- Lid geworden
- 7 jun 2009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
5kg drop zou wel moeten meevallen qua kracht normaal gezien hoor. squat en dead zou je niet erg veel van mogen merken denk ik. Bench en press mss iets meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ja heb meer schrik voor de stress en motivatie idd van de laatste weken. Motivatie is best hoog nog op zich, enkel wat minder. Ja ga volume wel iet ofwat beperken dat wel, zoals gepland. Ga tegenwoordig 6 van de 7 naar de gym om mijn gedachten te verzetten. Doe nu ook buik, biceps en cardio.5kg drop zou wel moeten meevallen qua kracht normaal gezien hoor. squat en dead zou je niet erg veel van mogen merken denk ik. Bench en press mss iets meer.
Ja voelde best goed. Ik doe 1x per jaar beltless wel. Volgend schematje, maar knallen! Ja destijds was het verschil wel 10tal kilo op 5 x 5K gebruik eigenlijk nooit een riem![]()
bedoel je daarmee km/u op de loopband?Cardio
20 min 8.2
4 min 9
40 sec 12
20 sec 14
Ja kloptbedoel je daarmee km/u op de loopband?
30 reps met dips...
Aan het begin van mijn training kan ik er niet eens 10.
Dan zijn ze inmiddels gevoelloos gebeuktBij mij doen me schouders vaak nogal moeilijk bij dippen. Laatste set gaat meestal het soepelste😅
Ja dippen is idd aanvoelen. Voel je ook dat de schouders zwaar worden gehit. Ik ga ook net niet tot 90 graden met weighted dips.Bij mij doen me schouders vaak nogal moeilijk bij dippen. Laatste set gaat meestal het soepelste😅
Dat hebben we gemerkt idd.high reps vind ik leuk.
Haha 😅 ben al benieuwd naar de volgende challenge. De ohp nog wel 1x proberen..Dat hebben we gemerkt idd.![]()