XXL Nutrition

33 LOG

Bezoekers in dit topic

08/05/2022

Motivatie heeft na deze training wel een boost gekregen. Bench voelde top, enkel mijn barpath was heel vreemd. Verder legdrive top, kont lichtjes op de bank. Sterk werk en boven verwachting.

Nu ja na de set met 100kg was de pret gedaan. Helemaal leeggelopen terwijl die set met 100kg zo vlot voelde. Had ik nog een spotter gehad had ik nog 1 rep extra gedurfd.

Benchpress:
20kg x?
40kg x 4
60kg x 5

75kg x 5
87.5kg x 5
100kg x 13(not sure if PR :p, had volgens mij die 14de nog kunnen hebben dus wel excited)

80kg x 10
60kg x 6 Larsen press en gewoon kapot :p

Incline dumbell bp: weinig rust
20kg x 12 a 8 reps 3 sets

Dips
BW x 8
20kg x 8
20kg x 8
Dit voelde zelfs retezwaar wtf :p

Triceps ropepushdowns: end of rom lekker squeezen
9kg tot 23kg opbouwend op 8 reps

Deload lijkt goed geweest te zijn. Enkel terug bekijken met cardio toestanden enz. En hoe dit aanpakken.
 
lekker bezig! ik weet dat je bp als eerste oefening wilt maar als je meer massa op borst wil zou ik beginnen ben incline ;)
 
lekker bezig! ik weet dat je bp als eerste oefening wilt maar als je meer massa op borst wil zou ik beginnen ben incline ;)
Bedankt man! Als ik ooit echt massa wil bouwen zal ik eraan denken. Heb niet zo een goede bovenborst, maar lig er niet van wakker haha.

Heb altijd met plezier getraind en de meeste voldoening gehaald uit de getallen uiteindelijk. Dus de vooruitgang. Visueel volgde toch en ik moet zeggen dat ik gewoon tevreden ben met mijn fysiek.
 
Lekker man
 
08/05/2022

Motivatie heeft na deze training wel een boost gekregen. Bench voelde top, enkel mijn barpath was heel vreemd. Verder legdrive top, kont lichtjes op de bank. Sterk werk en boven verwachting.

Nu ja na de set met 100kg was de pret gedaan. Helemaal leeggelopen terwijl die set met 100kg zo vlot voelde. Had ik nog een spotter gehad had ik nog 1 rep extra gedurfd.

Benchpress:
20kg x?
40kg x 4
60kg x 5

75kg x 5
87.5kg x 5
100kg x 13(not sure if PR :p, had volgens mij die 14de nog kunnen hebben dus wel excited)

80kg x 10
60kg x 6 Larsen press en gewoon kapot :p

Incline dumbell bp: weinig rust
20kg x 12 a 8 reps 3 sets

Dips
BW x 8
20kg x 8
20kg x 8
Dit voelde zelfs retezwaar wtf :p

Triceps ropepushdowns: end of rom lekker squeezen
9kg tot 23kg opbouwend op 8 reps

Deload lijkt goed geweest te zijn. Enkel terug bekijken met cardio toestanden enz. En hoe dit aanpakken.
Haha we zitten bijna op het zelfde dip niveau, heb je je dips de laatste tijd verwaarloosd?
 
Haha we zitten bijna op het zelfde dip niveau, heb je je dips de laatste tijd verwaarloosd?
Haha dat sowieso :p ik ga ze ook optrekken dat wel. Met een 50kg dumbell dippen zou normaal moeten lukken als ik erop train. Enige verschil dan is dat ik dan bewust wat meer op chest pak. Nu vandaag was ik 1 echt snel uitgebrand na die 100kg en dip ik met gestrekte benen en rechter. Ben zo klein dat ik de grond net niet raak :p. Als ik zwaar ga wil ik mijn schouders niet opnaaien en ga ik ook net niet in een hoek van 90 graden.
Thanks man!
 
Mooie repout op de Bench
 
09/05/2022

Wou naar de gym, maar te vroeg voor ohp of squats dus maar wat cardio en rotator cuff oefeningen

44 minuten op de loopband waarvan 4 intervallen van 4 minuten aan:
8,9,10 en 11 per uur en 40 seconden aan 12 per uur en 20 seconden aan 13 per uur.

Max hartslag 163. Wel tevreden mee. Dikke progressie op een week tijd.

Nog wat rotator cuff oefeningen en snel biceps nog
 
10/05/2022

Ging normaal niet trainen, maar morgen komt het er toch niet van waarschijnlijk en vrijdag misschien ook niet. Dus vandaag schouders, omdat benen te vroeg zou geweest zijn. Even gekeken in mijn logje en het doel werd tenminste 8 reps met 65kg ohp.

