even af en misschien dat ik low fat (high) carbs dieet ga proberen . Dit omdat ik merk dat wanneer ik mijn koolhydraten schrap ik zo goed als niet meer afval. Ik heb met een ex bb gesproken en die raden mij dit aan vroeger deed hij dit altijd op deze manier en de personen die hij trainde ook. (heb foto's gezien vloeitje droog:eek:).Vanmiddag schouders /buik nu al zin in en zal vast beter gaan zonder die koppijn! overgens zet ik zo ook mijn 4e spuitje in mijn been.:D

30-10-2015
Vandaag benen getraint ging lekker. Dikke pomp in mijn benen trap lopen zag er ook leuk uit.. morge rust dag . Had het iedee dat kracht wat omhoog is gegaan. Training verliep ook veel beter zonder clen

Week 3
02-11-15
Vandaag borst triceps getrant ging lekker dikke pomp er in. Weekend niet getraint, vanaf zondag heb ik vetten wat nabeneden en kh iets omhoog voel me nu stuk beter. Vandaag 5e schotje gezet +hcg in me buikvet ook dit keer vlekkeloos in mijn been.

Oog nu ook wat voller. Houd wel wat vocht vast door mijn cheatday

Slapen word wel gewoon kut om het uur wakker . Zweten valt nog redelijk mee. Hoop dat ik vanacht beter slaap heb nog gelukkig slaap pillen liggen. Morgen rug biceps trainen

Aangepaste voeding schema die ik vanaf zondag doe.
http://s22.postimg.org/4ehu26u0h/carbs.png

03-11-15

zin om vanmiddag rug en biceps te trainen. ik hoop dat ik deze week weer begin met vet droppen... is de laatste 2 weken bijna niets af gegaan vanmorgen gewogen en kwam op 85,4 6 onsjes meer als 4 dagen terug.(ik denk vocht, want heb vrij zou gegeten het weekend) Ook ben ik benieuwt wat mijn nieuwe voeding schema gaat doen, voel me in ieder geval stuk beter.

UPDATE:
lekker net rug biceps geknald samen met mijn oom! ging erg lekker. vanmorgen nog half uurtje gefietst tering zweten me dood. Daarna nog even voor de grap gewogen en die 0.6kilo was er weer af :P was dus echt vocht haha. Vanaf nu ga ik 3 x per week half uurtje fietsen verbrand dan zo 500 kcal+- en aan de hand van de resultaten voeg ik cardio er bij.

Heb nog niet echt sides van de tren/test. Maar zit ook pas in week 3

04-11-15
vandaag even begonnen met 3 dagen clen omdat ik afgelopen week 3 dagen eerder gstopt ben. Zo kan ik ook beetje kijken wat het met de carbs doe.
Hartslag ziek hoog 135-140 en zit gewoon relax achter de pc haha heb het ook behoorlijk warm/hartkloppingen.

04-11-15
Vandaag schouders getraint en hcg+test/tren injectie gezet. Baal er wel van dat mijn vp gewoon niet zak? Zit nu op 1800 ipv 2000 en heb deze week half uur gefiets 3x totaal 1600+- kcals extra verbrand. Het motiveerd niet echt. Maar goed ik hoop dat het veranderd . Vanaf maandag ga ik op 100mcg t3 met 4x pw half uur cardio na de training. Abs zijn ook minder zichtbaar lijk wat vocht maar weet het niet zeker

06-11-15
Vanaf zondag mijn kcals met 200 verlagen iets uit kh Ik heb mijn onderhoud opnieuw berekend met de volgende site (http://www.fitsociety.nl/afvallen/bereken-jouw-caloriebehoefte/) met de activiteitsniveaus. Ik bereken de training dit keer niet mee. Doe voor de rest hele dag soort kantoor werk :P in die 8 uur dat ik "werk" train ik ook 1/1,5 uur dus zit zoizo 7uur stil. kom dan uit op afgerond op 2300.

Met mijn aangepaste schema zit ik dan 600 kcal onder onderhoud + ga 4x half uur cardio "2200kcals+-" . 6x 600 is 3600+2200=5800 kcals onder onderhoud. moet dus ruim een halve kilo per week zijn. ik hoop dat dit werkt anders weet ik echt niet meer goed wat ik kan doen. zit dan al eind week 4 met "bijna" geen resultaat. nu al zin om te bulken haha kilo's vliegen er aan dan.

07-11-15
Pff wat een nacht. Gister uit het werk heel opgefockt op de weg . Reden allemaal als idiote :p was klaat schelden toen ik thuis was attans dat dacht. Ook hele avond heel onrustig kon niet stil ztitten. Slaap altijd redelijk vroeg 11 uur. Sliep nu 2 uur a half 3 vanaf toen om de ur wakker en half 7 klaat wakker. Tussen door zo geil als een hond:roflol: was me vriendin niet zo blij maar blijkbaar ben ik dan in mijn slaap en als ik wakker ben heel vervelend:ds:.

