Fitness Seller

309 met 170 pk gekocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

avg

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.172
Waardering
64
Ik was dus van plan om een ander blok in mijn wagen te laten bouwen een 175 pk blok of een 160 pk blok. Nu ben ik donderdag wezen kijken naar een 309 GTI 16v en heb hem gekocht. Deze wagen heeft standaard 160 pk maar deze heeft op de testbank 170 pk. Er zit een k&n openluchtfilter op, spaghetti spruitstuk en een sebring uitlaat. Verder een nieuwe drukgroep, koppenlingsplaten, 4 banden, apk en nog wat kleine dingetjes zoals wiellagers, remmen. De wagen is een een goede staat kwa interieur, de buitenkant is herspoten geweest dus die zit ook nog netjes in zijn lak. Al bij al een leuk wagentje

Donderdag er ook ff zelf ingereden voor de testrit en ik kan je vertellen dat er best wat verschil in zit met mijn eigen 309 met 130 pk. Hij trok behoorlijk door. Meestal is een 8v sneller onderin, maar dat is bij deze een stuk verholpen. Hij trok onderin ook behoorlijk goed door. Hij schakelde verder netjes. Over ongeveer 4 weken kan ik hem op komen halen

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
heheh ziet er cool uit man :)

jij zult snel bij de gym zijn zo :D
 
well its a start, ik zou gruwlijke sportvelgen eropgooien nog,
en ik weet meer hoe t heet maar die dingen voor op de achterbak
die naar bove steken net als in 2 fast 2 furious.

verder wel ok denk ik. veel plezier ermee :cool:

(en oha ja uiteraard een dikke installatie met mp3/cd speler ;) )
 
bodybuilder0102 zei:
well its a start, ik zou gruwlijke sportvelgen eropgooien nog,
en ik weet meer hoe t heet maar die dingen voor op de achterbak
die naar bove steken net als in 2 fast 2 furious.

verder wel ok denk ik. veel plezier ermee :cool:

(en oha ja uiteraard een dikke installatie met mp3/cd speler ;) )

Spoiler :rolleyes:
 
Er zit een spoiler op, alleen hij valt niet echt op op de foto. Had een maatje groter mogen zijn dat wel maar hij kleed de wagen wel netjes af.

De dikke installatie staat al binnen :D
Alpine die voglens testcertificaat 2x 154 watt rms levert op 12.5 volt op een infinity kappa perfect sub van 350 watt rms. Verder een phoenix gold amp van 2x100 watt rms op 14.4 volt. Deze gaan mooi netjes sávonds naar binnen sinds de laatste inbraak. En ik hoorde gisteren dat dezelfde lui die mijn ice hadden gejat weer mijn wagen aan het controleren zijn
 
spoiler idd ik zie m nu idd maar hij is wel heel laag..die hoge vind ik cool.

bumpers zou ik ook zwart maken oid
 
Op deze foto lijkt hij helemaal laag, zodra ik hem heb zal ik wel een wat overzichtelijke foto's plaatsen.
 
Om nou te zeggen wat een plaatje, NEEN(maar ik vind ''bijna'' alle autos wara geen bmw op staat niet mooi :rolleyes: ). maar zal wel blazen als een gek. hoeveel sec gaat ie naar de 100? Wel mooi als je die installatie erin knalt en blazen maar.
 
Ja, het is een echte liefhebbers auto. Een bmw vind ik ook wel een leuke wagen (wist nog een 323i met m3 blok erin te koop) maar deze wagen heeft voor mij zo zijn charmes.

Hoeveel seconden ie nu precies doet naar de 100 weet ik niet, maar zal in ieder geval beneden de 7 seconden zitten. Heb in de wagen van mijn vriend gereden een subaru impreza 218 pk versie en die voelde toch minder snel aan. De fabriekswaardes van zo'n subaru is op papier wel erg optimistisch en zal zeker niet de 6.6 seconden halen die ze aangeven, maar toch. Jammer genoeg heeft ie hem laatst getuned anders had ik de mijne er langs willen zetten wie het 1st de 100 aantikt :D

Das idd relaxed lekker toeren met een stukje muziek in de wagen. Jammer genoeg vernomen dat dezelfde lui die mijn vorige ice hebben gejat mijn wagen weer aan het controleren zijn op nieuwe ice. Nu heb ik mijn ice wel veilig binnen staan maar de kans dat ze hem nog eens open breken is groot, jammer genoeg. Wat daar tegen te doen is weet ik ook niet
 
Spaghetti spruitstuk rulez! (En dan wel de 4 naar 1 versie he ;))

Ik ga morgen ff met een maat mee om z'n nieuwe aanwinst op te halen... een corradootje uit '92 met 2.0 16 Turbo blok... 200 pk'tjes. Verder een groep a uitlaatsysteem van voor naar achter... ook zeker niet verkeerd.
 
avg zei:
Ja, het is een echte liefhebbers auto. Een bmw vind ik ook wel een leuke wagen (wist nog een 323i met m3 blok erin te koop) maar deze wagen heeft voor mij zo zijn charmes.

