Fitness Seller

3e kuur

comet

Cool Novice
Waardering
0
zo komt mijn volgende kuur er uit te zien.

wk 1 300 mg primo
1000 mg sust
wk 2 300 mg primo
1000 mg sust
wk 3 300 mg primo
t/m 750 mg sust
wk 9

wk 11 beginnen met clomid

het is mijn 3e kuur.

de 1e was een d-bol kuurtje waar ik niet zo tevreden mee was.
de 2e was een test(cypionaat 750 mg / week) only kuur waar ik zo'n 13 kilo mee ben aankgekomen.
Het was wel veel vocht wat ik vast hield maar heb zo'n 9 kilo vast kunnen houden.

is het gezien mijn zeer korte kuurverleden slim om te frontloaden met 1000 mg.
het is wel gelijk aan de hoge kant.

de sust wil ik om de dag 250 mg gan zetten, de primo wekelijks.
of kan dat ook anders, bijv. samen met de primo in een spuit.

vast bedankt voor reacties.

zou de primo hoger doen! als het echte is.

verder kan je gewoon bijv. 2ml sus en 2ml primo in 1 spuit 2 x per week zetten.. voorbeeldje maar.

verder is een test en DHT derivaat een goede combi

• Topic Starter Topic Starter
Niemand opmerkingen???

toch bedankt champ

300 mg primo met 300 mg eq. (boldenone) schijnt een synergie-effect te hebben (1+1=3). Dit combineren met de sust geeft een supergroei lijkt mij. Maar misschien is dit een leukte optie voor de toekomst. Zoals Champ zei, primo verhogen lijkt mij als 3e kuur ook mooi.

Ik heb Primo met EQ gebruikt, en meer dan één keer.

Het gaf bij mij een meer 'dubbelop' effect dus was niet nodig geweest. Primo en EQ hebben grof genomen dezelfde eigenschappen alleen kun je met EQ meer massa winnen.
Nogmaals: dat was mijn persoonlijke ervaring.

Wat je kuur betreft, ik zou zeker de Primo verhogen, als het echte is, anders zit je met een wekelijkse test-injectie van bij elkaar zo'n 1400mg aangezien foute Primo gewoon wat test bevat.

Die Sust 2 weken op 1000mg zou ik niet doen.
Probeer zoveel mogelijk die test laag te houden want je gebruikt het natuurlijk in elke kuur.
Ik zou persoonlijk voor test enanthaat gaan aangezien Sust teveel fluctuaties in je bloed teweeg brengt.
Oftewel: Met Sust zorg je voor steeds iets syijgende en dalende testosteronwaarden in je bloed aangezien Sust uit 4 esters (componenten) bestaat die elk hun werkingstijd hebben, verschillend van enkele dagen tot enkele weken.
Je hebt een beetje test prop, een beetje test enanthaat en dat werkt elk op z'n eigen manier.

Met test enanthaat en een frontload (bijvoorbeeld week 1 1250mg, rest van de weken 500mg) zorg je ervoor dat binnen een week je test-waarden stijgen als een raket en ook zo hoog blijven gedurende je hele kuur.
En daar heeft je lichaam pas echt iets aan: Gelijke, hoge spiegels.

Succes!

comet zei:
zo komt mijn volgende kuur er uit te zien.

wk 1 300 mg primo
1000 mg sust
wk 2 300 mg primo
1000 mg sust
wk 3 300 mg primo
t/m 750 mg sust
wk 9

wk 11 beginnen met clomid

het is mijn 3e kuur.

de 1e was een d-bol kuurtje waar ik niet zo tevreden mee was.
de 2e was een test(cypionaat 750 mg / week) only kuur waar ik zo'n 13 kilo mee ben aankgekomen.
Het was wel veel vocht wat ik vast hield maar heb zo'n 9 kilo vast kunnen houden.

is het gezien mijn zeer korte kuurverleden slim om te frontloaden met 1000 mg.
het is wel gelijk aan de hoge kant.

de sust wil ik om de dag 250 mg gan zetten, de primo wekelijks.
of kan dat ook anders, bijv. samen met de primo in een spuit.

