AndroidHealthClinic

301 kilo bench .... no shirt, no arch, no legdrive...

Bezoekers in dit topic

bekend filmpje.. maar wat een beest
 
whatever.

Hier 310KG in April:

http://www.youtube.com/watch?v=WEz53tLYxc4


Laat ik dus nooit meer iemand horen zeggen dat je je benen MOET trainen om sterk te kunnen worden.

dat is geen 320kg, is 300

is al vaker discussie over geweest op internet, maar het is gewoon verkeerd gelabeld.

er hangt per kant 5x rood, 1x groen 1x 2,5 en sluiter aan = 300
 
dat is geen 320kg, is 300

is al vaker discussie over geweest op internet, maar het is gewoon verkeerd gelabeld.

er hangt per kant 5x rood, 1x groen 1x 2,5 en sluiter aan = 300

oh well.. maakt dat echt uit ?
 
oh well.. maakt dat echt uit ?

ja, want 320kg zou bijna een evenaring zijn van het record van Eric Spoto
Was niet lullig bedoeld, maar voor de mensen die records bijhouden of ervan op de hoogte zijn is het beetje misleidend.
 
Voor de mensen die zich echt afvragen wat hij snuift, het is natuurlijk vlugzout.

Mooie prestatie, maar ik denk dat hij beter wat minder kan eten als hij lang wil leven :)
 
Voor de mensen die zich echt afvragen wat hij snuift, het is natuurlijk vlugzout.

Mooie prestatie, maar ik denk dat hij beter wat minder kan eten als hij lang wil leven :)


Serieus bezorgd over zijn gezondheid of ben jij gewoon zo'n type die altijd iets negatiefs heeft te vermelden?
 
Does he even squat?

Nee grapje :p Ziek!!

hihi, zo goed, was ook nog niet gezegd hihi

---------- Toegevoegd om 02:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:42 ----------

Serieus bezorgd over zijn gezondheid of ben jij gewoon zo'n type die altijd iets negatiefs heeft te vermelden?

geef hem ongelijk..

---------- Toegevoegd om 02:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:43 ----------

OT: no excuses!
 
Damn.. Ziet er zo simpel uit bij hem.
 
lol superdude

wel benchen maar niet squatten en deadliften

beter gaat hij naar het fitnessforum
 
Serieus bezorgd over zijn gezondheid of ben jij gewoon zo'n type die altijd iets negatiefs heeft te vermelden?

Bij mij kan het allebei de kanten op maar bij jou is het in ieder geval duidelijk of niet?

En nee ik ben niet bezorgd over een volslagen vreemde, 't lijkt er voor mij alleen op dat hij maar met 1 doel leeft en dat is z'n bench verhogen en daarvoor bereidt is alles aan de kant te zetten, inclusief het nemen van de risico's van moddervet zijn. Zijn keuze verder.
 
Bij mij kan het allebei de kanten op maar bij jou is het in ieder geval duidelijk of niet?

En nee ik ben niet bezorgd over een volslagen vreemde, 't lijkt er voor mij alleen op dat hij maar met 1 doel leeft en dat is z'n bench verhogen en daarvoor bereidt is alles aan de kant te zetten, inclusief het nemen van de risico's van moddervet zijn. Zijn keuze verder.

idd nken zal er ook niet meer inzitten.
 
Voor de mensen die zich echt afvragen wat hij snuift, het is natuurlijk vlugzout.

Mooie prestatie, maar ik denk dat hij beter wat minder kan eten als hij lang wil leven :)


Wat voor positief effect heeft vlugzout op t lichaam?
 
Back
Naar boven