AndroidHealthClinic

3500cal bulk student

Bezoekers in dit topic

chefke2000

Novice
Waardering
37
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik ben een student uit Eindhoven en ben nu een tijdje bezig met voeding en fitness.
Heb alleen nog niet het geschikte voedingsschema gevonden voor circa 3500 dat ik vol kan houden, aangezien ik een kleine maag heb en meestal op school zit van 8:45 - 16:00 of 17:00 en dan pas om 17:00 of 18:00 thuis ben.
Zal hieronder mijn huidige schema delen, maar ben een beetje klaar met al de droge boterhammen want voor mijn gevoel vullen die mijn maag meer dan dat ik daadwerkelijk calorieën binnenkrijg.
Tips zijn van harte welkom (ben trouwens niet van plan om kip met rijst te eten in de klas :)

Stats:
185cm
66kg
19 jaar
Man

ontbijt: (7:00- 7:25) HEB NIET VEEL TREK SOCHTENDS EN WEINIG TIJD
1 boterham met pindakaas
200ml volle melk

gedurende school (8:45 - ong 16:30)
7 boterhammen met of pasta of stroop of pindakaas
1 vulkoek

18:15 (avondeten)
wat de pot schaft (meestal rond de 400 calorieën)
bv Kipburger, gekookte aardappelen en sperziebonen

Trainen 19:00 - 20:15

na het trainen/voor het slapen 20:45 - 22:00
shake:
375ml volle melk
250gr volle franse kwark
45 gr pindakaas
40gr havermout
2 scoops whey delicious vanille
5 gr creatine monohydrate
1 banaan

Dit is rond de 3000-3200 cal terwijl ik streef naar 3500 calorieën
Ook zegt myfitnesspall dat ik te hoog in vetten zit en te laag in koolhydraten, terwijl ik geen idee heb wat ik voor maaltijden zou moeten aanpassen.
Ben zelf aan het experimenteren met wraps mee te nemen naar school en dan ook nog wat boterhammen maar dat het niet te eenzijdig is, alleen heb tot nu toe geen lekker recept met veel calorieen gevonden met wraps

huidig schema is circa 320gr koolhydraten, 150g vetten, 180gr eiwitten

Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven om met de juiste macro's een aantal maaltijden te veranderen zodat ik in 2020 wat kilootjes kan aankomen.