MuscleMeat

Verkocht 30mm Halterstangen- en schijven (gietijzer gecoat) + Dumbells 30mm.

Bezoekers in dit topic

rotjoch

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
275
Waardering
21
De spullen zijn wisselend gebruikt, dus enige gebruikssporen zijn te verwachten; de spullen zijn wel allemaal in prima staat en compleet.
De merken waarvan de spullen zijn is voor mij niet opgehelderd, mogelijk dat jullie hier zelf meer verstand van hebben. Dus als iemand iets herkent, roep gerust!
Ophalen in omgeving Nijmegen (Beuningen). Interesse of opmerkingen, graag PB of een berichtje hier.

30mm (Bremshey) Curl bar. Inclusief veersluiters. 120cm lang.
15 euro.
50 en 30mm EZ curl.jpg


3x 30mm halterstangen. Super curlbar, 120cm. Normale halterstang 120cm (Bremshey), Triceps bar 85cm. Allen inclusief sluiters.
15 per stuk
Bremshey 30mm 120 + tricep trainer.jpg

4x 5kg 30mm schijven met coating:
2x 10kg 30mm schijven met coating:
35 euro voor deze 6 schijven.
2x 10kg 30mm rubber.jpg4x 5kg 30mm rubber.jpg

6 dumbell stangen, 30mm. 2 sets wat langere draad.
+ de volgende 30mm schijven. Rubbercoated
10x 0,5kg
4x 1kg
4x 1,25kg
4x 2kg
4x 2,5kg
4x 3kg
40 euro voor het totaalpakket.
6x lege dumbell.jpg30mm schijven dumbell.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb interesse in de kleinere schijven:
8x 0,5kg
4x 1,25kg
4x 2,5kg
10x 5kg
4x 10kg


Gaat mij vooral om de vetgedrukte schijven maar begrijp dat je dan liever alles in een keer kwijt bent. Als ik alleen de vetgedrukte kan overnemen dan hoor ik het wel.

Heb eigenlijk maar 4 van de 0,5kg nodig dus mocht je er liever nog 4 over willen houden kan dat ook, er zijn vast nog liefhebbers voor 4x 0,5kg daar kan je alle kanten mee op.

De 15kg en 25kg schijven zijn over het algemeen wat makkelijker kwijt te raken in combi met de bar, hier heb ik er zelf al genoeg van.

Ik kom uit Nijmegen en hoor graag in pm wat je er voor wilt hebben.
 
Je hebt een PM!

Edit:
0,5kg 50mm
5kg 50mm
10kg 50mm
Zijn reeds opgehaald.
 
Laatst bewerkt:
Prijzen toegevoegd.
Het lijken mij prima prijzen, dus ze zijn alleen onderhandelbaar wanneer je meerdere items in 1x koopt! ;)
 
Al het 50mm spul is verkocht, dus alleen het 30mm spul is nog te koop!
 
Spullen zijn voor nu gereserveerd.
 
Ik heb interesse in de kleinere schijven:
8x 0,5kg
4x 1,25kg
4x 2,5kg
10x 5kg
4x 10kg


Gaat mij vooral om de vetgedrukte schijven maar begrijp dat je dan liever alles in een keer kwijt bent. Als ik alleen de vetgedrukte kan overnemen dan hoor ik het wel.

Heb eigenlijk maar 4 van de 0,5kg nodig dus mocht je er liever nog 4 over willen houden kan dat ook, er zijn vast nog liefhebbers voor 4x 0,5kg daar kan je alle kanten mee op.

De 15kg en 25kg schijven zijn over het algemeen wat makkelijker kwijt te raken in combi met de bar, hier heb ik er zelf al genoeg van.

Ik kom uit Nijmegen en hoor graag in pm wat je er voor wilt hebben.

Ik dacht dat je al 50mm schijven had gekocht in Hoofddorp?
 
Back
Naar boven