AndroidHealthClinic

3e kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nobody1

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2008
Berichten
37
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Ben bezig met de volgende kuur alleen ben nu in me 2e week van het prikken en ben echt enorm ziek geworden de 1e 3 dagen na mijn spuit! Nu is mijn vraag ik zet het in mijn schouders (DELT) 1e week heb ik op maandag 4ml geprikt en op donderdag 3ml nergens last van gehad eigenlijk.
2e week heb ik op dezelfde dag geprikt dus 4ml ene schouder 3ml andere schouder! En daar ben ik echt ziek van geworden! Kan dit zijn omdat de ml verhouding in mijn schouders te hoog is waardoor mijn spieren echt pijn gaan doen? Of misschien omdat je gewoon teveel in een keer binnen krijgt waardoor je lichaam hier anders op reageert?

Had hier met winny ook last van 's nachts wakker worden van de pijn en zo ziek zijn dat je 15min boven de plee kon gaan hangen!!

week 1-5 Winstrol tabs 50mg ED
Week 3-7 Test-E 750mg EW
Week 3-7 Tren-E 400mg EW
Week 3-7 Drostolone 400mg EW
Week 8-12 Test-E 500mg EW
Week 8-12 Tren-A 150mg EW
Week 8-12 Parabolan 152mg EW
 
Waarom zoveel shit door elkaar?
Waarom de test niet vanaf wk1? En zo zijn er nog 100 vragen, kuur ziet er 'n beetje vreemd uit.
 
Waarom zoveel shit door elkaar?
Waarom de test niet vanaf wk1? En zo zijn er nog 100 vragen, kuur ziet er 'n beetje vreemd uit.

Winstrol gebruik ik in het begin om wat droger van te worden, reageer echt goed op die shit! En mijn vet % gaat altijd iets omhoog in de kuur dus dan gaat die eerst omlaag door de winny en vang ik de rest die in de kuur omhoog gaat dus goed op!
Wat is er vreemd aan? Niet iedereen doet hetzelfde!!!
 
Ooit gehoord dat een ethanaat ester er een paar weken over doet om echt optimaal te werken. Die tijd daartussen kan je evt met oral opvullen. Nu heb je een dip in AAS levels na W3.
 
Laatst bewerkt:
Als je goed op je voeding let tijdens je kuur zal je vetpercentage ook niet zo hoog worden hoor. Test e werkt ook niet gelijk dus had je makkelijk vanaf het begin kunnen zetten. Kickstarten met winny. Op het einde overstappen naar Tren A en para? Para is toch ook tren? Is hier speciale reden voor?
 
Week 8-12 Tren-A 150mg EW
Week 8-12 Parabolan 152mg EW

Bedoel je hier niet EOD? Snap trouwens het nut niet van para + tren A eindigen met korte esters kan ik me nog indenken maar niet twee korte esters samen.

De hoeveelheden van 4 ml in je schouder vind ik nogal extreem. Waarom geen glutes?

Maar je kernvraag, ziek voelen van AAS. Ik had vorige week een frontload gezet en was ook echt ziek zo anderhalve dag. Was het de AAS? toevallig hoorde ik van veel mensen die vorige week ziek waren met verschijnselen als buikgriep.

Ziek worden van AAS is trouwens een kwestie van een afweerreactie op een lichaamsvreemde stof in je lijf en ja dat is dosis afhankelijk. Het is de AAS zelf en de oplosmiddelen die de reactie geven.


Laatste opmerking over je kuur. Test twee weken langer dan tren doen!
 
Laatst bewerkt:
Buikgriepje.

Begrijp je gedachte wel. Para is niet nodig, en enanthaat had je vanaf week 1 moeten starten. 8-12 test E 500, zou ik ruilen voor 150mg prop eod, en dat zou ook de dosering van Tren A zijn.
 
Bedoel je hier niet EOD? Snap trouwens het nut niet van para + tren A eindigen met korte esters kan ik me nog indenken maar niet twee korte esters samen.

De hoeveelheden van 4 ml in je schouder vind ik nogal extreem. Waarom geen glutes?

Maar je kernvraag, ziek voelen van AAS. Ik had vorige week een frontload gezet en was ook echt ziek zo anderhalve dag. Was het de AAS? toevallig hoorde ik van veel mensen die vorige week ziek waren met verschijnselen als buikgriep.

