AndroidHealthClinic

3e Kuur Test-E Trenbolone-e ?

Bezoekers in dit topic

Galatasaray

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2008
Berichten
74
Waardering
1
Na bepaalde ups & downs ben ik ben van plan om test-e en tren-e kuur te pakken voor 10 weken (mijn stats 70kg op 1.67
mijn doel droge en harde spiermassa met veel volume
raden jullie dit aan ja/nee?
en wat is jullie ervaring met deze kuur kwa results en side effects




gr, gala
 
bedankt voor de topic

test-e 500
tren-e 400
 
bedankt voor de topic

test-e 500
tren-e 400

Veel mensen ervaren meer sides op test 500/tren400 dan op test 250/tren400. Persoonlijk heb ik er geen last van. Ik zet de test/tren ook 2x per week ivm stabielere bloedwaardes. Dit kan bij tren nogal verschil uitmaken tegenover test only. Zet er ook hcg naast 2x500iu of 250iu eod w1-12. Mijn voorkeur gaat wel uit naar 12 weken kuren. In dat geval hcg w1-15
 
1-12 test 250
1-10 tren 400

gewoon simpel houden bro
 
1-12 test 250
1-10 tren 400

gewoon simpel houden bro

Dit en test kan ook 10 weken of tren ook 12. Die laatste 2 wkn test op 250mg voegt niks meer toe, kan je net zo goed stoppen. Ik heb zelf test nooit 2wkn langer gedaan, ik ken het gerucht dat dit zou moeten maar nooit met uitleg. Ik zie er het nut niet van zolang niemand me uit kan leggen welke logica erachter zit.
 
Dit en test kan ook 10 weken of tren ook 12. Die laatste 2 wkn test op 250mg voegt niks meer toe, kan je net zo goed stoppen. Ik heb zelf test nooit 2wkn langer gedaan, ik ken het gerucht dat dit zou moeten maar nooit met uitleg. Ik zie er het nut niet van zolang niemand me uit kan leggen welke logica erachter zit.


Zijn allebei middellange esters . Maar wie zegt dat ze allerbei uitwerken op dezelfde dag?
Je kan beter je kuur eindigen met alleen test in je systeem dan alleen tren. Lees trendick...

tren only zou je ook nooit doen toch? Precies!

Snap je het nu een beetje ouwe?
 
Zijn allebei middellange esters . Maar wie zegt dat ze allerbei uitwerken op dezelfde dag?
Je kan beter je kuur eindigen met alleen test in je systeem dan alleen tren. Lees trendick...

tren only zou je ook nooit doen toch? Precies!

Snap je het nu een beetje ouwe?

Tren only gedaan, methyltren only ook gedaan :) Tegenovergestelde van tren dick.....ik snap nog steeds niet waarom je moet eindigen met test in je systeem?

Het enige wat er is aan tren only is een nogal extreme A:E ratio aangezien je geen eigen oestrogeen meer hebt en extreem veel androgenen. Ik voelde me nogal misselijk en niet lekker in mijn vel op tren only. Prima om te cutten maar ik kan niet gainen dan doordat ik eten niet wegkrijg.

Tegelijkertijd stoppen en ze werken ongeveer gelijk uit, beide dezelfde ester.
 
Tren only doen is natuurlijk vragen om probs ....dat jij dat niet inziet is heel wat anders dan dat je niet begrijpt waarom er test naast moet.
 
Yo Gala,

Heb de afgelopen tijd veel info over tren opgezocht, heb het echter nog nooit gebruikt..

Anyway, het is heftig spul. Sides schijnen heel heftig te kunnen zijn, verschilt enorm per persoon. Als je er goed mee om gaat dan kan je zieke vooruitgang maken op deze shit.

Test erbij is een must. Let wel; Test aromatiseert en dat heeft nadelige effecten op je fatloss. Je kan een aromatase inhibitor erbij nemen om dat te voorkomen. Helpt ook goed tegen sides, veel sides komen door verhoogd oestrogeen. Ben zelf van plan om Aromasin als AI te gebruiken, je kunt ook Femara of Arimidex pakken.

Sides schijnen op enth een stuk heftiger te zijn. Dunno why.

Neem aan dat je de lange esther neemt voor minder injects?
 
@karakartal70 250 test 400 tren evt. kickstart? nakuren zeggen ze met clomid? wat zeg jij ervan

@Vallion Dankjewel voor de informatie, welke periode ben je van plan om je AI te gebruiken?
Ja klopt lange esthers voor minder injects
 
Laatst bewerkt:
Kheb gelezen dat het tijdens de kuur het meest tot z'n recht komt, kan echter ook als pct gebruikt worden. Ik neem de korte esthers, ace/prop, start dus vanaf dag 1 met Aromasin en stop waarschijnlijk de dag na laatste inject
 
Tren only doen is natuurlijk vragen om probs ....dat jij dat niet inziet is heel wat anders dan dat je niet begrijpt waarom er test naast moet.

Omdat? heb wel test ernaast gezet maar deed het toch zonder test de eerste 3 weken mee.
 
Omdat tren je eigen test productie plat legt? Neem aan dat je wel snapt waarom test belangrijk is
 
Nog meer fans hier van tren only?? Haha
 
@karakartal70 250 test 400 tren evt. kickstart? nakuren zeggen ze met clomid? wat zeg jij ervan

@Vallion Dankjewel voor de informatie, welke periode ben je van plan om je AI te gebruiken?
Ja klopt lange esthers voor minder injects

ja 1-4 winstrol 50mg kickstarten doe ik zelf ook.
ze zeggen dat clomid beter is met tren maar ik zelf heb HG nolvadex denk dat het wel genoeg zal zijn.
 
@karakartal70 Bedankt voor de tip.

ik ben van gedachten veranderd het word

1-4 Winstrol 50 mg
1-8 Tren-E 200
1-10 Test-E 500

alleen twijfel ik over de nakuur normaal gebruik ik ook nolva geen sides mee gehad tot nu toe , andere raden weer bij deze kuur arimidex maar met sides zoals depressie etc.?
wil wel dat mijn testikels/sperma kwaliteit nog voldoende is ;)

wat zeggen jullie ervan
 
Ik ga vanaf volgende week op test 500 tren 600.
Hopelijk knallen.
 
Back
Naar boven