XXL Nutrition

300mg test e per week

Bezoekers in dit topic

In. Volg je sinds de start merk je sides? En wanneer drop je progress pic

Week 5: Gewicht 99kg. Kcal intake deze week 2600-2800 geen cardio. Ik wou even kijken hoe mij lichaam hier op reageerde.
Ben ook van bro split naar pushpulllegs 2x per week gegaan. Kracht is enorm gestegen. De meeste lifts 15-20% sterker bij sommige zelfs hoger. lekkere pomps spieren hebben ook een vollere look.
Buikspieren beginnen rustig aan meer te showen. Volgende week nog eens een volledige omtrek meting doen.

Ik begin wel kleine klieren te ontwikkelen in de tepels. Als iemand hier ervaring mee heeft en behulpzame informatie zeker welkom. Ik wachte altijd tot na mijn kuur om met nolva of arimidex te starten de klieren verdwenen altijd wel. Maar ik ben van plan om na 12weken te cruizen.

Dus mensen met ervaring en ideetjes hierrond zeker welkom!
Zolang je geen verharde schijf achter je tepel hebt is er niks aan de hand. anders dag of 5 Nolva 10mg ed

Zolang je geen verharde schijf achter je tepel hebt is er niks aan de hand. anders dag of 5 Nolva 10mg ed
Ik heb enkel armidex liggen. 1mg per tab dacht wel om ze in halfjes te nemen. sugesties?

In. Volg je sinds de start merk je sides? En wanneer drop je progress pic
Hey ja nu enkel kleine schijfjes maar voor de rest heb ik sides waarvan ik me bewust ben. ik zal volgende week volledige meet updates geven en zal proberen een pic te nemen ;)

Ik heb enkel armidex liggen. 1mg per tab dacht wel om ze in halfjes te nemen. sugesties?
Nolvadex moet je altijd in huis hebben als je kuurt. kwartje eod kan ook

Back
Naar boven