XXL Nutrition

31 Mei - Halve Finale Sterkste Man NL - BORGER

Bezoekers in dit topic

UnCompress

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
23.972
Waardering
3.517
De nummer 1 in elk van de voorronde wedstrijden is direct geplaatst voor de finale. De nummers 2 en 3 in elke wedstrijd plaatsen zich voor de halve finale. Maar mogen zich natuurlijk in een andere wedstrijd proberen direct te plaatsen. Het kan ook zijn dat ze al geplaatst zijn, dan schuiven de nummers 4 of 5 in die wedstrijd door naar de halve finale. De top 3 van de Halve Finale plaatst zich voor de Finale.

Deelnemers HALVE FINALE:
1 Johan Langhorst (3e plaats 1e voorronde)
2 Rick van der Torre (4e plaats 1e voorronde)
3 Randolf Pander (3e plaats 2e voorronde)
4 Enzo Tauro (4e plaats 2e voorronde)
5 Jan Pieter Neuteboom (4e plaats 3e voorronde)
6 Destrey Raymond (5e plaats 3e voorronde)
7 Bas van der Molen (5e plaats 4e voorronde)
8 Angelo van der Pas (6e plaats 4e voorronde)
9 Arno Louwsma (2e plaats 5e voorronde)
10 Mike Oerlemans (4e plaats 5e voorronde)
11 Fouad Hsaini (wildcard)
12 Patrick van der Kraan (wildcard)

ONDERDELEN:

1- Vrachtwagen Trekken
2- Laad onderdeel
3- Forward Hold 25 Kg
4- Hercules Hold
5- Boomstam reps / 120 Kg
6- Atlas Stones
 
Laatst bewerkt:
beloofd spannende halve finale te worden
 
beloofd spannende halve finale te worden

Zeker en leuk idee zo'n halve finale.
Marvin en Bas geplaatst vandaag. Weet iemand de achternaam van Bas?
 
Bas v/d molen
 
10 deelnemers zijn bekend voor de halve finale.
Weet iemand de achternaam van Angelo?
Jammer dat Fouad dit jaar niet heeft meegedaan.
 
Angelo vd plas?
Tenminste de angelo uit rijswijk
 
Pas... weet iemand al wat van de onderdelen ??
 
Thnx mannen

Als ik een voorspelling moet doen dan zeg ik:
Johan Langhorst
Enzo Tauro
JP Neuteboom
Door naar de finale (in willekeurige volgorde).
 
Heb gehoord dat Fouad gewoon aan de halve finale meedoet. Vraag me niet hoe dat kan.
 
Fouad is iemand die erbij hoort maar hoe verkoop je dit aan de andere atleten die voor deze plek gestreden hebben?
 
Patrick vd Kraan ook wildcard halve finale
 
Sjiek geen Quali mee doen, maar wel in de halve finale staan ! Schitterend. :eek:
 
Smetje op een leuke nieuwe opzet dit.

Het valt me btw op dat er dit jaar minder animo lijkt te zijn voor de kwali's, voorgaande jaren deden er zo 15 tot 20 man mee ipv 8 zoals nu.
 
Smetje op een leuke nieuwe opzet dit.

Het valt me btw op dat er dit jaar minder animo lijkt te zijn voor de kwali's, voorgaande jaren deden er zo 15 tot 20 man mee ipv 8 zoals nu.

Er zijn er op het moment een aantal geblesseerd denk dat dat ook mede de oorzaak is
 
Is het ook niet zo dat de wedstrijden die meer centraal in het land worden georganiseerd meer deelnemers hebben?
 
mijn mening is en denk dat marcel het ook zo een beetje regelt is dat als je top 5/6 plaats op de finale je zowieso wel recht hebt op de halve finale,Net zoals top 3 recht hebben op de volgende finale.(mocht je een goede reden hebben dat je niet mee hebt kunnen doen andere kwalies)want laten we eerlijk zijn naast topsport van het zwaarste niveau moeten strongman ook gewoon werken en hebben de meeste jongens een gezin en een huishouden wat moet draaien. . ook privileges moet je verdienen. verder is het gewoon een veredelde kwali. Grappig dat mensen die zich er echt druk om maken of niet meedoen of zowieso 0 kans hebben op de finale.
 
Grappig dat mensen die zich er echt druk om maken of niet meedoen of zowieso 0 kans hebben op de finale.

Dat zijn vaak de mensen die vrijuit durven spreken, het uiten van kritiek kan namelijk gevolgen hebben. Als ik op dit niveau zou zitten zou ik waarschijnlijk ook mijn mond houden.
 
mijn mening is en denk dat marcel het ook zo een beetje regelt is dat als je top 5/6 plaats op de finale je zowieso wel recht hebt op de halve finale,Net zoals top 3 recht hebben op de volgende finale.(mocht je een goede reden hebben dat je niet mee hebt kunnen doen andere kwalies)want laten we eerlijk zijn naast topsport van het zwaarste niveau moeten strongman ook gewoon werken en hebben de meeste jongens een gezin en een huishouden wat moet draaien. . ook privileges moet je verdienen. verder is het gewoon een veredelde kwali. Grappig dat mensen die zich er echt druk om maken of niet meedoen of zowieso 0 kans hebben op de finale.

Mwoa ik vind het sneu voor sommige jongens die keihard geknokt hebben voor een halve finale plaats en wellicht eindelijk de hoop hadden om in de finale te komen.

Heeft er niks mee te maken dat ik zelf niet aan kwali's meedoe.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven