MuscleMeat

3e kuur mast/test of tren/test/mast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eens met bovenstaande, 500 mg is vrij genoeg voor spier behoud.
Doe een ECY stack erbij, mischien een goede fatburner erbij, gaat zeker lukken kerel.
Mischien je dieet beetje strakken, zuivel producten etc eruit, beetje low carb gaan. etc.

Suc6
 
vind 750 wel veel om enkel te cutten, 500mg moet makkelijk volstaan om spierverlies tegen te gaan.

is ook veel idd, ik cut zelf met 40mg var PD. en dat lijkt al goed genoeg te werken ;)
 
ik cut zelfs soms een paar weken natural :eek: :D
 
WAT ?!?!?!?!?
kan dat ook nog joh? :D
 
mijn dieet op dit moment is:

- 250 ml magere melk/whey 40 gram/30 gr brinta
- 100 gram kipfilet/60 gram pindakaas
- 200 gram kipfilet
- 200 gram rijst/500 gram spitskool/150 gram kipfilet
traine
- shake met 40 gram whey
- 2 blikken tonijn met appelmoes
- 400/500 gram kwark

mijn plannen t.a.v. het trainingsschema word dan:

ma: rug/biceps
di: borst/triceps/cardio
do: schouder/biceps
vrij: rug/cardio
za: borst/cardio


wil het liefst in een kuur 2x een spiergroep pakken per week buiten de schouders omdat ik redelijk snel blessures krijg, de cardio doe ik ook graag na 1 spiergroep getraind te hebben.

ik hoor graag opmerkingen of wat beter kan of suggesties.


Vergeet niet je benen te trainen.
 
Eens met bovenstaande, 500 mg is vrij genoeg voor spier behoud.
Doe een ECY stack erbij, mischien een goede fatburner erbij, gaat zeker lukken kerel.
Mischien je dieet beetje strakken, zuivel producten etc eruit, beetje low carb gaan. etc.

Suc6

dieet kan altijd nog strakker maar ik denk met deze vet% dat het nog niet hoef alle zuivel eruit tenslotte zuivel is natuurlijk ook goed voor de calcium (minder blessures)

na is goed over nagedacht te hebben wil ik het toch is proberen om een echt cut kuur van te maken.

had zoiets in gedachte:

week 1-16 boldone 500 e/w
week 1-16 test E 500 e/w

lekker simpel en kwa t3 na veel gelezen te hebben:

week 1 25 mcg
week 2 50 mcg
week 3-9 75 mcg eventueel verhogen naar 100
week 10-13 50 mcg
week 14-16 25 mcg

graag advies op de t3 in combinatie met deze kuur want ik weet tamelijk weinig over t3 gebruik, bijvoorbeeld nog langzamer afbouwen of opbouwen of met t3 eerder stoppen dan de kuur zelf ?

ik zou graag alleen t3 willen proberen zonder enige toevoeging van fat burners zoals eph of stackers en al zeker geen clen
 
maar..train je serieus je benen niet..?
 
maar..train je serieus je benen niet..?

nou ff niet zeiken over benen he :D

edit: nog ff een vraag welke nakuur zou ik nemen volstaat nolvadex ?

zoiets als week 18-21 40/30/20/20
 
nou ff niet zeiken over benen he :D

edit: nog ff een vraag welke nakuur zou ik nemen volstaat nolvadex ?

zoiets als week 18-21 40/30/20/20

20 mg p/d 4 a 5 weken, en hcg 500 ui per week vanaf week 7 tot aan de 1ste week voor je nakuur. Creatine erbij, en tribules klaar is kees.

suc6
 
lekker moet ik nog zwangere pis in me injecteren ook :D

ok ben eruit over hcg.
 
Laatst bewerkt:
graag nog advies op me t3 gebruik moet ik hem sneller opbouwen en langzamer afbouwen ?
 
alle begin is moeilijk :D

OT:
t3 kan je in week 1 van 25 naar 50 verhogen, vanaf week 2 75mcg pakken. afbouwen, om de 3 dagen ofzo verlagen met een halve tab.
 
ok allemaal bedankt voor de info
 
damn die combi tonijn met appelmoes lijkt me jummie
 
damn die combi tonijn met appelmoes lijkt me jummie

is het ook :D beter als tonijn droog te gaan eten en dan bedoel ik tonijn op waterbasis met olie is het zalig om het zo op te eten zonder appelmoes.

ik kom net van trainen af en ik zat te denken nog over die t3 zou ik die gebruiken vanaf week 3 wanneer de test begint te werken of vanaf week 5 wanneer alles begint te werken of is het bs en gewoon starten vanaf week 1
 
Zonder grote benen is je stofwisseling in rust eigenlijk bout te noemen.
 
weg met die pindakaas, kun je beter die zalmplakjes van de AH pakken op je boterham doen ofzo,
en appelmoes zit suiker in als ik me niet vergis!!
 
Back
Naar boven