MuscleMeat

3e kuur?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
weten jullie nog een mooi kuurtje voor mij wil ongeveer in januari februari beginnen. zat te denken aan test ent 500mg eq 400mg 10 week lang mischien nog wat dianabol of oxy erbij merk gs .wat vinden julie dat ik het best kan doen? kben 98kg 9% vet

kuren die ik heb gedaan

en heb 1x dinanabol only gedaan mislukt
heb 1x tren winstrol gedaan zeer goeie resultaten

graag kuur advies of aanpassingen

Wat wil je bereiken? Voor massa zou ik doen: 500mg test enant voor 10 weken en 300-400mg deca voor 9 weken. Kickstart dbol of oxy voor 3 weken, of liever nog prop 50mg ED (100mg EOD). EQ zet weinig massa aan, de bloat van deca valt bij mij erg mee.

Hoelang duurde je tren/winny kuur? Welke doseringen? En als die zo goed beviel, waarom niet weer deze kuur?

en je bent nog steeds 18!

Aan je stats te zien heb je iig redelijk aanleg hiervoor.

Verneuk je lichaam nou niet door continu te gaan kuren op deze veels te jonge leeftijd. Wees geduldig, het wachten wordt vanzelf beloofd.

Aan de andere kant vrees ik dus dat je jezelf tegen gaat komen als je je zin doorzet.

aaaargh ben je gek kerel? volgens mij hebben we het hier een paar keer over gehad, en zei jij (een paar dagen geleden nog) dat je na deze kuur eerst een hele tijd naturel zou gaan trainen tot je 30e ofzo!! wat ben je toch van plan kerel wil je jezelf vernken ofzo!?

18? En al 2 kuren gedaan? Je bent goed bezig (NOT!)

Ik zou echt een paar jaar niet kuren als ik jou was. FF die massa die je nu hebt gepakt vasthouden en niet nog meer gaan kuren. Je bent al heel stom geweest om op jou leeftijd te gaan kuren. Ga je lichaam nou niet verder lopen vernken.

Jammer dat je zo jong bent begonnen, maar goed het is jouw lichaam en jouw keuze. Ik hoop wel dat je er ook bij stilstaat dat je niet groot wordt in 1 nacht en dat de makkelijke weg meestal de slechtste weg is. Zo snel al kuren heeft als gevolg dat je spierkwaliteit niet van dien aard is dat je veel behoud als je eens wegvalt (blessure/ziekte). Ik zou eerst proberen dit geweldige gewicht te behouden en te zorgen dat je de kwaliteit van je spieren verbetert en dan pas weer eens gaat nadenken over een kuur. Je bent jong en hebt nog tijd genoeg!!!!!

juist ja! je bent nu nog bezig met één of hij is bijna afgelopen en dan wil je in jan/feb alwéér een? dat is over 4maand ofzo al!! ga dan op zn vroegst volgende winter weer en dan nu idd lekker doorbulken en na de winter cutten, kijken hoe je je massa vasthoudt. Maar zeker niet verder kuren, je bent al veels te ver gegaan!

• Topic Starter Topic Starter
ten eerste bij mijn volgende kuur ben ik 19. en de reden dat ik tren winstrol niet weer doe is omdat dat een hele goeie kuur is voor een wedstrijd voorbereiding je word er echt keihard van. maar het doel voor mijn komende kuur is puur massa.mijn vorige kuur was tren winstrol 8 week tren 6 week winstrol. kheb nogsteeds bijna alles behouden ben bijna nix kwijtgeraakt. alleen de strepen worden weer iets minder.

• Topic Starter Topic Starter
wat is trouwens jullie mening over sustanon en hoe vaak zou je dit moeten injecteren ook 1x in de week zoals test enathate of meerdere keren?

Terug
Naar boven