MuscleMeat

3500 calorieen voor een meisje??

Bezoekers in dit topic

Fitnessgirl.x

Novice
Lid geworden
5 aug 2017
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
68kg
Hoi hoi,
Ik ben sinds 3 weken bezig met krachttraining en eet per dag rond de 2700/2900 kcal alleen ik kom totaal niet aan....
Mijn vetpercentage is ook echt te laag en die moet ook weer omhoog maar ik wil ook in spiermassa zien aan te komen.
In totaal wil ik zo rond de 8 kilo aankomen.
Is 3500 calorieen abnormaal veel voor een meisje van 16 jaar die 177 cm lang is en 52 kg weegt?

Ik sta daarbij 5 keer per week in de sportschool.

En zou ik gewoon hetzelfde kunnen eten op rustdagen als op trainingsdagen??


En hebben jullie misschien nog wat tips voor me?

Groetjes!
 
Tel jij je kcals?
 
Dan is dat wel heel veel.

Weeg je alles af?
Ja als het gaat om ontbijt lunch en avond eten wel, tussendoortjes vaak niet omdat daar de hoeveelheid al van bekend is met porties enzo
 
Ja als het gaat om ontbijt lunch en avond eten wel, tussendoortjes vaak niet omdat daar de hoeveelheid al van bekend is met porties enzo

Denk dat je toch ergens een rekenfoutje maakt.

Als je die 3500kcal op kan, zou ik zeggen probeer het eens.

1.77m op 52kg is niet erg zwaar. Je kan je ook nog op je schildklier laten prikken.
 
Vriendin van mij eet meer dan 3500 per dag maar die schaatst op t Nederlands kampioenschap :o

Dus geen idee wat je op een dag doet maar als je elke dag ook nog uur hardloopt dan kan het maar zo dat je meer kcal nodig hebt dan 2500
 
Vriendin van mij eet meer dan 3500 per dag maar die schaatst op t Nederlands kampioenschap :o

Dus geen idee wat je op een dag doet maar als je elke dag ook nog uur hardloopt dan kan het maar zo dat je meer kcal nodig hebt dan 2500
Doet wrs nog andere activiteiten naast fitness :) of telt niet goed.

Bijna onmogelijk dat je enkel en alleen 5 x fitness gaat en zoveel kan eten als een meid van 52 kg :)

En als onmogelijk mogelijk is... nou, mooi!
 
Op zich kan het wel *eigen ervaring*

Schrijf eens op wat je eet en hoeveel en post dat eens?
 
Doet wrs nog andere activiteiten naast fitness :) of telt niet goed.

Bijna onmogelijk dat je enkel en alleen 5 x fitness gaat en zoveel kan eten als een meid van 52 kg :)

En als onmogelijk mogelijk is... nou, mooi!

Ach ik vreet 5000 kcal en pak op bijna gram aas nog maar 1 kilo per week @ 77 kilo 184 :o

En dan doe ik naast 6 x per week 30-45 min trainen echt precies niks. :roflol:
 
Ach ik vreet 5000 kcal en pak op bijna gram aas nog maar 1 kilo per week @ 77 kilo 184 :o

En dan doe ik naast 6 x per week 30-45 min trainen echt precies niks. :roflol:
Moet ik nu standaard ervan uitgaan dat 90% van wat je zegt like pure kaka is ? Of ben je nu serieus? Anyway ik ga nog eens 1400 koolhydraten verbranden! Mazzel!
 
Moet ik nu standaard ervan uitgaan dat 90% van wat je zegt like pure kaka is ? Of ben je nu serieus? Anyway ik ga nog eens 1400 koolhydraten verbranden! Mazzel!
Er zijn nu eenmaal uitzonderingen... ik zit ook op +4000 kcal met 1,68 en lager gewicht dan TS.... en train 3x45-55 minuten per week en doe verder niets...
Nu is mijn geval wel even iets anders maar ik bedoel maar te zeggen het kan best.
 
Laatst bewerkt:
Moet ik nu standaard ervan uitgaan dat 90% van wat je zegt like pure kaka is ? Of ben je nu serieus? Anyway ik ga nog eens 1400 koolhydraten verbranden! Mazzel!

500 mg test 400 deca

4926 kcal gemiddeld afgelopen 7 dagen :o

0.9 kilo er bij :roflol:
 
Probeer eens 3x te trainen ipv 5 dan?? En als het niet werkt per 200 verhogen?
 
Hoi hoi,
Ik ben sinds 3 weken bezig met krachttraining en eet per dag rond de 2700/2900 kcal alleen ik kom totaal niet aan....
Hoe actief ben je buiten de sportschool? Als je daarnaast nog aan cardio doet, of bijvoorbeeld veel fietst, is een onderhoud van 2800 KCal/dag heel goed mogelijk.
 
Back
Naar boven