XXL Nutrition

33 LOG

Bezoekers in dit topic

Gauw de spuit erin dan :roflol:

Ja ik denk dat ik nog is oprecht sterk zou kunnen worden! Eet liever teveel dan te weinig nu.
Tuurlijk gestaag en traag wint de race en kuren zegt me niks. Komt teveel bij kijken en haal er nu gewoon genoeg plezier uit. Ik jaag vooral nog op wat cijfers en met de spuit nu zou dat mss net te gemakkelijk gaan en die voldoening zoek ik niet. Op voeding letten doe ik ook niet genoeg en vind dergelijk fysiek soms ook niet goed ogen. Ik vind het wel leuk om te zien bij anderen en de progress, maar niet voor mezelf.
 
15/05/2022

Barbell curl:
15kg x 8
20kg x 8
25kg x 8
30kg x 8
35kg x 8
40kg x 8
45kg x 8
30kg x 15

Hammer curls:
8kg x 8
10kg x 8
12kg x 8
14kg x 8

Globaal gezien echt weinig rust.

6 sets rotator cuffs L + R met cables. Voelde best lekker!

Roeien:
5min47 1500meter
 
17/05/2022

Gisteren met de fiets naar het werk en veel last gehad van hooikoorts. Vooral irritatie aan de ogen. Naar huis rijden zonder zonnebril ofc en deze ochtend gezwollen klieren. Vandaag ook maar niet proberen te trainen en maar met auto naar het werk.

Eerstvolgende training word schouders of rug.

Schouders wil ik terug wat overload creëren voor side raises en rear delt seated. Altijd goeie ervaring mee, enkel met de sides raises niet overdrijven en wrs max 12 à 14kg.

Bij rug misschien ook wel een setje bors en pull ups wat gewicht toevoegen. Beetje bekijken verder. De compounds blijven het belangrijkste.

Vooral lopen, roeien en armfietsen gaat erin blijven. Dit word zo een beetje een zijdoel om mezelf daarin te verbeteren. Vooral met het lopen ga ik wat spelen met de intervallen en daar vooruitgang proberen te maken.

Qua gewichten blijven de doelen staan zoals vorig jaar op:
140kg bench
180kg sq
200kg dl
95kg ohp

Proberen het gevoel van de laatste 2 weken te behouden. Nu met die hooikoorts voel me vree bagger, maar hopelijk morgen trg oke.

Ochtendgewicht is 80.5kg. Ben een beetje lichter dan paar weken terug dat wel.
 
17/05/2022

Gisteren met de fiets naar het werk en veel last gehad van hooikoorts. Vooral irritatie aan de ogen. Naar huis rijden zonder zonnebril ofc en deze ochtend gezwollen klieren. Vandaag ook maar niet proberen te trainen en maar met auto naar het werk.

Eerstvolgende training word schouders of rug.

Schouders wil ik terug wat overload creëren voor side raises en rear delt seated. Altijd goeie ervaring mee, enkel met de sides raises niet overdrijven en wrs max 12 à 14kg.

Bij rug misschien ook wel een setje bors en pull ups wat gewicht toevoegen. Beetje bekijken verder. De compounds blijven het belangrijkste.

Vooral lopen, roeien en armfietsen gaat erin blijven. Dit word zo een beetje een zijdoel om mezelf daarin te verbeteren. Vooral met het lopen ga ik wat spelen met de intervallen en daar vooruitgang proberen te maken.

Qua gewichten blijven de doelen staan zoals vorig jaar op:
140kg bench
180kg sq
200kg dl
95kg ohp

Proberen het gevoel van de laatste 2 weken te behouden. Nu met die hooikoorts voel me vree bagger, maar hopelijk morgen trg oke.

Ochtendgewicht is 80.5kg. Ben een beetje lichter dan paar weken terug dat wel.
Collega hooikoorts!

Als je last hebt van je ogen werken druppels behoorlijk goed en loop je niet constant in je oog te wrijven alsof er een zandbak zand in zit.
 
Collega hooikoorts!

Als je last hebt van je ogen werken druppels behoorlijk goed en loop je niet constant in je oog te wrijven alsof er een zandbak zand in zit.

