XXL Nutrition

3e kuur Suggesties?

Bezoekers in dit topic

Hercules90

Novice
Lid geworden
8 jul 2015
Berichten
11
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Test-e + deca kuur ?

Vorig jaar zou ik beginnen aan mijn 3 kuur en heb ik de zelde vraag hier op het forum gesteld. Door prive redenen moeten afzeggen. Ga nu toch echt aan mijn 3kuur beginne wat vinden jullie hier van?

KUURSCHEMA
Week 1 t/m 10 : Test-e 250mg
Week 1 t/m 8: Deca 600mg
Week 1 t/m 6: Winstrol 40mg
Week 12 t/m 15: cl0mid 50mg
Week 1 t/m 12 hcg 500 iu 1 x per week


Ik train nu ongeveer 7 jaar en heb 2 kuurtjes achter de rug.
1e kuur: winny only kan me vaag herinneren hoeveel en hoelang.
2e kuur: 10 weken test-e 500mg + 4 weken winny 40mg en met 2 weken nolva

stats :
leeftijd : 26
gewicht : 85 kg
lengte : 1m79
doel : massa gainen en vet% proberen vast te houden.
vet% : 13 - 14%
trainingsessies: 5x per week.
 
Waarom zet je je test lager dan je Deca?
 
Prima kuur. Zelf had ik er masteron bij gedaan op 200/300mg juist omdat je je test laag houdt, maar omdat je winstrol erbij neemt hoeft het niet perse denk ik (a:e verhouding) :)

Waarom zet je je test lager dan je Deca?
Waarom niet?
 
Deca naar 400 mg en een beetje masteron of primo erbij en je hebt een heerlijke kuur!

Testosteron, deca en mast/primo is verreweg mijn favoriete stack zowel voor bulken of cutten. Uiteraard heb ik tijdens het bulken Dianabol erbij.
 
Deca naar 400 mg en een beetje masteron of primo erbij en je hebt een heerlijke kuur!

Testosteron, deca en mast/primo is verreweg mijn favoriete stack zowel voor bulken of cutten. Uiteraard heb ik tijdens het bulken Dianabol erbij.

Waarom zou je voor een bulk 4 middelen gaan stacken?
 
Prima kuur. Zelf had ik er masteron bij gedaan op 200/300mg juist omdat je je test laag houdt, maar omdat je winstrol erbij neemt hoeft het niet perse denk ik (a:e verhouding) :)


Waarom niet?


Inderdaad waarom niet?



Verder weet ik nu niet of je de test en deca kan mixen en zetten. of dat ze apart gezet moeten worden. Dat zoek ik nog even op of vraag ik aan een maatje.

Ik ga starten over een week of 3, en zal waarschijnlijk een logje gaan bijhouden. ben na deze kuur van plan te shredde naar 7-8% en voor het eerst clen te gebruiken. Heb mez3lf hier nog niet in verdiept maar daar heb ik gelukkig nog lang de tijd voor!
 
Inderdaad waarom niet?



Verder weet ik nu niet of je de test en deca kan mixen en zetten. of dat ze apart gezet moeten worden. Dat zoek ik nog even op of vraag ik aan een maatje.

Ik ga starten over een week of 3, en zal waarschijnlijk een logje gaan bijhouden. ben na deze kuur van plan te shredde naar 7-8% en voor het eerst clen te gebruiken. Heb mez3lf hier nog niet in verdiept maar daar heb ik gelukkig nog lang de tijd voor!

kan gewoon in dezelfde spuit (samen)
 
Back
Naar boven