Fitness Seller

3de kuur, advies nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeroen1980

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2004
Berichten
75
Waardering
2
Ik wil achter 1 a 2 maandjes beginnen met mijn 3de kuur.

De eerste was 5 weken test e only (tussentijds gestopt), volgens mij was het 500 maar zeker weet ik dat al niet meer, is al weer even terug.

Nummer 2 was 8 weken test e (500) met deca (200) en 4 weken 30mg dianabol als kickstart.

Nu wil ik de 3de sowieso weer test e (500) als basis nemen. Hierbij 500 bold (in de hoop iets minder vocht te pakken dan met de deca) en wederom 4 weken 30mg dianabol als kickstart. Ik zal deze sowieso 12 weken doen (i.v.m. de bold) maar ik ben aan het twijfelen om de laatste 6 weken tren e bij te zetten voor wat meer hardheid. Graag hoor ik wat argumenten waarom ik dit wel of niet zou moeten doen.

Stats:
leeftijd: 27 jr
gewicht: 80 kg
lengte: 1,77m
BF: ik schat tussen de 9% en 10%, binnenkort weer eens met de tang meten, met de electrische bf-meter was het 6,9% maar dit lijkt me een iets te positieve weergave.
 
waarom bold? boldone vind ik leuk voor 14 weken minder is te kort voor zoon langwerkend middel..

waarom geen tren ipv bold en turinabol ipv. d-bol. als je minder vocht wilt vasthouden doe je hier beter aan...
 
Wanneer was je laatste kuur uit? als je zegt 1 a 2 maandjes zou ik nog wat wachten. Bold kan je nemen, maar dan idd minstens 14weken.
Kan je zo doen, Bold, test e en tren e, kan je lekker droog en hard van worden
 
zou dan voor ace gaan en iets minder lang nemen. Tren E op 6 weken is veel te kort.
 
waarom bold? boldone vind ik leuk voor 14 weken minder is te kort voor zoon langwerkend middel..

waarom geen tren ipv bold en turinabol ipv. d-bol. als je minder vocht wilt vasthouden doe je hier beter aan...

Check, ik dacht zelf altijd minimaal 12 voor bold.

Test e en bold staat vast als basis, alleen de tren twijfel ik dus nog over..

Dianabol werkte in m'n vorige kuur prima als kickstart, turinabol ben ik bang dat te weinig doet. Dit komt eigenlijk doordat ik lang geleden een keer de halodrol (niet de liquid caps) van gaspari heb gehad, wat eigenlijk oral turinabol is, en dit deed helemaal niets voor mij.

Wanneer was je laatste kuur uit? als je zegt 1 a 2 maandjes zou ik nog wat wachten. Bold kan je nemen, maar dan idd minstens 14weken.
Kan je zo doen, Bold, test e en tren e, kan je lekker droog en hard van worden

Ik ben nu bijna 2 maanden klaar met de laatste. Wil dus nog 1 a 2 maanden wachten met de volgende. Normaal gezien zou deze pauze lang genoeg moeten zijn toch?

zou dan voor ace gaan en iets minder lang nemen. Tren E op 6 weken is veel te kort.

Ik twijfel, ben een beetje bang voor de sides van tren ace.


Wat is overigens een goede dosering voor een eerste kennismaking met tren (e of ace)?
 
Ja 3 a 4 maand zou imo voldoende moeten zijn, je kan voor het zekere spelen en je bloedwaarden laten checken bij je huisarts.

Succes ermee
 
Skip die Bold en neem lekker 8 a 10 weken Tren e met Test e.
 
waarom bold? boldone vind ik leuk voor 14 weken minder is te kort voor zoon langwerkend middel..

waarom geen tren ipv bold en turinabol ipv. d-bol. als je minder vocht wilt vasthouden doe je hier beter aan...

Skip die Bold en neem lekker 8 a 10 weken Tren e met Test e.