Ohp:
20kg x 12
30kg x 8
40kg x 5

50kg x 5
57.5kg x 5
65kg x 9

Mooie 9 reps, ook wat ik diep vanbinnen wilde hebben!

Side raises:
6kg x 15
8kg x 12
10kg x 12

Seated rear delt raises: minieme hold on top
10kg x 12 x 3 sets

10 minuten armfietsen joeee :p zwaarder ingesteld en helemaal kapot verzuurd.

Dikke pompfoto in de lift getrokken. Echt sicke belichting ook.
 

Bijlagen

  • IMG_20220510_162852.jpg
    IMG_20220510_162852.jpg
    108,6 KB · Weergaven: 67
10/05/2022

Ging normaal niet trainen, maar morgen komt het er toch niet van waarschijnlijk en vrijdag misschien ook niet. Dus vandaag schouders, omdat benen te vroeg zou geweest zijn. Even gekeken in mijn logje en het doel werd tenminste 8 reps met 65kg ohp.

Ohp:
20kg x 12
30kg x 8
40kg x 5

50kg x 5
57.5kg x 5
65kg x 9

Mooie 9 reps, ook wat ik diep vanbinnen wilde hebben!

Side raises:
6kg x 15
8kg x 12
10kg x 12

Seated rear delt raises: minieme hold on top
10kg x 12 x 3 sets

10 minuten armfietsen joeee :p zwaarder ingesteld en helemaal kapot verzuurd.

Dikke pompfoto in de lift getrokken. Echt sicke belichting ook.
Goeie arm (en schouder)! Hoe dik?
 
Djeeez dikke arm! Mijn armen zijn ook 40-40.5 met pump, alleen lijken ze half de jouwe op foto 🤣
 
12/05/2022

Die warmte ineens en dan in de gym ook die laffe warmte bleh.

Squats
20kg x 8
40kg x 5
60kg x 5
80kg x 3

95kg x 5
107.5kg x 5
122.5kg x 16
Had hier enkel het gevoel dat ik er zeker 14 wou. Dus blij dat ik er 2 extra kon pakken.


100kg x 5 paused
60kg x 3 stretch beneden.

Leg extension en curls goed zonder rust gepompt op max 25 à 32kg. Aantal setjes..

15 minuten op de fiets

Stiefbroer zei dat ik vermagerd was. Nu ik heb pas mijn baard getrimd, maar dat zou voor hem niet de reden zijn. Ik denk van wel :p heb me wel niet meer gewogen, de batterij is toch plat van de weegschaal.
 
12/05/2022

Die warmte ineens en dan in de gym ook die laffe warmte bleh.

Squats
20kg x 8
40kg x 5
60kg x 5
80kg x 3

95kg x 5
107.5kg x 5
122.5kg x 16
Had hier enkel het gevoel dat ik er zeker 14 wou. Dus blij dat ik er 2 extra kon pakken.


100kg x 5 paused
60kg x 3 stretch beneden.

Leg extension en curls goed zonder rust gepompt op max 25 à 32kg. Aantal setjes..

15 minuten op de fiets

Stiefbroer zei dat ik vermagerd was. Nu ik heb pas mijn baard getrimd, maar dat zou voor hem niet de reden zijn. Ik denk van wel :p heb me wel niet meer gewogen, de batterij is toch plat van de weegschaal.
Vreten dan!
 
Waarom vreten? :p als je wist wat ik soms met momenten eet haha...
Zo mager ben ik niet en eet best genoeg. Ik vecht vaak genoeg tegen cravings van fast food etc haha

Heb deze week nu ja al 2x friet gegeten. Op het werk en gisteren uiteten met vriendin. Nu eet ik zaterdag pizza met een vriend want domino's heeft blijkbaar een actie. Morgen is het bier met de collega's en mss kebab dan. Nu zondag eet ik wrs weer friet, omdat ik dit gwn graag eet en weekend is weekend.

Dus zolang ik niet overdreven dik word of bijkom doen we lekker verder.
 
Laatst bewerkt:
Waarom vreten? :p als je wist wat ik soms met momenten eet haha...
Zo mager ben ik niet en eet best genoeg. Ik vecht vaak genoeg tegen cravings van fast food etc haha

Heb deze week nu ja al 2x friet gegeten. Op het werk en gisteren uiteten met vriendin. Nu eet ik zaterdag pizza met een vriend want domino's heeft blijkbaar een actie. Morgen is het bier met de collega's en mss kebab dan. Nu zondag eet ik wrs weer friet, omdat ik dit gwn graag eet en weekend is weekend.
Omdat vreten lekker is, maar zo te zien doe je dat goed:)
 
Back
Naar boven