AndroidHealthClinic

3e Kuur hulp nodig (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Djansen

Novice
Lid geworden
27 nov 2020
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
104kg
Vetpercentage
20%
Ik ben nieuw hier dus slacht me niet af :dunno:

Lengte: 1,95
Gewicht: 104kg
Leeftijd: 23 Jaar

Vetpercentage: rond de 20% (niet gemeten maar dat is wat ik zelf ongeveer inschat)
Vetpercentage heeft rond de 13% gelegen maar zelf in de periode van de lockdown niks gedaan.

Graag wil ik voor m'n 3e kuur Trenbolone runnen ik heb nu een aantal topics gelezen en was eerst van plan 750 Test E en 600 Tren E te nemen maar al snel ben ik er achter gekomen dat dit redelijk hoog is.
Nu zit ik te denken 500 Test E om 400 Tren E,

(Hiervoor heb ik Sarms gebruikt, en heb een kuur gedaan van 500 Test E om 400 Mast E)

week 1-12 Test E
Week 1-10 Tren E
en dan nolvadex 30mg 4 weken.

Zelf snap ik ook wel dat Tren E zwaar is dat is ook de reden dat ik nu hier wil vragen om hulp wat ik het beste kan doen.
Hoe kan ik het veiligst te werk gaan als ik deze kuur zou runnen? (ik snap dat er altijd risico's zijn maar ik wil zo min mogelijk bijwerkingen/schade toebrengen aan mijn lichaam.)
Van mijn vorige kuur ben ik naar mijn weten helemaal hersteld.
27 Oktober 2021 ben ik gestopt met de Nolvadex van mijn vorige kuur.
Wat zouden jullie anders doen?

Alvast bedankt!
 
Een dieet volgen om wat kilo's te minderen als eerste.
Dit is hoe ik er nu uit zie, dus eerst nog wat kg's afvallen en dan pas beginnen?
 

Bijlagen

  • Voorbeeld (2).jpg
    Voorbeeld (2).jpg
    114,7 KB · Weergaven: 231
20% bf is te hoog om efficiënt spiermassa te maken. Je hormoonhuishouding is niet optimaal met een hoog vet %.

Alhoewel op jou doseringen toch zieke gains gaat maken. Heb je tren vaker gebruikt anders kan je toch proberen te starten op 100/150 tren pw en gaandeweg opbouwen naar hogere doseringen indien je het lichamelijk/psychische aankan.
 
Wellicht interessant om eerste paar weken tren a te pakken, zodat als het “tegenvalt” het sneller uit je systeem is.

Onderschat het niet, tren is heavy.
 
Wellicht interessant om eerste paar weken tren a te pakken, zodat als het “tegenvalt” het sneller uit je systeem is.

Onderschat het niet, tren is heavy.
Oke heel erg bedankt voor je hulp!
 
20% bf is te hoog om efficiënt spiermassa te maken. Je hormoonhuishouding is niet optimaal met een hoog vet %.

Alhoewel op jou doseringen toch zieke gains gaat maken. Heb je tren vaker gebruikt anders kan je toch proberen te starten op 100/150 tren pw en gaandeweg opbouwen naar hogere doseringen indien je het lichamelijk/psychische aankan.
Dit is de eerste keer dat ik Tren wil gaan gebruiken, dus 400 is echt een no go?
 
  • Like
Waarderingen: ak
Tren is overrated vooral als het om offseason gaat.

Zoveel bijzonder sterker is het nou ook weer niet, wel enorm veel sides lichamelijk en mentaal voor de meeste mensen.

Je ruikt wel sterker door tren.

@ts

Neem tren-a als je zonodig tren wilt nemen en start op 150/200mg p week.
 
Tren is overrated vooral als het om offseason gaat.

Zoveel bijzonder sterker is het nou ook weer niet, wel enorm veel sides lichamelijk en mentaal voor de meeste mensen.

Je ruikt wel sterker door tren.

@ts

Neem tren-a als je zonodig tren wilt nemen en start op 150/200mg p week.
oke ik zal dan eerst op tren-a beginnen ik hoor idd meer mensen die dat aanraden, heel erg bedankt!
 
oke ik zal dan eerst op tren-a beginnen ik hoor idd meer mensen die dat aanraden, heel erg bedankt!
Op ace heb ik sowieso niet echt sides, tren-e wel. Weird maar waar.
 
400mg tren per week is prima man.
Ik zou inderdaad lekker op 500 test 400 tren gaan.
 
Back
Naar boven