XXL Nutrition

3e ster!

Bezoekers in dit topic

Jonko

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2006
Berichten
13.859
Waardering
2
ohyeah! ben trosts op mijn nieuw verkregen 3e ster! en mijn bijpassende titel "Advanced Bodybuilder" :D

ik ga binnenkort denk ik voor de speciale sterren :D I'll feel special!
 
Gefeliciteerd.
 
Hahaha ik zat er echt op te wachten.

goed gedaan bro.
 
Gaar topic trouwens
 
Oh brother :rolleyes:

Congratz pik :D
 
thank you :D
 
Waar blijft die karma trouwens?
Het is geven en nemen in het leven, en jij moet nu GEVEN.
 
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je akiraC opnieuw punten kan geven.
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens
helaas :(

houden jullie dus nog tegoed :)
 
Laatst bewerkt:
Jonko zei:
ohyeah! ben trosts op mijn nieuw verkregen 3e ster! en mijn bijpassende titel "Advanced Bodybuilder" :D

ik ga binnenkort denk ik voor de speciale sterren :D I'll feel special!


Misschien een domme vraag maar waar staan die sterren voor en wanneer
verdien je die kan er niks over vinden op het blog.
 
Bij de ster krijg je een titel. De sterren krijg je voor elke zoveel posts [bv deze bij 750 posts] of als je doneerd, dan krijg je speciale sterren :)
 
;) ok dan weet ik dat ook weer.
 
wil je ff vooroverbuigen voor je 4de ster :)
 
echt een boel karma hoeren mietjes threads laatste tijd :(.. het interesseert me echt geen ene **** hoeveel posts karmablokjes of sterren iemand heeft
 
Daster zei:
echt een boel karma hoeren mietjes threads laatste tijd :(.. het interesseert me echt geen ene **** hoeveel posts karmablokjes of sterren iemand heeft
beetje gefrustreerd op de late avond? :P
 
Jonko zei:
ohyeah! ben trosts op mijn nieuw verkregen 3e ster! en mijn bijpassende titel "Advanced Bodybuilder" :D

ik ga binnenkort denk ik voor de speciale sterren :D I'll feel special!


ahzo
 
Daster zei:
echt een boel karma hoeren mietjes threads laatste tijd :(.. het interesseert me echt geen ene **** hoeveel posts karmablokjes of sterren iemand heeft

Haha, je weet 't! :thumbs:
 
Gefeliciteerd, ik zie dat je heel wat gepresteerd hebt in die 2 maanden, nu nog aan die karmastaaf werken en je bent een MONSTER!!
 
Back
Naar boven