XXL Nutrition

3de DBB Contest 2005 Nominaties! - Gesponsord door XXL Nutrition - zéér mooie prijzen

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
We zijn alweer aan de derde DBB Contest, welke dit jaar doorgaat vanaf 1 Augustus. *!*!*!* (uitgesteld tot er voldoende deelnemers zijn!) *!*!*!* Even een korte samenvatting voor de nieuwelingen en een opheldering voor wie het vorig jaar al heeft meegemaakt:

Alle leden met minimaal 70 posts, behalve competitieve, mogen meedoen aan deze contest. Waarom mag je niet meedoen als je al wedstrijden doet? Eenvoudig, omdat dit een vriendenmatch is en we hier niet met allemaal topfysieken zitten. We willen de leden die puur voor de fun aan bodybuilding doen ook eens wat gunnen! Dit jaar begint de contest dus op 1 Augustus. Het zal opnieuw doorgaan in de foto galerij waar iedereen dmv. punten zal kunnen stemmen op elke deelnemer. Er zijn verder geen categorieën. De deelnemer met de hoogste waardering wint, zo eenvoudig is het :) Er is ook een 2de en 3de plaats voorzien.

Hoe deelnemen?

Je stuurt gewoon 1 duidelijke en voldoende grote (min. 450 x 330 en maximaal 600 x 800 pixels) foto met vermelding van je nick naar dit adres: contest@dutchbodybuilding.com. Er zal maar 1 foto per deelnemer gebruikt worden omdat we enkel zo een goed overzicht in de punten krijgen, dus zorg dat de foto duidelijk is en je beste pose(s) laat zien! Je mag wel zelf de foto opdelen zodat er bijvoorbeeld 4 verschillende poses opstaan, maar het moet altijd van een recente datum zijn.

Een foto inzenden kan tot 30 Juli! *Is uitgesteld dus je kan nog altijd een foto inzenden wanneer je deze zin leest*

Prijzen?

Ook dit jaar zijn er weer heel leuke prijzen voor de eerste 3. Waaronder een gratis elite lidmaatschap, dbb t shirts, waardebonnen van 75, 150 en 250 euro voor supplementen van XXL nutrition, XXLN shirts, belts, shakers...

Dus zorg dat je scherp staat!

ALVAST SUCCES :thumb:
 
Leuk initiatief.
 
cool dat het georganiseerd word ben er alleen te klein voor om mee te doen :'(
 
Tja... not a chance :) Misschien volgend jaar ofzo.
 
Komop bench, doe gewoon mee joh....misschien schiet zelfs ik wel een plaatje, just for the fun ;)
 
Is er ook een categorie voor natural master rookies ? (lightweight klasse :))
 
:( ;) Ik mag niet eens meedoen!!!
 
Nah, die 100 kg @ 6% red ik niet dit jaar...
Mss volgend jaar?

Erg leuk initiatief !
 
Yup same here, (het zal wel als "niet durven" overkomen) maar next year doe ik mee. Ik wil met mn huidige fysiek niet te koop lopen, de fysiek is bovendien ook niet goed momenteel. Maar voorts ontzettend goed initiatief.
 
Ik ben super light weight, maar ik doe gewoon mee denk ik hoor. :D
Als ik laatste eindig is het alleen maar een extra motivatie.
 
mijn beste vorm al weer laten schieten zonder pics gemaakt te hebben...

maar omdat ik de contest van vorig jaar ook voorbij heb laten schieten, zal ik toch nog mijn best doen contestwaardige fotos te posten :D
 
wordt er geen verschil gemaakt tss juicers & nonjuicers?
 
Valt niet echt te controleren denk ik?!!!
 
ik ga proberen nog een maand te knallen en hopen dat ik niet geband wordt, dan doe ik dit jaar weer mee aan de contest!

Ik ben een gare haan verdorie!
 
dit jaar doe ik niet mee helaas.
 
Jongens, ik zal niet meedoen om andere mensen nog een kans te geven.
 
Al wat ik kan zeggen tegen de newbies is: deelnemen is belangrijker dan winnen. En met wat geluk heb je de betere fysiek als er een paar niet meedoen. :)
 
Hmz misschien even in 2 weken 100 posts scoren en dan meedoen :P

maar eigenlijk durf ik dan toch weer niet om totaal afgeschoten te worden.
Aan de andere kant.. lekker belangrijk je moet ergens beginnen.

Misschien eerst maar eens een gallery vullen en wat kritiek innen.
 
Moob zei:
Ik ben super light weight, maar ik doe gewoon mee denk ik hoor. :D
Als ik laatste eindig is het alleen maar een extra motivatie.

That's the spirit!
 
Ik doe mee hoor, ik maak weliswaar geen kans maar vind het gewoon leuk om te doen. Lijkt me ook wel lachuh om "contest loser '05" onder m'n naam te hebben staan. :D
 
Back
Naar boven