Ook warm en zwete maar geen zeik nat bed ofzo. Hopelijk slaap ik vanacht beter anders toch maar slaap pilletje nemen.dst slecht slapen heb ik al aantal dagen...

week 4
09-11-12
Vandaag rug en biceps gepakt. Heb dit keer getraint op Dexamfetamine tering ik vloog door de gym heen haha:roflol: rug en biceps geknalt.ging natuurlijk super goed energy voor 10 afgesloten met 45 min cardio ik fietste sneller dan anders en anders ben ik na 30min helemaal kapot. Na die 45min kon ik easy verder gaan maar ik ben toch maar gegaan haha.
zometeen lekkere shotje zetten.

10-11-15
Gisteren keer in mijn glute gezet, naja mijn vriendin haha. Kunnen benen beetje rusten, toch vind ik in benen zetten veel fijner voel je bijna niet. Nu ik met t3 op 100mcg zit merk ik wel echt meer honger gevoel. Bij 75 nog niet echt last van. Straks borst triceps daarna half uurtje cardio.

11-11-15
Vandaag schouders getraind met buik. Begin nu eindelijk heel licht een ader op mijn delts te zien:o whoehoe. Ben echt benieuwt wat ik zaterdag meet. Morgen weer cardio + benen. En niet te vergeten shotjes zetten. Aders op mijn onderarm beginnen nu ook op te komen. En kan ook iets minder hebben attans dat zeg mijn vriendin merk er zelf niets van.

Libido is niet echt super ofzo het lijkt lager dan voor de kuur. In het begin was mijn libido stuk hoger lijkt af te zwakken... bij mijn vorige kuur test tren had ik het ook niet zo en was ik zo geil als een hond

13-11-15
gisteren geen benen kunnen doen dus maar beetje snel armen gepakt + half uurtje cardio met dex omdat ik echt gesloopt was geen energie. De dag verliep anders dan ik gepland had. Vanacht ook echt slecht geslapen , voor dat ik eindelijk sliep was het 12 uur en 3 uur wakker had tering honger dus half bakje kwark gegeten met wat noten omdat ik dat die avond vergeten was (druk in mijn kop):o daarna gelukkig door geslapen tot half 7. Merk dat ik niet veel meer kan hebben maak sneller een probleem en maak me druk om dringen wat ik anders niet zou doen. Soms ben ik net zo emotioneel wijf.. ene moment plak ik tegen me vriendin aan en ander moment kan ze beter de mond dicht houden... gisteren heeft mijn vriendin in mijn andere gluten geïnjecteerd ging probleem loos zonder kuchtje :bow:.

Het weinig slapen begint wel goed in te hakken. heb wel slaap tabletten thuis van de doc maar wil dat zolang mogelijk wegleggen wel 1 tje op.. heb een een shitload aan dex voor een prikkie kunnen kopen, bedoeling is 2 weken clen 2 weken dex:o ben anders niet vooruit te branden. Als ik mij goed voel neem ik uiteraard geen dex.

Kracht is ook beter geworden. voelde me laaste weken futloos dumbel curl bijvoorbeeld 18 en ging kapot gisteren 24 kg , vet vp toch stiekem gemeten en is gelukkig gezakt is ook wel te zien lijnen beginnen meer te komen.

1e meting.png


2e.png
 
Laatst bewerkt:
zo mijn shotje zetten en daarna gelijk borst/triceps knallen!:flexing:
 
In

Stofwisseling loopt niet zo snel vast als sommigen denken. Zolang je gewicht blijft droppen is er sowieso niets aan de hand. Stagneer je toch op een gegeven moment kan je er voor kiezen cals iets te droppen of een refeed in te lassen. Refeed van 1 dag is te weinig om je stofwisseling een serieuze boost te geven dus dan zou je aan 3 dagen oid moeten denken.

Ik denk dat je met die 10 weken icm T3 niet bang hoeft te zijn dat je stofwisseling binnen die tijdsspanne vastloopt. Verder zorgen de roids ervoor dat je jezelf een lage cal inname kan permitteren zonder spierverlies op te lopen.

Zou beginnen met -500cal en adhv resultaten evt verder droppen.

GL!
 
In

Stofwisseling loopt niet zo snel vast als sommigen denken. Zolang je gewicht blijft droppen is er sowieso niets aan de hand. Stagneer je toch op een gegeven moment kan je er voor kiezen cals iets te droppen of een refeed in te lassen. Refeed van 1 dag is te weinig om je stofwisseling een serieuze boost te geven dus dan zou je aan 3 dagen oid moeten denken.