Ja ook beste ervaring met druppels! Meestal niet zoveel last, maar het zal de periode wel zijn. De witte pluisjes vlogen gisteren ook gretig door de lucht.
 
  • Like
Waarderingen: ak
17/05/2022

Mijn Sabo deadlift 1 schoenen waren al aangekomen bij mijn ophaalpunt oftewel mijn ouders die toch meer thuis zijn als ik. Ging nrml niet trainen ja fuck niet gelukt. De gym was overdreven laf en echt afzien.

Deadlift:
20kg x?
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5

117.5kg x 3
135kg x 3
150kg x 14

Algemeen gevoel fucking hard afzien. Veel te laf.. 1ste reps trg wennen aan die bumpers. Vorige week nog steel plates gedaan en die leggen zich tenminste direct dood. Vanaf rep 3 ging het beter en vanaf rep ongeveer 5 dacht ik bij mezelf fuck my life. Laatste 4 reps waren ook ultratraag maar gelukkig focus gehouden op de 14 reps die ik wou.

100kg x 5

Schoenen doen hun ding. Geen stijve ondervoeten zoals vaak. Of die indruk heb ik nu alvast.

Row variaties
60kg x 8 bor strikt
60kg x 8 pendlay
60kg x 8 higher row

Pull ups
BW plus 8kg x 8 x 2 sets
BW x 5? Gewoon doodgevallen

Doei :)
 
19/05/2022

Hevig gedroomd, gezwollen keel om u tegen te zeggen. Feel good gho wazig, niet zo aanwezig en moe.

Ohp:
20kg x 12
30kg x 8
40kg x 8
50kg x

55kg x 3
62.5kg x 3
70kg x 6

Had mezelf vastgepind op 5 reps, maar blij met 6 reps. Is progress op dit gewicht met 1 rep gezien de laatste weken. Ook gezien hoe ik me voel toch de komende dagen aanzien en zkr squat uitstellen. Heb nog wel paar dagen tot weekend. Even focus op slaap maar. Gisteren ook pilletje genomen voor hooikoorts. Zullen zien. Keel is nog steeds gezwollen en praat als een oud mannetje haha

50kg x 12 paused
40kg x 12

Side raises:
6kg x 12
8kg x 12
10kg x 12

Rear delt raises dumbell seated
10kg x 8
12kg x 8
14kg x 8
 
19/05/2022

Hevig gedroomd, gezwollen keel om u tegen te zeggen. Feel good gho wazig, niet zo aanwezig en moe.

Ohp:
20kg x 12
30kg x 8
40kg x 8
50kg x

55kg x 3
62.5kg x 3
70kg x 6

Had mezelf vastgepind op 5 reps, maar blij met 6 reps. Is progress op dit gewicht met 1 rep gezien de laatste weken. Ook gezien hoe ik me voel toch de komende dagen aanzien en zkr squat uitstellen. Heb nog wel paar dagen tot weekend. Even focus op slaap maar. Gisteren ook pilletje genomen voor hooikoorts. Zullen zien. Keel is nog steeds gezwollen en praat als een oud mannetje haha

50kg x 12 paused
40kg x 12

Side raises:
6kg x 12
8kg x 12
10kg x 12

Rear delt raises dumbell seated
10kg x 8
12kg x 8
14kg x 8

Dat was het dan. Wel blij met de 6 reps,
70 voor 6 zal ik vanmiddag ook ff pakken, easy reps.:flexbiceps: Beest.
 
70 voor 6 zal ik vanmiddag ook ff pakken, easy reps.:flexbiceps: Beest.

Hoppa ! Bench?
Ja wou stiekem 7 reps, maar was voor nu zeker overmoedig geweest haha. Over paar maandjes pak ik deze wel op 8 a 9 reps
 
Hoppa ! Bench?
Ja wou stiekem 7 reps, maar was voor nu zeker overmoedig geweest haha. Over paar maandjes pak ik deze wel op 8 a 9 reps
Nee OHP zoals jij.. (realiteit is dat ik de 45kg pak :o )

Hopelijk lukt benchen vandaag uberhaupt, schouder pijn gedaan maandag.
 