Zou ik als 2de alternatief inderdaad kunnen doen. Ik speel gewoon alleen al een tijd met de gedachte om bold eens te proberen. Door 2 i.p.v. 3 (dus de bold of de tren schrappen) middelen te pakken krijg ik wel een duidelijker beeld wat welk middel doet voor mij.

Zou ik de bold schrappen dan zou ik 10 weken test e (500), 9 tren e (400?) en de eerste 4 kickstarten met dianabol.

Twijfels twijfels... ???
 
vond 500 test e en 400 tren e geen denderende kuur persoonlijk.
 
heb niet veel verstand van kuren maar als ik zie dat het je 3 de kuur is en je bent 1.77m en je weegt 80kg dan denk ik dat er ergens iets niet klopt....... dus denk eerder dat je je voedingsschema eens beter zou moeten bekijken..

maarja zoals ik al zei heb ik geen verstand van kuren
 
heb niet veel verstand van kuren maar als ik zie dat het je 3 de kuur is en je bent 1.77m en je weegt 80kg dan denk ik dat er ergens iets niet klopt....... dus denk eerder dat je je voedingsschema eens beter zou moeten bekijken..

maarja zoals ik al zei heb ik geen verstand van kuren

+1 wat een poepstats, zelfs een naturel zou heat advies krijgen meer te eten
 
heb niet veel verstand van kuren maar als ik zie dat het je 3 de kuur is en je bent 1.77m en je weegt 80kg dan denk ik dat er ergens iets niet klopt....... dus denk eerder dat je je voedingsschema eens beter zou moeten bekijken..

maarja zoals ik al zei heb ik geen verstand van kuren

Daar heb je wel een punt idd.

Maar goed, 500 test e en 400 tren kan prima. Mischien laatste weken winstrol tabs of een kickstart ermee is wel een mooi toevoeging.
Bold is ook lekker voor lean mass, maar denk idd eerder om 14 te gebruiken minimaal samen met test e. Mischien laatste weken tren a erbij lekker, met een kickstart met winny tabs of test prop.
Optie genoeg, dus denk maar over na.:D

Suc 6
 
zou voor die tren E winstrol nemen. tren E word je echt niet hard van.
 
+1 wat een poepstats, zelfs een naturel zou heat advies krijgen meer te eten

80 kilo is niet gek veel maar Stats zeggen niet alles en men kan er bij 80 kilo en een procent of 9 wel degelijk goed uitzien
 
heb niet veel verstand van kuren maar als ik zie dat het je 3 de kuur is en je bent 1.77m en je weegt 80kg dan denk ik dat er ergens iets niet klopt....... dus denk eerder dat je je voedingsschema eens beter zou moeten bekijken..

maarja zoals ik al zei heb ik geen verstand van kuren

+1 wat een poepstats, zelfs een naturel zou heat advies krijgen meer te eten


Euhm sorry hoor, maar met 1,77m en 85kg droog (wat mijn doel zo'n beetje is voor komend jaar) ben je echt wel een redelijk monster hoor.

Anyway, ik zal wel eens een fotootje posten en dan moet je daarna zelf ook maar oordelen. Ik vind het een beetje bullshit om hier over mijn voedingsschema te gaan oordelen zonder ooit een foto van mij gezien te hebben.

[update]
Foto geplaatst voor de dieet bashers! :D

[Link niet meer beschikbaar]
 
Goed voorbeeld :rolleyes:
Deze gasten staan op 3-4%... off season wegen die 100kg.
 
Alsof de beslissing van wel of niet cycleen moet afhangen van het gewicht dat je naturel behaald hebt. :rolleyes:

Als je niet competetief bent kun je ook de keuze maken om gewoon te kuren en voor een 'normaler' leven te kiezen. Dat motief is namelijk wat hier vaak nog weleens vergeten wordt maar wat voor velen wel de motivatie is.
 
Back
Naar boven