XXL Nutrition

3de kuur: welke stack ?

Bezoekers in dit topic

gymaddicted93

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Ik ben klaar voor mijn derde kuur en wil wat meningen horen over de volgende stack:

Testosterone enanthate 200mg,
boldenone Undecylenate 200mg,
Nandrolone pheny propionate 100mg

10 weken. 1ml per substantie

2 jaar geleden heb ik de volgende stack gebruikt met heel mooie resultaat. Massieve spieren, lage vetpercentage etc

Na een jaar heb ik winstrol tabs genomen met test voor 10 weken met veel minder resultaat.

Nu wil ik dezelfde stack nemen als mijn eerste maar de dosis verhogen.

Wat raden jullie aan

als je wilt bulken zou ik eerst diep gaan cutten 8-10%(vast riedeltje)
verder is je kuurvoorstel prima. zou de NPP eod zetten, dan de dosis verdelen. de rest 2x pw

als je wilt bulken zou ik eerst diep gaan cutten 8-10%(vast riedeltje)
verder is je kuurvoorstel prima. zou de NPP eod zetten, dan de dosis verdelen. de rest 2x pw
Welke dosis raad je aan voor 10 weken

Ik ben klaar voor mijn derde kuur en wil wat meningen horen over de volgende stack:

Testosterone enanthate 200mg,
boldenone Undecylenate 200mg,
Nandrolone pheny propionate 100mg

10 weken. 1ml per substantie

2 jaar geleden heb ik de volgende stack gebruikt met heel mooie resultaat. Massieve spieren, lage vetpercentage etc

Na een jaar heb ik winstrol tabs genomen met test voor 10 weken met veel minder resultaat.

Nu wil ik dezelfde stack nemen als mijn eerste maar de dosis verhogen.

Wat raden jullie aan
Bold is niet geschikt voor een kuur van 10 weken. Het heeft een halvewaarde tijd van 14 dagen.

Oh ok, met één bold prik ben je al 70 dagen bezig. Hoe wil jij dit aanpakken? Één keer bold prikken?
Of wil je wanneer je off gaat nog genieten van de bold(oftewel niet off gaan)?

Ik zou de npp lekker weg laten en de bold opkrikken naar 400mg per week. Van 200 bold ga je weinig merken 🤗 en zoals Bullshark zegt bold wel zeker 3 maandjes pakken

Oftewel je kuur duurt langer dan 10 weken. Dankjewel.
elke ester duurt langer dan je laatste inject. einde kuur wordt gesproken over laatste week dat je injecteert. Maar jij zegt dat 10 weken niet geschikt is, omdat de halfwaarde 14 dagen is.
Je kunt ook met deca 6-8 weken kuren. ook al denken velen van niet. staat geheel buiten dat ikzelf geen voorstander ben van korte blasts, maar dat is wat anders

elke ester duurt langer dan je laatste inject. einde kuur wordt gesproken over laatste week dat je injecteert. Maar jij zegt dat 10 weken niet geschikt is, omdat de halfwaarde 14 dagen is.
Je kunt ook met deca 6-8 weken kuren. ook al denken velen van niet. staat geheel buiten dat ikzelf geen voorstander ben van korte blasts, maar dat is wat anders

Hoeveel weken raden jullie aan om een goeie werking en resultaat te krijgen

3 maand kuren en starten als je BF is gedropt naar een procent of 10/12

Back
Naar boven