MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

an1mal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 dec 2012
Berichten
322
Waardering
18
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Beste juiceheads..

Ik ben momenteel nog zwaar aan het twijfelen over wat voor kuur ik zou pakken.

Kuurverleden: (gestopt na 4 weken aangezien test bagger was)
1-4 Winstrol 40mg ED
1-10 Test-E 500mg EW
NOLVADEX

1-10 Tren-E EW
1-12 Test-E EW
T3 + HCG + NOLVADEX

Nu wil ik weer ON gaan maar ik twijfel nog, omdat ik momenteel 93kg weeg op 10,1% ben ik aan het twijfelen of ik nog wel een zware kuur moet doen omdat ik anders wel tot 105kg ga wegen als ik een goede kuur pak. Daarom wat raden jullie aan ? Cycle A of Cycle B ??

Cycle A:
week 1 Test Enanthaat frontload 1212mg
week 1-5 Winstrol 40-40-50-50-60 ED
week 2-10 Test Enanthaat 500mg EW
week 8-16 HCG 2x500iu
week 12-16 Nolvadex 20mg

Cycle B:
week 1-12 Test enanthaat 250mg EW
week 1-10 Tren enanthaat 200mg EW
week 1-10 Masterone E? 200mg EW
week 8-16 HCG 2x500iu
week 12-16 Nolvadex 20mg

Mijn doel: 10kg + bijkomen en wat droger worden , ben in totaal 5 maanden off op de datum wanneer ik weer wil beginnen. Als er mensen zijn die zeggen dat cycle B anders gedosseerd moet worden, geef dit even aan maar ik dacht dat dit al redelijk zwaar is ? En als ik in cycle B voor 4/5ml zou gaan wat moet ik dan zwaarder doseren ? De tren en mast neem ik aan.
 
Test tren is wel prima voor jou doel! Mast zou je erbij kunnen pakken om sides te onderdrukken.
ik zou of de test. Of de tren en mast verhogen..
of alle 3
 
Test tren is wel prima voor jou doel! Mast zou je erbij kunnen pakken om sides te onderdrukken.
ik zou of de test. Of de tren en mast verhogen..
of alle 3
Haha maar zou 1ml van alle 3 de componenten voldoende zijn ? Injecteer het liefste zo min mogelijk, anders ga ik voor 1ml test, 2ml tren, 2ml mast maar dat wordt weer een pittig kuurtje. Zou ik met cycle A niet 10kg kunnen winnen ?
 
Haha maar zou 1ml van alle 3 de componenten voldoende zijn ? Injecteer het liefste zo min mogelijk, anders ga ik voor 1ml test, 2ml tren, 2ml mast maar dat wordt weer een pittig kuurtje. Zou ik met cycle A niet 10kg kunnen winnen ?
Kan ook... denk niet dat je daar aantal ml moet laten afschrikken... kunt ook 2 injectiemomenten in een week plannen.
met 1 moet dat ook lukken ja als je voeding goed zit. Ik zou de winstrol wel vervangen voor iets waar je meer aan hebt.
 
Kan ook... denk niet dat je daar aantal ml moet laten afschrikken... kunt ook 2 injectiemomenten in een week plannen.
met 1 moet dat ook lukken ja als je voeding goed zit. Ik zou de winstrol wel vervangen voor iets waar je meer aan hebt.
Winstrol vervangen voor ?? Ja ik ga sowieso 2x per week injecteren maar ben aan het twijfelen of ik nog wel zo zwaar wil kuren, injecteren de hoeveelheid interesseert me niet zoveel ben ik niet bang voor. Nog nooit zo hard getwijfeld over een kuur.

Cycle A kan ik misschien wel 10kg aankomen,
Cycble B kom ik sowieso 10kg+ bij maar dan zit ik straks tegen de 108kg ofzo, tren look maar wel zwaar,

Kan ik niet ook bv:
Test 250
Tren 400
Mast 200 --> Wat is het verschil als ik mast 200 pak of 400

Alvast bedankt :)
 
van 93KG naar 105 of 108kg met een kuurtje van 10-12 weken op die doseringen? Ik vind het erg knap!
Kan zijn dat ik bij 15kg iets te enthiousast ben maar met cycle 2 moet 12kg echt wel lukken, als ik een logje bijhoud kan je me volgen ;) Cycle A moet ik blij zijn als ik 8-10kg aankom denk ik maar een vriend van me heeft onlangs nog 13kg met cycle a gepakt en heeft ong zelfde stats als ik.
 
van 93KG naar 105 of 108kg met een kuurtje van 10-12 weken op die doseringen? Ik vind het erg knap!
Idd 3de kuur en dan nog 10kg gainen ...dreams
 
Wat ben je van plan voor kuur 4? als je dan weer kuurt en je pakt 8 kilo, van 108 naar 116, jij bent wel een beest
 
Idd 3de kuur en dan nog 10kg gainen ...dreams
Als er nog mensen zijn die iets nuttigs hebben toe te voegen graag, anders please shut the f*ck up, ik hoef me niet beter voor te doen op dit forum want zitten toch alleen maar mensen op die kritiek op andere geven ;) Ik ga sowieso 10kg bijkomen met cycle B dus waar kom je mee, vorige kuur was ik van 87 naar 101 gegaan en dat was alleen test/tren
 
Wat ben je van plan voor kuur 4? als je dan weer kuurt en je pakt 8 kilo, van 108 naar 116, jij bent wel een beest
Ik blijf sowieso geen 103/108 vasthouden, ik denk dat ik uiteindelijk 100kg blijf wegen. Kuur 4 zie ik dan wel het gaat me nu om deze kuur
 
Ik blijf sowieso geen 103/108 vasthouden, ik denk dat ik uiteindelijk 100kg blijf wegen. Kuur 4 zie ik dan wel het gaat me nu om deze kuur
Ja maar als je er hgh 5iu ed en slin bijsmijt kom je mss op 110, trek dat volgend jaar door op 10iu tik je de 125 aan
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Winstrol vervangen voor ?? Ja ik ga sowieso 2x per week injecteren maar ben aan het twijfelen of ik nog wel zo zwaar wil kuren, injecteren de hoeveelheid interesseert me niet zoveel ben ik niet bang voor. Nog nooit zo hard getwijfeld over een kuur.

Cycle A kan ik misschien wel 10kg aankomen,
Cycble B kom ik sowieso 10kg+ bij maar dan zit ik straks tegen de 108kg ofzo, tren look maar wel zwaar,

Kan ik niet ook bv:
Test 250
Tren 400
Mast 200 --> Wat is het verschil als ik mast 200 pak of 400

Alvast bedankt :)
Ik zou zeggen bewijs het maar of je dat lukt:p zou mooi zijn toch. Wel veel maargoed. Proberen kan altijd!
Ik houd persoonlijk 2:1 aan dis 2x zoveel tren als mast. Maar daarmee onderdruk ik de tren sides niet genoeg. Ik zou het 1:1 doen dus gelijk doseren.
 
Nakuur later starten en clomid ipv nolva, ook je hcg protocol gewoon 1 tm eerste week nakuur doen

Of je doelen haalbaar zijn ...? Ga de uitdaging aan zou ik zeggen. Wel hoger doseren; mast en tren naar 400mg of eventeel 600mg.
 
Met cycle B 10+kg gainen en droger worden wil ik wel eens met mijn eigen ogen zien hoor.

Als dat volgens jou klopt waarom suggereer je dan uberhaupt cycle A?
 
12 kilo pakken met een kuur. Not really.
 
Back
Naar boven