Fitness Seller

30mg Anavar of 50mg + Nakuur?

Bezoekers in dit topic

brucewayne

Cool Novice
Lid geworden
23 jul 2016
Berichten
73
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
87kg
Vetpercentage
6%
Guys,

Ik heb me ingelezen op AAS en Anavar. Ben zeer geinteresseerd om hier meer van te weten, echter kom ik met de zoekfunctie niet verder. Ook op internationale forums kan ik geen antwoord vinden op mijn vraag.

Ik vraag me af welke cycle de beste gains/risico verhouding heeft.

Optie 1: 4 weken 30mg/dag Anavar zonder nakuur

Optie 2: 6 weken 50mg/dag Anavar verdeeld over 2 doseringen per dag + nakuur Nolvadex 3 weken 20mg/dag

Heb ook het topic van Cools gelezen en daar zie ik dat hij 30mg Anavar 4 weken lang zonder nakuur aanraadt.

Ik zie dat Anavar in staat is om de HPA as en testosteron te onderdrukken. Hierom raden velen aan om er test naast te zetten.

Dit is zeker een goed idee voor een 2de kuur, echter wil ik voor de eerste kuur alleen orals gebruiken om te zien welk effect dat heeft. Ik begrijp dat iedereen uiteindelijk aan de injects gaat, maar ik wil dat graag bewaren voor de volgende stap.

1. Nu vraag ik me af, als Anavar testosteron onderdrukt, dan moeten je ballen zichtbaar krimpen, dus dan zou je dit zelf merken neem ik aan?

2. Wat is het nadeel van je testosteron onderdrukken? Je natuurlijke productie komt toch weer op gang zodra je begint met de Nolva? Zeker als de kuur max. 6 weken duurt?

2.5 Het is toch niet erg om tijdelijk een lagere natuurlijke testosteron te hebben tijdens je kuur omdat de Anavar zorgt voor anabole & androgene effecten?

3. Wordt je testosteron ernstig onderdrukt bij 30mg/dag en bij 50mg/dag? Of is dat bij alleen bij Anavar doses >100mg/dag?

Wat zou je zelf doen in deze situatie?
 
1. Kan, hoeft niet. Bij 4 weken anavar waarschijnlijk niet.
2. Je weet nooit 100% zeker dat je natuurlijke productie weer op gang komt.
2.5 Als je een vrouw bent niet nee.
3. Nee, niet ernstig. Maar onderdrukken is onderdrukken.

Wat ik zelf zou doen? Nooit anavar only in ieder geval, tenzij je een vrouw bent met serieuze ambities.
 
Guys,

Ik heb me ingelezen op AAS en Anavar. Ben zeer geinteresseerd om hier meer van te weten, echter kom ik met de zoekfunctie niet verder. Ook op internationale forums kan ik geen antwoord vinden op mijn vraag.

Ik vraag me af welke cycle de beste gains/risico verhouding heeft.

Optie 1: 4 weken 30mg/dag Anavar zonder nakuur

Optie 2: 6 weken 50mg/dag Anavar verdeeld over 2 doseringen per dag + nakuur Nolvadex 3 weken 20mg/dag

Heb ook het topic van Cools gelezen en daar zie ik dat hij 30mg Anavar 4 weken lang zonder nakuur aanraadt.

Ik zie dat Anavar in staat is om de HPA as en testosteron te onderdrukken. Hierom raden velen aan om er test naast te zetten.

Dit is zeker een goed idee voor een 2de kuur, echter wil ik voor de eerste kuur alleen orals gebruiken om te zien welk effect dat heeft. Ik begrijp dat iedereen uiteindelijk aan de injects gaat, maar ik wil dat graag bewaren voor de volgende stap.

1. Nu vraag ik me af, als Anavar testosteron onderdrukt, dan moeten je ballen zichtbaar krimpen, dus dan zou je dit zelf merken neem ik aan?

2. Wat is het nadeel van je testosteron onderdrukken? Je natuurlijke productie komt toch weer op gang zodra je begint met de Nolva? Zeker als de kuur max. 6 weken duurt?

2.5 Het is toch niet erg om tijdelijk een lagere natuurlijke testosteron te hebben tijdens je kuur omdat de Anavar zorgt voor anabole & androgene effecten?

3. Wordt je testosteron ernstig onderdrukt bij 30mg/dag en bij 50mg/dag? Of is dat bij alleen bij Anavar doses >100mg/dag?

Wat zou je zelf doen in deze situatie?

Als je niet zeker weet of je natuurlijke productie terugkomt, hoe zorg je er normaal gesproken voor dat je natuurlijke productie niet stil komt te liggen?
 
1. Kan, hoeft niet. Bij 4 weken anavar waarschijnlijk niet.
2. Je weet nooit 100% zeker dat je natuurlijke productie weer op gang komt.
2.5 Als je een vrouw bent niet nee.
3. Nee, niet ernstig. Maar onderdrukken is onderdrukken.

Wat ik zelf zou doen? Nooit anavar only in ieder geval, tenzij je een vrouw bent met serieuze ambities.

Mag je dan concluderen dat je natuurlijke productie niet stil ligt, zolang je ballen niet zijn gekrompen?
 
Mag je dan concluderen dat je natuurlijke productie niet stil ligt, zolang je ballen niet zijn gekrompen?
Nee, je ballen zijn geen goede indicatie.
Je natuurlijke productie zal ook niet helemaal stil gaan liggen na 4 weken anavar.

Lees je in en doe deze kuur niet.
 
Nee, je ballen zijn geen goede indicatie.
Je natuurlijke productie zal ook niet helemaal stil gaan liggen na 4 weken anavar.

Lees je in en doe deze kuur niet.

Hoi Jasenko,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp echter nog niet waarom je zegt dat ik deze kuur niet moet doen. Ik heb me erg goed ingelezen en zou graag willen weten waarom je het me afraadt.

Verder, ligt je natuurlijke productie na 6 weken 50mg/dag wel stil?
 
Anavar only is voor vrouwen.. Als je je had ingelezen dan had je dat geweten.
 
Hoi Jasenko,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp echter nog niet waarom je zegt dat ik deze kuur niet moet doen. Ik heb me erg goed ingelezen en zou graag willen weten waarom je het me afraadt.

Verder, ligt je natuurlijke productie na 6 weken 50mg/dag wel stil?
Goed inlezen is niet op een paar fora/sites lezen wat anavar kan doen qua kracht, helpen bij cutten, dat het relatief mild is etc...

Als je je echt goed had ingelezen zou je hier nooit aan denken. Tenzij je een vrouw bent met ambities in bb.
 
Ok, bedankt voor de reacties guys.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat betreft 2 en 2.5 gaat dat vooral om de balans met oestrogene hormonen waar weinig van over blijft als je eigen productie plat ligt en je geen aromatiserende aas (= zet om naar oestrogeen) toedient.

3. Wordt je testosteron ernstig onderdrukt bij 30mg/dag en bij 50mg/dag? Of is dat bij alleen bij Anavar doses >100mg/dag?
Bij minder dan 30/d zou je nog wel wat eigen productie verwachten, maar ga er bij 30 maar van uit dat het vanaf een paar dagen helemaal stil ligt. Met die 30/d voor 4 weken is herstel is wel heel snel vergeleken met hogere doseringen en langere kuren.
 
Back
Naar boven