AndroidHealthClinic

3e kuur deca-test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

danimorph

Novice
Lid geworden
5 jan 2016
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
104kg
Vetpercentage
10%
3e kuur opties.

Dag mensen,
Ik zat dus voor deze 3e kuur te twijfelen over de volgende opties.
Ik heb nu 2 keer test-tren gebruikt en ik heb mij door inlezen en laten vertellen dat het nog wel eens tegen kan vallen om meerdere malen achter elkaar dezelfde moleculaire-verhouding aan steroide te gebruiken. (Nieuwe prikkels betekend immers groeien in ieder opzicht)
Daarom wilde ik nu ook even een wat mildere kuur.

1.

Week 1-4 winstrol 50mg ed
Week 1-10 400-600 mg deca
Week 1-12 500 mg test-e

Week 1-13 hcg 250 iu 2 x per week
Week 14-17 40 mg nolvadex ed

Nu twijfel ik over de dosering van deca. Ik heb als hoogste ooit 600 mg tren om 500 mg test gebruikt. Verder heb ik deca nog niet aangeraakt.
Wat adviseren jullie meer qua dosering. 400 of 600
 
Deca is niet veel milder dan Tren, ja wellicht in sides, maar het zijn beide 19-nor varianten en deze kun je ansich niet erg mild noemen.

Wat is je doel? Zonder doel kun je wel van alles willen zetten want dan maakt het toch niet uit waar je eindigen zal.
 
Mijn doel is om met de volgende kuur 110 schone kilos over te houden. Met een toename van 2 % vet kan ik mee leven. Zit nu op 104 10%. Dus doel is dan 110 12% (overhouden).
Dit lijkt me een redelijk realistisch doel.
 
Dat lijkt inderdaad prima haalbaar, als je twijfelt over de dosering zou je week 1-5 in elk geval op 400mg kunnen gaan zitten. Verhogen kan altijd natuurlijk, verlagen is in geen van de gevallen een ideaal scenario.
 
Dat is indd een optie, alleen ben ik daar vaak minder voorstander van bij een 10 weekse kuur.
Als ik mijn 6e inject verhoog duurt het bijna 2 weken voor mijn spiegel op 600 mg zit, en heb ik daar dus maar 3 weekjes profijt van. Vandaar dat ik hoopte dat hier enige tren en deca ervaren kuurders bij zitten die me een adviesje erover kunnen geven.
 
Ervaringen zijn persoonlijk en het is je eerste keer deca, dus ik zie het probleem niet echt. Wil je op safe spelen dan start je met 400. Je kunt dan ook na 3 weken besluiten om te verhogen natuurlijk.
 
Nog nooit deca gedaan maar 400mg voor een eerste keer lijkt me wel voldoende denk ik, nee?
 
Nog nooit deca gedaan maar 400mg voor een eerste keer lijkt me wel voldoende denk ik, nee?

Dat wordt dan eens tijd.

400mg is zeker voldoende.
 
Bij mij viel 500test 400deca tegen na al eens eerder 500test 400 tren gebruikt te hebben, zat een cruise van 6-7weken tussen. Zou persoonlijk de test dan dus verhogen naar 750mg
 
Bij mij viel 500test 400deca tegen na al eens eerder 500test 400 tren gebruikt te hebben, zat een cruise van 6-7weken tussen. Zou persoonlijk de test dan dus verhogen naar 750mg

Hmm, bedoel je dat je na je laatste inject 7 weken hebt gewacht en toen bent begonnen aan die deca kuur?
Mijn laatste kuur was 10 weekjes 500 test 600 tren (aan te raden trouwens, ik heb 0,0 sides hierop)
Maar er zal bij mij minstens 12 weken tussen zitten voor een beetje fatsoenlijk herstel. Misschien dat hij daarom minder aansloeg bij je?
 
Tussen die 2 kuren zette ik 250mg test per week.
Als je al eens 500 test 600 tren hebt gedaan gaat 500 test 400deca echt tegevenvallen. Je gaat wel groeien maar het zal tegenvallen.
 
Tussen die 2 kuren zette ik 250mg test per week.
Als je al eens 500 test 600 tren hebt gedaan gaat 500 test 400deca echt tegevenvallen. Je gaat wel groeien maar het zal tegenvallen.
Ja daar ben ik ook bang voor inderdaad. Dat de kuur wat milder word ben ik niet bang voor. Dat is prima. 5-6 kilo winst zou mooi zijn. Ik twijfel heel erg over boldenone nog. Ik wil namelijk even tussendoor iets anders dan tren. Ik las niet veel positieve ervaringen over bold dus daarom ging mijn voorkeur naar deca. Maar deca heeft weer het nadeel dat herstel zo klote lang is. Lastige keuzes allemaal.
 
Ik had hetzelfde even geen tren meer, ga nu dhb gebruiken schijnt een erg leuk middeltje te zijn zonder al te veel sides!
 
Back
Naar boven