XXL Nutrition

3de kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

aleyezonme

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
2.106
Waardering
17
binnen een maandje ben ik 4 maand off, dus tijd om terug te knallen...

nu heb ik het volgende in mijn gedachte...

w1-22 500mg Test E
w1-20 300mg Tren E
w1-20 300mg Mast E
w2-24 50mg provi
w2-24 HCG 500UI ew
w24-27 20mg nolva

ofwel

w1-22 500mg Test E
w1-10 500mg Tren E
w11-20 500mg Mast E
w2-24 50mg provi
w2-24 Hcg 500UI ew
w24-27 20mg nolva

ook denk ik eraan, om een paar weken dnp erbij te voegen...
 
zou het dan zo doen

w1-22 500mg Test E
w1-20 300mg Tren E
w11-20 500mg Mast E
w2-24 50mg provi
w2-24 HCG 500UI ew
w24-27 20mg nolva

hoe beviel je dieet? (dieet, 2660Kcal 330g ei 20g carbs 140g vet ) en hoe zag de kuur eruit toen?

heb zelf vaak op 150pro 150vet 20kh gezeten
 
Ja hoe sta je er nu bij ben ook nieuwsgierig :p

Je handtekening mag je wel aanpassen :D
 
zou het dan zo doen

w1-22 500mg Test E
w1-20 300mg Tren E
w11-20 500mg Mast E
w2-24 50mg provi
w2-24 HCG 500UI ew
w24-27 20mg nolva

hoe beviel je dieet? (dieet, 2660Kcal 330g ei 20g carbs 140g vet ) en hoe zag de kuur eruit toen?

heb zelf vaak op 150pro 150vet 20kh gezeten

kuur zag er ongeveer zo uit, resultaten vielen tegen dus daarom kies ik nu voor lange esters, wie weet werkt het beter voor mij

w1-16 200mg Test P EOD
w1-9 112.5mg Tren A EOD
w1-12 150mg Mast P EOD
w10-16 50mg provi

het cutten ging goed tot 8% maar daarna was het een hel... dus ben ik er mee gestopt en viel al redelijk snel terug na 10%... vandaar dat ik miss overweeg om vanaf 8% dnp toe te voegen... om tezien wat het geeft

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Ja hoe sta je er nu bij ben ook nieuwsgierig :p

Je handtekening mag je wel aanpassen :D

stats zijn om te huilen momenteel, dus ik denk toch maar even te wachten met wijzigen van mijn handtekening :-)
 
kuur zag er ongeveer zo uit, resultaten vielen tegen dus daarom kies ik nu voor lange esters, wie weet werkt het beter voor mij

w1-16 200mg Test P EOD
w1-9 112.5mg Tren A EOD
w1-12 150mg Mast P EOD
w10-16 50mg provi

waarom koos je korte esters bij eenlange kuur? hoe zag T3 inname eruit?
 
waarom koos je korte esters bij eenlange kuur? hoe zag T3 inname eruit?

ik was ni van plan om deze zolang door te trekken, maar omdat de resultaten tegenvielen heb ik langer doorgetrokken en dosis verhoogd...
en test ook wat doorgetrokken omdat ik nog in de cut zat
T3 liep samen met de tren opgebouwd tot 100 en dan weer afgebouwd
 
ik was ni van plan om deze zolang door te trekken, maar omdat de resultaten tegenvielen heb ik langer doorgetrokken en dosis verhoogd...
en test ook wat doorgetrokken omdat ik nog in de cut zat
T3 liep samen met de tren opgebouwd tot 100 en dan weer afgebouwd

mischien at je te veel kcal? hoe zag je cut er precies uit?
 
IK zou dit doen:

w1-22 500mg Test E
w1-10 400mg Tren E
w11-20 500mg Mast E
w2-24 50mg provi
w2-24 Hcg 500UI ew
w24-27 20mg nolva

Vindt 20 weken aan de tren best veel, ook als hij toch 300mg is.
Maar dit is puur mijn mening, misschien werkt het voor jou wel beter zo. Wie weet.
 
