Fitness Seller

3weken vakantie, amerika BULKEN!!!

Bezoekers in dit topic

Gast 1335

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 dec 2008
Berichten
463
Waardering
144
Hallo, ik ben nu al 4dagen in amerika, mijn bedoeling is om hier lekker te gaan bulken, alleen er is een probleem........ Ik kan niet trainen in deze 3weken. Weten jullie of het kwaad kan om 3weken niet te trainen? Ga ik spiermassa en kracht verliezen? Of kan 3weken geen training geen kwaad?


Alvast veel dank voor het antwoord!
 
hey prettige vakantie!

beetje opdrukken enzo moet toch lukken af en toe?
3 weken niks doen gaat inderdaad gepaard met spier/krachtverlies....
 
hey prettige vakantie!

beetje opdrukken enzo moet toch lukken af en toe?
3 weken niks doen gaat inderdaad gepaard met spier/krachtverlies....


Hey skinnie! Dankje man. jij ook!:D

Jah, opdrukken gaat wel, en optrekken ook, maar daar blijft het bij, weet je wat, ik ga gewoon een gym zoeken!
 
waarom in godsnaam bulken als je niet kan trainen dat gaat nergens over.

tuurlijk kan het geen kwaad om 3 weken neit te trainen en ja je zult wat kracht en spiermassa inleveren maar dat heb je zo weer terug na de vakantie.

Wanneer komt hier nou eens een centraaltopic/sticky voor dit wordt echt 10 x per dag gevraagd?
 
Dude nice one, Amerika om te bulken = bulken met fast-food, zit nu op vakantie in Germanyy :D
Ik doe aan bulk met fast-food, raar maar het helpt wel :)
Een weekschema:
Maandag: McDonalds
Dinsdag: Restaurant
Woensdag: Burger King
Donderdag: McDonalds
Vrijdag: Restaurant
Zaterdag: Burger King
Zondag: Gewoon thuis eten :D

No joke, for real :)

Kom ik lekker vettig :D

P.S: Heb de 400 posts geraakt met deze post :)
 
Het voordeel van bulken is toch dat je zoveel voeding binnenkrijgt dat je spieren optimaal kunnen herstellen/groeien. Ik zie het nut niet van bulken als je niet traint. Kun je beter gezond eten, en als je thuiskomt trainen en bulken.
 
Dude nice one, Amerika om te bulken = bulken met fast-food, zit nu op vakantie in Germanyy :D
Ik doe aan bulk met fast-food, raar maar het helpt wel :)
Een weekschema:
Maandag: McDonalds
Dinsdag: Restaurant
Woensdag: Burger King
Donderdag: McDonalds
Vrijdag: Restaurant
Zaterdag: Burger King
Zondag: Gewoon thuis eten :D

No joke, for real :)

Kom ik lekker vettig :D

P.S: Heb de 400 posts geraakt met deze post :)
Haha, ziet er lekker uit :P
 
Wat maken mensen zich toch druk om hun eten ed als ze op vakantie gaan :o Geniet toch eens van je vakantie en relaxt!
 
Wat maken mensen zich toch druk om hun eten ed als ze op vakantie gaan :o Geniet toch eens van je vakantie en relaxt!
Precies je kan verder het hele JAAR nog bulken!!
 
bulken met fastfood zonder te trainen :roflol:
 
Als je echt wil bulken ga naar de denny's
Maar over het algemeen kan je in de US makkelijker gezond eten dan in Nederland/Belgie.
Er is altijd wel bruine rijst beschikbaar, goede salades (dressing on the side!), whole wheat producten en VEEL vlees (steaks hmmm). Low carb produkten zijn ook erg "in".
 
De eerste week kan je sowieso nog wel flink eten want dan ben je nog wel aan het herstellen, andere weken misschien wat minder maar natuurlijk alsnog genoeg eten om gewoon je 'massa' te behouden. Verder ga je echt niet veel verliezen.
 
hey heb je in je hotel geen fitness waar zit je in amerika trouwens :p
 
hey heb je in je hotel geen fitness waar zit je in amerika trouwens :p

Hey, ik zit op het moment niet in een hotel, ik woon bij een gastgezin:p
(mijn broer is uitwisselings student geweest en we zijn zeer goed bevriend geraakt met de familie) En nu ben ik samen met min broer een maandje naar amerika, Washington om precies te zijn, maar we gaan nog verder rondreizen.:)

Ik heb me nu ingeschreven bij the gold gym, echt belachelijk duur (80dollar per maand) Ik ben gister voor het eerst geweest. en ik voel me zooo enorm klein daar:eek: En de rock(worstelaar/acteur hij speelde in Mummy, schorpioen king) traint er ook:DHij was best klein in het echt:O Ik ga gewoon lekker eten en trainen,en hoop wat massa te winnen hier.
Greetzz
 
En de rock(worstelaar/acteur hij speelde in Mummy, schorpioen king) traint er ook:DHij was best klein in het echt:O
Oh Duane dinges.. hij was vroeger een stuk groter... is afgeslankt voor de filmrollen..

Over krampachtig doortrainen tijdens je vakantie.. niet doen.. zie het als anti-overtraining-rust.. Ook psychisch kan het helemaal geen kwaad om een paar weken niet met trainen bezig te zijn lijkt me..

Fijne vakantie!
 
Back
Naar boven