MuscleMeat

38 en nieuwe start (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zardoz

Novice
Lid geworden
7 okt 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m79
Hallo allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe poging te doen muscles te builden. Ik heb dit in het verleden al meerdere keren geprobeerd en ik heb ook een paar jaar heel fanatiek gesport, maar zonder bevredigende resultaten. Heeft ook deels te maken met omstandigheden in mijn leven die het niet bepaald makkelijk voor mij hebben gemaakt.

Mijn doel is niet om er zo uit te gaan zien:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik schat dat deze man op zijn minst 10 jaar op professioneel niveau traint en dat moet blijven doen, wat dus inhoudt dat hij eigenlijk zijn hele leven toewijdt aan bodybuilding. Ik vind andere dingen in mijn leven ook belangrijk, dus ik heb daar de tijd en energie niet voor over.

Het zou wel leuk zijn als ik komende zomer eens een keer op het strand loop en gezien wil worden in plaats van mij schamen voor mijn lijf. Ik ben niet zwaarlijvig ofzo, maar ik wil ook brede schouders hebben. En bijvoorbeeld een shirt zonder mouwen dragen omdat mijn armen redelijk gespierd zijn.

Het ontbreekt mij aan kennis denk ik vooral. Ik ben wel bekend met oefeningen zoals bankdrukken, flies, lat pull, etc. Ik kan een schemaatje vragen aan de instructeur. Maar het blind volgen van zo'n schema gaat mij vaak wat moeilijk af, bijvoorbeeld omdat ik in tijdnood raak of omdat ik te weinig energie heb of mij niet kan concentreren.

Dus ik hoop hier wat kennis en motivatie op te doen om het deze keer beter aan te pakken.

Ik heb nog een hele stapel Men's Health liggen, maar echt zinnige informatie haal ik daar niet uit. :D
 
Back
Naar boven