Fitness Seller

3iu ed mactropin naast kuur, geld verspilling of niet?

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Ik zit al een tijd te denken om hgh te gaan gebruiken naast mijn kuur. Aangezien het zo extreem duur is vroeg ik me af of je er iets uit haalt als je slechts 3iu ed zet (zonder insuline) of is dat gewoon geld in het putje gooien?
 
Je haalt er wel iets uit
 
Ik zit al een tijd te denken om hgh te gaan gebruiken naast mijn kuur. Aangezien het zo extreem duur is vroeg ik me af of je er iets uit haalt als je slechts 3iu ed zet (zonder insuline) of is dat gewoon geld in het putje gooien?

Definieer extreem duur.. Als je kijkt naar de voordelen die je al kunt halen uit 3.3iu e.d. i.c.m. langdurig gebruik ervan en leuke blasts vind ik het relatief gezien allemaal wel meevallen. Je krijgt gewoon veel meer waar voor je geld en de spiegel wordt met de maanden steeds leuker om in te kijken.
 
Duur in verhouding met normaal kuren. Afhankelijk van wat je koopt betaal je gemiddeld 150,- voor 100iu. Normale dosering is 5 a 6iu ed. 150,- per een kleine 3 weken is best wat geld.
 
Duur in verhouding met normaal kuren. Afhankelijk van wat je koopt betaal je gemiddeld 150,- voor 100iu. Normale dosering is 5 a 6iu ed. 150,- per een kleine 3 weken is best wat geld.

Hoe kom je erbij dat een normale doserin 5-6iu is? Je kunt prima groeien op 3.3iu e.d. Probeer het gewoon eens voor een half jaar, je gaat als je het gewoon goed doet allemaal, versteld staan van de veranderingen in je fysiek in zijn geheel. Zonder Insuline erbij zul je niet direct een megamonster worden, maar je algehele look gaat sterk veranderen en je verhoudingen worden bijzonder mooi imo. Je kunt daarna altijd nog gaan experimenteren met 6iu op trainingsdagen of 6iu tijdens een gehele blast. etc.
 
Heeft HGH op zo een lage dosering (3iu) veel effect op vetmassa?

Stel: je doet een bulkblast met AAS only en je komt dan gemiddeld 2% vet aan tijdens die blast, zal je dan met dezelfde blast +3iu HGH minder vet aankomen of misschien zelfs vet verliezen terwijl je dus wel degelijk bulkt?
 
Heeft HGH op zo een lage dosering (3iu) veel effect op vetmassa?

Stel: je doet een bulkblast met AAS only en je komt dan gemiddeld 2% vet aan tijdens die blast, zal je dan met dezelfde blast +3iu HGH minder vet aankomen of misschien zelfs vet verliezen terwijl je dus wel degelijk bulkt?
Is natuurlijk van meerdere factoren afhankelijk, maar stel je komt normaliter 2% BF bij in die blast, dan zal dit met HGH erbij minder zijn.
 
Ik zit al een tijd te denken om hgh te gaan gebruiken naast mijn kuur. Aangezien het zo extreem duur is vroeg ik me af of je er iets uit haalt als je slechts 3iu ed zet (zonder insuline) of is dat gewoon geld in het putje gooien?
Iemand ervaring met mactropin ?
 
Staat een test rapport hier op het forum mbt mactropin, geen idee hoe nu de stand van zaken is.
 
Van een UG lab kan een testrapport van een half jaar geleden ook niks meer betekenen.

Het beste is gewoon zelf de proef op de som nemen, 10iu zetten en bloed laten afnemen...
 
Back
Naar boven