Ik denk dat je met die 10 weken icm T3 niet bang hoeft te zijn dat je stofwisseling binnen die tijdsspanne vastloopt. Verder zorgen de roids ervoor dat je jezelf een lage cal inname kan permitteren zonder spierverlies op te lopen.

Zou beginnen met -500cal en adhv resultaten evt verder droppen.

GL!
Bedankt voor je reactie! Stofwisseling liep vorige keer helemaal plat. Moet dan wel zegen dat ik zo low zat als ik weet niet wat en zelf mijn refeed geen refeed was :p .
Zit nu 500 onder onderhoud en geen carbs. Kijk dit nog een weekje aan en anders voeg ik 3x pw cardio er bij en probeer ik 500kcals te verbranden.
 
Net weer vet op gemeten. Sommige plekjes zelfs wat dikker... ook iets zwaarder geworden. Vind het echt raar terwijl ik mezelf strict aan mijn dieet hou. Wat kan ik nu het beste doen. Vetten iets laten zakken? Of cardio toevoegen.
 
Icm 2000 cals, high tren en low test is dit best vreemd.. Zou het nog 1 weekje aankijken. Gewichtstoename kan ondanks je calorieinname te verklaren zijn door de gear, met name tren. Echter zou je dan wel wat vet gedropt moeten hebben. Of dat idd zo is zie je zelf wel. De eerste weken gingen wel volgens plan toch? Zou me niet blind staren op deze meting, is een momentopname. Kijk volgende week nog eens hoe t ervoor staat zou k zeggen :)
 
Icm 2000 cals, high tren en low test is dit best vreemd.. Zou het nog 1 weekje aankijken. Gewichtstoename kan ondanks je calorieinname te verklaren zijn door de gear, met name tren. Echter zou je dan wel wat vet gedropt moeten hebben. Of dat idd zo is zie je zelf wel. De eerste weken gingen wel volgens plan toch? Zou me niet blind staren op deze meting, is een momentopname. Kijk volgende week nog eens hoe t ervoor staat zou k zeggen :)
Eerste 2 weken voor dat ik met mijn kuur begon dropte ik mijn calorieen al maar bleef wel nog redelijk hoog in carbs. Viel toen in 2 weken 3 kilo af. Je zou denken vocht maar at nig 200 +- carbs. 1e week van mijn kuur zat ik low carb 30-+ gram en nu ben ik 2 kilo zwaarder :) . Ik kijk deze week nog even aan dan. Heb overgens niet het iedee dat ik wat droger ben
 
Raar maar zoals k al aangaf, zou even niets wijzigen want het kan niet anders dan dat je op deze cals en gear gewicht gaat droppen. Als dat wel is moeten we gaan denken aan een andere stoffen in je vials :P

Benieuwd naar volgende week.
 
Raar maar zoals k al aangaf, zou even niets wijzigen want het kan niet anders dan dat je op deze cals en gear gewicht gaat droppen. Als dat wel is moeten we gaan denken aan een andere stoffen in je vials :P
Benieuwd naar volgende week.

Ben ook benieuwt. Weet wel dat ik gewoon raar lichaam heb als het om cutten gaat..
 
zolang je t3 slikt hoef je niet bang te zijn dat e stofwisseling trager word
 
zolang je t3 slikt hoef je niet bang te zijn dat e stofwisseling trager word
Toch niet helemaal waar. Attans vorige keer zat ik echt heel laag en viel op ten duur niet meer af.
 
op 2800 kcal en ieder weekend +8000kcal refeed viel ik evengoed 2 kilo p week af :(
 
op 2800 kcal en ieder weekend +8000kcal refeed viel ik evengoed 2 kilo p week af :(
Wat is je onderhoud dan :p misschien had ik fake t3 dan.. ik denk dat ik vanaf morgen 3xpw 500kcals ga verbranden op de cardio? Lijk je dat een goed iedee?
 
zou iets van 3700 moeten zijn atm weeg wat lichter :( heb je hg of ug?
 
zou cardio btw zo lang mogenlijk uitstellen
 
zou cardio btw zo lang mogenlijk uitstellen
Oke wacht ik daar nog even mee. Wat als ik na een week nog steeds stabiel blijf? Dan vetten droppen of cardio?
 
zolang je geen honger krijgt zou ik er eerst voor kiezen je voeding te verlagen .. maat van me zit nu ook aan een ander ug merk t3 als dat die daarvoor zat en merkt van dit merk ook minder zegt die..
 
zolang je geen honger krijgt zou ik er eerst voor kiezen je voeding te verlagen .. maat van me zit nu ook aan een ander ug merk t3 als dat die daarvoor zat en merkt van dit merk ook minder zegt die..
Ik heb nu ook ander mrk dan hier voor maar voel er zoizo niets van. Uit carbs kan ik niet meer zakken. Word zakken iets uit vetten dus
 
hoe is je rust hartslag? mijne veel te hoog met t3
 
Back
Naar boven