Hoeveel seconden ie nu precies doet naar de 100 weet ik niet, maar zal in ieder geval beneden de 7 seconden zitten. Heb in de wagen van mijn vriend gereden een subaru impreza 218 pk versie en die voelde toch minder snel aan. De fabriekswaardes van zo'n subaru is op papier wel erg optimistisch en zal zeker niet de 6.6 seconden halen die ze aangeven, maar toch. Jammer genoeg heeft ie hem laatst getuned anders had ik de mijne er langs willen zetten wie het 1st de 100 aantikt :D

Das idd relaxed lekker toeren met een stukje muziek in de wagen. Jammer genoeg vernomen dat dezelfde lui die mijn vorige ice hebben gejat mijn wagen weer aan het controleren zijn op nieuwe ice. Nu heb ik mijn ice wel veilig binnen staan maar de kans dat ze hem nog eens open breken is groot, jammer genoeg. Wat daar tegen te doen is weet ik ook niet

Geinig, zal idd sneller zijn als die subaru want die lijken me een stuk zwaarder. wat weegt dat bakkie eigenlijk. ben zelf nu al een maandje of 2 opzoek naar een nieuwe auto want wil echt een super mooie hebben binnen me budget. Het gaat een bmw e36 325 coupe worden. opzich wel lekker bakkie heeft 192 pk bij 1330 kg en gaat in 8 sec naar de 100, niet supersnel met zijn hoge pk's door het zware gewicht, maar ik vind het mooie auto's en toch aardig wat power.
 
De nieuwe wagen weegt 948 kilo :D
Lekker licht en dat is juist hetgeen wat hem zo snel maakt. De pk/gewichts verhouding heeft ie erg in zijn voordeel. Mijn andere 309 GTI 8v heeft 131 pk en weegt 909 kilo en mijn XR injectie heeft een 115 pk en weegt 869 kilo.

Ik heb weleens met mijn 8v tegen een 325 gesprint tot de 90 100 km/u en dat ging nog. En 8 seconden is best snel, vooral als je het niet gewend bent, maar ik denk wel dat alles voor je gevoel normaal word.
 
avg zei:
De nieuwe wagen weegt 948 kilo :D
Lekker licht en dat is juist hetgeen wat hem zo snel maakt. De pk/gewichts verhouding heeft ie erg in zijn voordeel. Mijn andere 309 GTI 8v heeft 131 pk en weegt 909 kilo en mijn XR injectie heeft een 115 pk en weegt 869 kilo.

Ik heb weleens met mijn 8v tegen een 325 gesprint tot de 90 100 km/u en dat ging nog. En 8 seconden is best snel, vooral als je het niet gewend bent, maar ik denk wel dat alles voor je gevoel normaal word.

Zit nu nog 2 jaar op school dus een beperkt busget, maar als ik van school kom en een baan heb ga ik zo snel mogelijk een M3 aanschaffen. maar das op de lange termijn, nu op jacht naar een 325 :cool:
 
TongPo zei:
Spaghetti spruitstuk rulez! (En dan wel de 4 naar 1 versie he ;))

Ik ga morgen ff met een maat mee om z'n nieuwe aanwinst op te halen... een corradootje uit '92 met 2.0 16 Turbo blok... 200 pk'tjes. Verder een groep a uitlaatsysteem van voor naar achter... ook zeker niet verkeerd.

Klinkt als een leuke aanwinst voor die maat van je.
Zo'n carroda wil goed voorruit, vooral een chiptuning zal zo'n turboblok goed doen :cool:

Ik ben ook al naar wat prijzen aan het kijken om te chippen ;)
Ik hoorde dat de wagen er ruim 10 pk mee kan winnen dus vind het een leuke optie.
 
Laatst bewerkt:
avg zei:
Klinkt als een leuke aanwinst voor die maat van je.
Zo'n carroda wil goed voorruit, vooral een chiptuning zal zo'n turboblok goed doen :cool:

Ik ben ook al naar wat prijzen aan het kijken om te chippen ;)
Ik hoorde dat de wagen er ruim 10 pk mee kan winnen dus vind het een leuke optie.

wilde een tijd geleden ook een corrado kopen en heb enkele gezien en getest, wat ik wel jammer vind is dat die garreth lader zo laat inkickt
 
Juriaan zei:
wilde een tijd geleden ook een corrado kopen en heb enkele gezien en getest, wat ik wel jammer vind is dat die garreth lader zo laat inkickt

En dat die g-lader al snel gereviseerd moet worden... al bij zo'n 80d km. Gelukkig gaat een turbo een stuk langer mee.
 
Tjah alles heeft zo zijn voor en nadelen.
Anders proberen voor de vr6 te gaan die zijn rap met hun 190 pk.
 
Back
Naar boven