Nee OHP zoals jij.. (realiteit is dat ik de 45kg pak :o )

Hopelijk lukt benchen vandaag uberhaupt, schouder pijn gedaan maandag.
Schouderpijn of irritatie? Kreeg zelf vooral last toen ik 100kg op reps begon te pakken en daarboven. Probeer nu zelf altijd goed op te warmen of rotator cuffs te trainen. Sterkere schouders kunnen ook wel helpen vermoed ik.
 
Schouderpijn of irritatie? Kreeg zelf vooral last toen ik 100kg op reps begon te pakken en daarboven. Probeer nu zelf altijd goed op te warmen of rotator cuffs te trainen. Sterkere schouders kunnen ook wel helpen vermoed ik.
Soms krijg je ook gewoon op den duur last van je schouders. Ik zelf vroeger nooit, maar nu regelmatig. Gelukkig is mijn onderrug juist beter geworden. Bij mij verdwijnt de schouderpijn met exorotaties voor de schouders.
 
Soms krijg je ook gewoon op den duur last van je schouders. Ik zelf vroeger nooit, maar nu regelmatig. Gelukkig is mijn onderrug juist beter geworden. Bij mij verdwijnt de schouderpijn met exorotaties voor de schouders.
Nu zijn mijn schouders ofja beter gezegd rechterschouder goed. Ik duw nu ook anders uit bij het bankdrukken. Zonder nadenken, maar voelt beter als voordien
 
Schouderpijn of irritatie? Kreeg zelf vooral last toen ik 100kg op reps begon te pakken en daarboven. Probeer nu zelf altijd goed op te warmen of rotator cuffs te trainen. Sterkere schouders kunnen ook wel helpen vermoed ik.
Was niet warm genoeg en kreeg toen pijn in mijn rotatorcuff. Kon trouwens net wel trainen:)
 
Was niet warm genoeg en kreeg toen pijn in mijn rotatorcuff. Kon trouwens net wel trainen:)
Ja die schouders opwarmen doe ik vaak met bands, dan voorlangs en achterlangs stretchen met de arm.

Enkel tijdje terug mijn pees geraakt door met mijn ene hand de rechterarm te ver te duwen :p hoorde de pees poppen.. Is het meeste lame verhaal hoe je een pees scheur kunt krijgen haha
 
Laatst bewerkt:
Ja die schouders opwarmen doe ik vaak met bands, dan voorlangs en achterlangs stretchen met de arm.

Enkel tijdje terug mijn pees geraakt door met mijn ene hand de rechterarm te ver te duwen :p hoorde de pees poppen.. Is het meeste lame verhaal hoe je een pees scheur kunt krijgen haha
Band dislocations doe ik altijd, maar alles was niet goed warm. Geen goede mind muscle connection in borst dus waarschijnlijk veel schouder gebruikt.
 
Band dislocations doe ik altijd, maar alles was niet goed warm. Geen goede mind muscle connection in borst dus waarschijnlijk veel schouder gebruikt.
Vooral zorgen dat je setup goed is. En zorgen dat je schouders in positie blijven. Dus bij lockout niet je schouders naar boven steken.
 
Vooral zorgen dat je setup goed is. En zorgen dat je schouders in positie blijven. Dus bij lockout niet je schouders naar boven steken.
Ja gebeurde toen volgens mij wel, heb er vandaag op gelet.
 
20/05/2022

Ideaal om te gaan trainen, nope. Slaap kut en keel ng steeds dik. Wel gaan trainen, nu mezelf maar écht verplichten om even rust te pakken.

Squat:
20kg x?
40kg x 5
60kg x 5
80kg x 5

100kg x 3
115kg x 3
130kg x 11 +1F

Mooie fail alsnog. Lang geleden dat ik tot dit punt effectief ben gekomen. Set voelde onmiddelijk ook zwaar en met deze feel good. Ja enige wat ik kan zeggen is dat het stom was om te gaan trainen en verder als ik met deze feel good nog 11 haal dan ziet het er goed uit. Enkel CNS belasting te hoog...

Nu maar gewoon rusten. Zondag ook weer werken. Dus volgende training chest zal ergens volgende week moeten. Zou graag bepaald rep aantal halen op de 110kg en dat gaat met dit gevoel niet lukken.

Afgesloten met 80kg x 5 en het er maar bij gelaten.
 
Prima rep-out toch voor je lichamelijke status
 
Back
Naar boven