Ziek worden van AAS is trouwens een kwestie van een afweerreactie op een lichaamsvreemde stof in je lijf en ja dat is dosis afhankelijk. Het is de AAS zelf en de oplosmiddelen die de reactie geven.


Laatste opmerking over je kuur. Test twee weken langer dan tren doen!

Offtopic: Ga je geen logje van je nieuwe kuur bijhouden Ymir?
 
Bedoel je hier niet EOD? Snap trouwens het nut niet van para + tren A eindigen met korte esters kan ik me nog indenken maar niet twee korte esters samen.

De hoeveelheden van 4 ml in je schouder vind ik nogal extreem. Waarom geen glutes?

Maar je kernvraag, ziek voelen van AAS. Ik had vorige week een frontload gezet en was ook echt ziek zo anderhalve dag. Was het de AAS? toevallig hoorde ik van veel mensen die vorige week ziek waren met verschijnselen als buikgriep.

Ziek worden van AAS is trouwens een kwestie van een afweerreactie op een lichaamsvreemde stof in je lijf en ja dat is dosis afhankelijk. Het is de AAS zelf en de oplosmiddelen die de reactie geven.


Laatste opmerking over je kuur. Test twee weken langer dan tren doen!

Tren-A en Para zijn ongeveer gelijk klopt! Nee doe deze nooit om de dag zet op maandag Tren-A en op donderdag Para dus niet tegelijk!

Ja denk dat ik volgende week toch glutes ga zetten, maar had schouders gekozen omdat ik daar makkelijker bij kan! Word steeds lastiger draaien om in je glute te prikken haha..

Ja wilde dus eigenlijk weten of de hoeveelheid AAS en de pijn in mijn schouder er voor zorgde dat ik ziek werd misschien omdat al je afweer op de plek gaat zitten waar hij het het hardst nodig heeft mijn schouder dus! Had dit met winny ook maar deze pijn is niks vergeleken met die van winny!

Maar heb deze reactie eigenlijk nooit gehad! Alleen na de vorige keer dat ik een paar keer winny had gezet sinds dien word ik eigenlijk ziek van AAS!
Dus vond het nogal raar.. Blijft deze reactie van je lichaam de gehele kuur of alleen de 1e paar weken?

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Ooit gehoord dat een ethanaat ester er een paar weken over doet om echt optimaal te werken. Die tijd daartussen kan je evt met oral opvullen. Nu heb je een dip in AAS levels na W3.

Weet ik, daarom loopt winny ook 5weken door! Dus die dip heb ik niet! Enanthaat versies zitten er dan 3 weken in als de laaste winny geslikt word!
 
Offtopic: Ga je geen logje van je nieuwe kuur bijhouden Ymir?

OT http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/tweede-kuur-262322/#post5409724

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

maandag Tren-A en op donderdag Para dus niet tegelijk!

Volgens mij kan dit niet gezien de halfwaarden van beide middelen. Tussen maandag en donderdag zit er teveel tijd en dan daalt de tren concentratie te ver om daarna weer te pieken.

Waarom niet alleen tren a EOD om het makkelijk te houden

Of maandag tren a woensdag tren a vrijdag para en maandag weer tren a. Dan zit er 1x twee dagen tussen en dat is na de para en de tren a is EOD zoals het hoort.
 
Laatst bewerkt:
OT http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/tweede-kuur-262322/#post5409724

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------



Volgens mij kan dit niet gezien de halfwaarden van beide middelen. Tussen maandag en donderdag zit er teveel tijd en dan daalt de tren concentratie te ver om daarna weer te pieken.

Waarom niet alleen tren a EOD om het makkelijk te houden

Of maandag tren a woensdag tren a vrijdag para en maandag weer tren a. Dan zit er 1x twee dagen tussen en dat is na de para en de tren a is EOD zoals het hoort.

Hoort idd wel zo maar heb het vaker zo gedaan en werkt voor mij heel goed! En waarom alles precies volgens het boekje doen, je kan beter kijken hoe je lichaam er op reageert toch!

Maar effe om op mijn andere vraag terug te komen, die ik zelf veel belangrijker vind hihi..
Blijft die afweer reactie van mijn lichaam de gehele kuur of stopt deze? Want heb hier wel over gelezen maar heb hier zelf nooit last van gehad!!

Ps. voel mijn eigen nu weer prima hopen dat het zo blijft!
 
Back
Naar boven