vast bedankt voor reacties.

pFFF 1000 mg sust ??? vind het wel erg veel hoor en je krijgt er zo'n dikke kop van maar ja het werkt wel en je wordt er lekker sterk van. Ik raad je alleen aan na een week of 6 over te gaan op een andere testo. (testviron of alleen propionate) zo kun je een beetje het water uit je lichaam laten lopen en voldoende test binnen krijgen om je behaalde spiermassa vast te houden en harder te laten worden. Verder zou je na 6 weken drie maal per week wat sromba kunnen zetten zo wordt je nieuwe massa nog harder. En wil je nog hader worden dan kun je wat proviron erbij nemen dit help je gelijk tegen evenetuele aromatisering.

Zorg ook voor een goede afbouw en stop niet te abrupt. Ik vind zelf hcg wat beter werken dan clomid maar dat kan per persoon verschillen

Aantal goeie punten van Koolhoven:

Stromba (Winstrol) om op te harden en inderdaad is Proviron, zoals ik ook al es in mijn weblog schreef, ideaal om ernaast te zetten ook al is het maar 25mg (1 tablet) per dag; het helpt je harder te worden en gaat aromatisering tegen, mocht je er last van krijgen. Ik heb het gebruikt om verdere gynovorming tegen te gaan die overigens begon op te spelen 5 maanden na mijn kuur en2 weken voor aanvang van de volgende.

Ik zou echter de test andersom gebruiken: Beginnen met test enanthaat en een frontload, omdat als je overstapt van Sust naar Enanthaat en Enanthaat eventjes duurt voordat het erin slaat, je zal kampen met een test-spiegel-daling middenin je kuur.

Koolhoven zei:
pFFF 1000 mg sust ??? vind het wel erg veel hoor en je krijgt er zo'n dikke kop van maar ja het werkt wel en je wordt er lekker sterk van. Ik raad je alleen aan na een week of 6 over te gaan op een andere testo. (testviron of alleen propionate) zo kun je een beetje het water uit je lichaam laten lopen en voldoende test binnen krijgen om je behaalde spiermassa vast te houden en harder te laten worden. Verder zou je na 6 weken drie maal per week wat sromba kunnen zetten zo wordt je nieuwe massa nog harder. En wil je nog hader worden dan kun je wat proviron erbij nemen dit help je gelijk tegen evenetuele aromatisering.

Zorg ook voor een goede afbouw en stop niet te abrupt. Ik vind zelf hcg wat beter werken dan clomid maar dat kan per persoon verschillen

Maar 3 keer in de week stromba? Is dat wel effectief..? Ik denk dat dagelijks beter is..

Groet

Levrone@

het word moeilijk om de primo te gaan verhogen omdat er al moeilijk aan te komen was.
en tijdens het verzenden zijn er een aantal pullen gesneuveld.
heb er nu 27 over.

denk wel dat ik echte primo heb. heb het namelijk vergeleken met foto's op het board.

als de hoeveelheid primo echt te laag is hoe kan ik de hoeveelheid die ik nu heb dan het beste gebruiken?

verder is suggestie om proviron er bij te gebruiken wel een goede die ik ook zeker er bij zal gebruiken.

thnx

btw wat vinden jullie van stromba tabs.
heb ze de eerste keer gebruikt was van generic dacht ik

Stromba tabs zijn prettig alleen werken ze niet zo lang als Winstol Depot.

Comet je hebt een PM.

En Levrone, ik zou zeggen probeer het zelf gewoon uit, ieder mens is verschillend. Het is niet exact te zeggen wat 'gewoon beter' is.

dbc01 zei:
Stromba tabs zijn prettig alleen werken ze niet zo lang als Winstol Depot.

Comet je hebt een PM.

En Levrone, ik zou zeggen probeer het zelf gewoon uit, ieder mens is verschillend. Het is niet exact te zeggen wat 'gewoon beter' is.

Thanks bro, ik ga om de dag proberen, is ook wat portomonneevriendelijker..

Groet

Levrone@

Terug
Naar boven