Tren is een top middel, week 15 ongeveer begin je echt een ongelooflijk vetverlies te zien! dit is echt een middel dat beter werkt naarmate de weken vorderen!

1-20 500testE 40ml nodig
1-20 600trenE 60ml nodig

is gewoon een cheap most bang fot the buck kuur! (250test 800tren is nog beter, minder kans op gyno en betere gains+VEEL meer vetverlies) ;)

mast is wel oke, maar onder de 8% wordt het pas leuk..
 
Tren is een top middel, week 15 ongeveer begin je echt een ongelooflijk vetverlies te zien! dit is echt een middel dat beter werkt naarmate de weken vorderen!

1-20 500testE 40ml nodig
1-20 600trenE 60ml nodig

is gewoon een cheap most bang fot the buck kuur! (250test 800tren is nog beter, minder kans op gyno en betere gains+VEEL meer vetverlies) ;)

mast is wel oke, maar onder de 8% wordt het pas leuk..

20 weken tren op 600mg SJEEEEEEEEEZ dan pleeg ik ofwel een moord, ofwel zweet ik een zwembad per nacht of ik moet opgenomen worden in een instelling :D

weekje of 8-10 op 400 vond ik al welletjes geweest !

Als ik de Topicstarter was deed ik gewoon 2 kuren van 8 weken met een kleine bridge tussen ipv 20 weken non stop...

is maar een gedacht maar zou dit niks zijn :

Kuur 1:
1-10: 500mg Test E
1-10: 400mg Tren E

Brdge:
10-16: 250 Test E + 50mg Proviron/dag
12-15: DNP op xxx mg

Kuur 2:
16-24: 500mg Test E
16-24: 500mg Masteron E

Dan an hij in die 6 weken bridge ff zen lichaam wat laten rusten van de tren , ff 6 weekjes alleen 1amp test + wat provi, verliezen zal hij daar niet op en dan ff wat DNP testen , moet hij daar beetje teveel van afvallen of inleveren meteen daarna 8 weekjes terug ON

Lijkt me ook iets beter zodat de sleur er niet inkomt met zo een lange 20 weekse kuur. als hij zorgt dat hij van kuur op 10% uitkomt en de nodige massa pakt, dan die DNP lekker diep gaan en toch 250 test + provi die ervoor zorgen dat hij anabool blijft en dan test/mast om echt lekker diep te gaan en terug te knallen

Is maar een gedacht maar dat leek me toch lekkerder
 
zou dan helemaal niets nemen die paar weekjes, lange esters werken wel even door

1-10 500testE
1-10 400trenE

11-13 DNP 21dagen
week 14 bijkomen en DNP vocht laten wegtrekken

15-25 500testE
15-25 400mastE

20 weken tren op 600mg SJEEEEEEEEEZ dan pleeg ik ofwel een moord, ofwel zweet ik een zwembad per nacht of ik moet opgenomen worden in een instelling :D

ik zat 7maanden op tren, werd lichtelijk labiel
 
Wat is de reden Provi al zo vroeg te nemen?
 
7 maanden op Tren!! hehe baas boven baas hehe
 
Tren is een top middel, week 15 ongeveer begin je echt een ongelooflijk vetverlies te zien! dit is echt een middel dat beter werkt naarmate de weken vorderen!

1-20 500testE 40ml nodig
1-20 600trenE 60ml nodig

is gewoon een cheap most bang fot the buck kuur! (250test 800tren is nog beter, minder kans op gyno en betere gains+VEEL meer vetverlies) ;)

mast is wel oke, maar onder de 8% wordt het pas leuk..

250test/800tren? heb ik dan niet meer kans op prolactine gyno bij zulke hoge dosering tren? best wat T3 op lage dosis ernaast laten lopen om dit tegen tegaan?

ik dacht meer aan 625test/500tren? van elk 2.5ml... op test ga ik ook nog redelijk goed vooruit...
 
250test/800tren? heb ik dan niet meer kans op prolactine gyno bij zulke hoge dosering tren? best wat T3 op lage dosis ernaast laten lopen om dit tegen tegaan?

ik dacht meer aan 625test/500tren? van elk 2.5ml... op test ga ik ook nog redelijk goed vooruit...

