AndroidHealthClinic

3the time's the Charm For Fuji (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kunt de T3 gewoon op het laatst nemen met je Winny.
Clen eventueel tijdens de nakuur.

Heb je die Anavar gewoon over.
 
oke thx die anavar heb ik nog nooit gebruikt moet ik die met test nemen of kan dat ook als only ?
 
Anavar only heb ik eerlijk gezegd nog niet veel goeds van gehoord/gelezen.
Enkel vocht ophouden enzo. Dus mss best houden om naast iets te nemen ja.
 
Ik ben benieuwd!
Wat doet de clen voor je?
Positieve ervaring dus?
 
serieus goeie stats

keep it going
 
Ik ben benieuwd!
Wat doet de clen voor je?
Positieve ervaring dus?

Vet verliezen vooral maar komt ook meestal kracht bij merk ik alles gaat wat beter. maarjah het trillen is bij mij aleen echt te zien lijkt wel of ik constant zenuwen heb.

zit nu op een mooie 101 kg

Ideetje wijzeging kuur
week 1 1250 sust deca 600
week 2 1250 sust deca 600
week 3-14 1000 sust deca 600
week 7-14 winstrol 40mg pd TABS
week 7-14 anavar ..mg
week 7-** t3 opbouwen tot 100 en afbouwen (tot die op is)

heb aleen met een probleem heb na het BP van gister en een paar daarvoor al wat last van me schouder maar nu is het best heftig.
denk dat het besten is even rust geven. want zodra ik me arm omhoog doe of na mijn linker borst toe haal (gaat om me rechter schouder) krijg ik echt pijn steken en trekkende pijn. lijkt op een flinke blesure..... iemand een ideetje ?

merk wel dat ik weer lekker lui aan het worden ben..... :D
 
Laatst bewerkt:
Ziet opzicht lekker uit, maar vind wel 8 weken anavar en winy beetje overdone en je lever zal niet echt blij mee zijn.
Ik zou of de ene of de andere doen.
Als je geen ervaring hebt met anavar kan je beter anavar nemen ipv winny, dan weet je ook wat anavar voor je doet.
 
Ziet opzicht lekker uit, maar vind wel 8 weken anavar en winy beetje overdone en je lever zal niet echt blij mee zijn.
Ik zou of de ene of de andere doen.
Als je geen ervaring hebt met anavar kan je beter anavar nemen ipv winny, dan weet je ook wat anavar voor je doet.



haha winny is ook first time :D

dus gewoon of winny of var kiezen in combi met t3
 
in 4 dagen na begin van je kuur, 5 kilo aankomen en je vetp. laten dalen met 0.3% ?
 
in 4 dagen na begin van je kuur, 5 kilo aankomen en je vetp. laten dalen met 0.3% ?

effen lezen kerel stond in post 3 dat ik al 2 weken bezig was...... en toen op 98 stond nu in week 4,5 zit ik op 101 kg
wel op blijven letten he ;)

@rob24 ben 1.83


Ideetje wijzeging kuur
week 1 1250 sust deca 600
week 2 1250 sust deca 600
week 3-14 1000 sust deca 600
week 7-13 anavar 50mg (om te beginnen kijken hoe ik erop reageer)
week 7-** t3 opbouwen tot 100 en afbouwen (tot die op is)
 
Laatst bewerkt:
nou 4 dagen al niet kunnen sporten vanwegen me schouder ben wel vanplan om vandaag weer te proberen omdat het nu minder erg aanvoelt
aleen bij bankdrukken voel ik het erg. beste dat nu maar te vermeiden of ?
iemand iedeetjes
 
nou 4 dagen al niet kunnen sporten vanwegen me schouder ben wel vanplan om vandaag weer te proberen omdat het nu minder erg aanvoelt
aleen bij bankdrukken voel ik het erg. beste dat nu maar te vermeiden of ?
iemand iedeetjes

db bench doen en schouders goed opwarmen
 
oke zit nu op 102kg ik denk dat ik nu rustig in de cut kan gaan. wat ik ga doen is eiwitten iets hoger als de onderhoud houde carbs flink naar onder rond de 30% en vet op 20%

dit zou samen met de t3 en anavar goed moeten gaan.
 
BP zit nu op 6x 150 kg
 
Back
Naar boven