Fitness Seller

3Doc: That sugar film (2014) 1 juni 2017, 21:05 NPO 3

Bezoekers in dit topic

Ik vond fed up beter dan deze docu jongens, try to deal with it. Het is echt geen ramp verder en het maakt niet uit maar dat vind ik.
 
Begin dit jaar heb ik met mijn vrouw een maand geen geraffineerde suikers gegeten. Ik had geen weet van deze film destijds. Het effect op mijn lichaam en geest was minimaal maar bij mijn vrouw waren de effecten vergelijkbaar met die in de film te zien zijn. Blijkbaar is niet elk mens even gevoelig voor suikers.
Heb hem (nog) niet gezien maar vind dit al een prachtig artikel

That Sugar Film is kijkersbedrog - Foodlog
Dat log is zo slecht geschreven en net zo subjectief als de film.De film onderbouwt in elk geval op een betere wijze. Hoe je dat een pragtig artikel kunt noemen zonder zelfs de film maar te hebben gezien. :o Meneer laat het tevens volledig na om in te gaan op de resultaten.

Zou hij door de voedingsindustrie betaald worden of zijn eigen fantastische boek willen promoten?
Hij is in die 60 dagen 'high sugar' 8 kilo aangekomen, terwijl hij naar eigen zeggen evenveel is blijven eten (2300 KCal/dag). Ik heb hem echter nooit met een keukenweegschaaltje in de weer gezien...
Hij is in de film constant zijn eten aan het afmeten met lepels of heb je dat gemist? Je kunt wel gaan micro managen maar met het afmeten met lepels ben je op praktische wijze ook je inname aan het controleren daar heb je geen weegschaal voor nodig.
 
Laatst bewerkt:
Dat log is zo slecht geschreven en net zo subjectief als de film.De film onderbouwt in elk geval op een beter wijze. Hoe je dat een pragtig artikel kunt noemen zonder zelfs de film maar te hebben gezien. :o Meneer laat het tevens volledig na om in te gaan op de resultaten.

De manier waarop het geschreven wordt vind ik prachtig. Betekend niet dat ik vind dat de inhoud waarheid is oid; ik heb inderdaad de docu niet gezien.
 
Back
Naar boven