Nee juist niet, je zou juist verminderde/geen gyno moeten krijgen van een hogere androgene dosering dan een hogere oestrogene dosering.
Rusher was deze 'mythe' aan het testen en zijn gyno verminderde juist doordat hij hoger in andro en lager in oestro zat.

Tevens spreken (van horen zeggen) US boards de prolactine gyno erg tegen, volgens hun (en vele studies/experimenten) bestaat prolactine gyno niet eens.
BigCat was daarmee bezig om al hun 'oude kennis' weer opnieuw te onderzoeken.

(so don't fight me about it :D)
 
250test/800tren? heb ik dan niet meer kans op prolactine gyno bij zulke hoge dosering tren? best wat T3 op lage dosis ernaast laten lopen om dit tegen tegaan?

1) prolactine gyno BESTAAT NIET. stop the bullshit.
2) PRL kan alleen verhogen indien E verhoogd is. houd dus je E in de hand en je hebt geen zorgen om verhoogd PRL.

mocht je toch angst hebben voor dingen die niet bestaan (PRL gyno) kan je altijd nog B6 (3x200mg ED) en wat T3 nemen. voor progestogene sides zou je evt. winny nog kunnen stacken.
 
of Aromasin..
 
Je gaat toch niet 20 weken op tren zitten man! Rond de 8 weken is meer dan genoeg. Ik zou ook echt niet inzien hoezo tren opeens vanaf week 15 voor enorm veel meer vetverlies gaat zorgen. Grote onzin als je het mij vraagt...zal wel tussen de oren zitten. De meeste hier vergeten dat Tren een enorm heftig middel is...dat moet je echt geen 20 weken gaan nemen, laat staan 7 maanden! Echt gekkenwerk.
 
Je gaat toch niet 20 weken op tren zitten man! Rond de 8 weken is meer dan genoeg. Ik zou ook echt niet inzien hoezo tren opeens vanaf week 15 voor enorm veel meer vetverlies gaat zorgen. Grote onzin als je het mij vraagt...zal wel tussen de oren zitten.

heb jij er ervaring mee? ik weet nu al dat het antwoord NEE is! aangezien je altijd je mening baseert op dingen die je logisch lijken!

Ik heb er WEL ervaring mee en dat was mijn ervaring rond week 15

250test/800tren? heb ik dan niet meer kans op prolactine gyno bij zulke hoge dosering tren? best wat T3 op lage dosis ernaast laten lopen om dit tegen tegaan?

animal heeft al antwoord gegeven ;) weet niet wat je doel is! maar tren vind ik echt 1 van de betere middelen! Alleen klote dat het in je geest ****ed en je conditie achteruit gaat


1) prolactine gyno BESTAAT NIET. stop the bullshit.
2) PRL kan alleen verhogen indien E verhoogd is. houd dus je E in de hand en je hebt geen zorgen om verhoogd PRL.

mocht je toch angst hebben voor dingen die niet bestaan (PRL gyno) kan je altijd nog B6 (3x200mg ED) en wat T3 nemen. voor progestogene sides zou je evt. winny nog kunnen stacken.

Blijf het raar vinden dat ik wel moe met met tren zonder T3 en dat de vermoeidheid verdwijnt met 25 tot 50mcg T3, heb hier nog geen verklaring voor (heb wel een kleine hersenspinsel waaraan het kan leggen trouwens)
 
Nee tuurlijk niet...ga toch niet zolang Tren gebruiken. Ben benieuwd wat je bloedwaarden waren na 7 maanden tren waarbij je enorme doseringen hebt gebruikt. Grote kans dat je je bloed niet eens regelmatig hebt laten checken...anders zou ik het wel leerzaam vinden als je de uitkomst inscant en hier upload.

Ik geloof er niet in...kan net zo goed door andere dingen komen want je hebt zoveel door elkaar gebruikt en zovaak je dieet veranderd. Geen enkele studie die aantoont dat tren na week 15 opeens veel meer vet ging verbranden...en ook nog nooit iets van gehoord of gelezen op internet.
 
Back
Naar boven