Fitness Seller

35 kg. erbij in een half jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Newton

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2010
Berichten
465
Waardering
50
Lengte
1m79
Massa
73kg
Hallo, nu heb ik toch wel een straffe uitspraak gehoord.

Iemand vertelde me dat hij keihard was gaan trainen toen hij 17 jaar was.
Toen hij starte woog hij 35 kg en na een half jaar woog hij 70 kg.
Hij is ongeveer 1m65 tot 1m70

Ik zei "Dan heb je toch veel gegeten"
En zijn reactie: “Nee gewoon steeds hetzelfde gegeten en veel trainen. En ik heb er 35 Kg spiermassa bijgekregen”
Ik zei dat dit niet kon, tenzij je AAS gebruikt.
Hij: “Van zo’n dingen blijf ik af en het kan wel”
Ik: “Maar het menselijk lichaam produceert niet voldoende testosteron om…”
Hij: “Jawel, jawel, vraag het maar in een hardcore sportschool”

Verder beweerde hij ook dat bodybuilders sets van 68 reps doen voor squats en powerlifters maar zo’n 30.

Toen ik hem vertelde dat dat ook al niet juist was beweerde hij dat ik het verschil niet kende tussen bodybuilders en powerlifters.

Ik dacht in mezelf “Zucht, dit is een strijd die ik niet ga winnen”

Daarna was ik helemaal gefrustreerd, maar ik ben er niet verder op ingegaan.

Ik zat nu wel met de vraag: Hoeveel je kan bijkomen in gewicht gedurende een half jaar tijdens je pubertijd zonder je vetpercentage te verhogen (of niet te veel).
Je bent dan in volle groei en misschien is er dan wel heel wat mogelijk, maar 35 kg spiermassa in een half jaar? Zonder AAS? Dat lijkt me toch een beetje overdreven.

Wat denken jullie hierover?
 
35 kg wegen op 165 dan lig je in het hospitaal volgens mij :)

Nu ja als hij 35 woog door anorexia en is dan ineens beginnen trainen en normaal eten dan dan je wel 35 kg bijkomen :D
 
Misschien was hij juist in de groei. Maar op 17 jaar is dat nogal laat.
Wat me vooral frustreerde is dat hij me vertelde dat ik er niet veel van wist en hij alles.
 
Misschien was hij juist in de groei. Maar op 17 jaar is dat nogal laat.
Wat me vooral frustreerde is dat hij me vertelde dat ik er niet veel van wist en hij alles.

Daar ga ik zelfs niet mee in discussie met zulke mensen. Haalt toch niks uit. En heb wel betere dingen te doen :)

Hoeveel weegt hij nu? nog steeds 70? :)
 
35 kg is anorexia - 70kg is normaal tenzij hij op 5% staat.

Of hij nou kuurt of niet wat maakt het uit? Snap die mensen niet die ontkennen dat ze kuren of de mensen die niet willen toegeven of de mensen die zo nieuwsgierig zijn over iemand die kuurt.. Uiteindelijk zit je in de gym allemaal voor 1 reden : gains maken. De ene doet dat met aardappelen en kip de ander gooit er anabolen erbij. So what?
 
Ik ben 166, en op 17 woog ik echt geen 35kg. En dit terwijl ik enorm ecto was. 35kg op 165 is onmogelijk, tenzij je enorme anorexia hebt.
 
45-50kg zou nog kunnen, maar 35kg heb je alleen botten :)
 
[QUOTE="Newton, post: 9761325, member: 79618"
Wat me vooral frustreerde is dat hij me vertelde dat ik er niet veel van wist en hij alles.[/QUOTE]


dat was het moment om een vuistmasage te geven
 
Hoeveel weegt hij nu? nog steeds 70? :)
Ik gok op zo'n 85 of 90 kg. Het extra gewicht is vooral dankzij zijn buikje denk ik :)
Nu is hij 52 en hij voor sport loopt hij veel.

@Viezejij Voor de duidelijkheid: we hadden over het onderwerp een verschillende mening, maar ik respecteer hem wel hoor :)

Maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoeveel je nu ongeveer kan aankomen in spiergewicht tijdens de groei? Wat is er realistisch haalbaar in een half jaar wanneer je keihard traint, juist eet en geen extra's zoals AAS gebruikt.
Tijdens de pubertijd reageert het lichaam misschien beter op krachttraining. Of niet?
 
Kan je op die termijn MET verboden producten dan wel 35 kg bijkomen (droge massa uiteraard)????

zelfs dat lijkt mij al strak!!!
 
je kan heel veel bijkomen maar je vetpercentage zal ook heel snel stijgen. Ligt eraan hoe je het doet.
 
Had hij nu gezegd een halve killo spiermassa op 35 jaar i.p.v. 35 killo spiermassa op een half jaar, dan zou ik het geloven.
Nu ja... mensen vertellen heel wat om indruk te maken op anderen.
 
Wat mij het meest verbaast is een kerel van 65 die ik ken met het lijf van de grotere op dit forum, en ook nog de aesthetisch meest perfecte personen. Kerel traint al 20 jaar maar weet NIETS van trainen af... Helemaal NIETS! die zegt: Bodybuilden doe je met 1 rep en anders train je op uithouding of zo... Van dat soort kul.. Ik weet van hem echter wel100 procent zeker dat hij NIET kuurt of ooit gekuurd heeft. Hij ziet er uit als of ie 40 is of zo... En de meeste tieners zouden stik jaloers zijn op zijn fysiek, zijn fysiek is écht perfect te noemen voor een bodybuilder. Ik snap er helemaal geen ene zak van.. Soms heeft ie 3 maanden niet getraind en is die in volume wel wat kwijt en dan kom je hem een paar maanden terug tegen en is 'ie weer het zelfde. Vet percentage zal zo rond de 10 zijn bij hem.. Armen van 45cm of zo... Tuurlijk zal men wel denken dat ie gebruikt hier, maar ik weet van hem echt zeker dat het niet zo is:)) Anders had ie er waars niet eens meer zo goed uit gezien op zijn 65e))
 
Zelfs met AAS ga je geen 35kg massa aankomen in een half jaar, zeker niet die lengte :roflol:

35 klopt niet dan was die half dood.
 
Is een 1 kg spiermassa in een 1 jaar haalbaar wanneer je pas start?
 
Back
Naar boven