MuscleMeat

3xl's trainingsschema

Bezoekers in dit topic

Ik heb het wel paar keer gedaan. Vond het erg leuk om te doen.
Vond het eerst veels te zwaar elke week 1rm proberen te verhogen maar naar aanleiding van wat Pm'tjes met 3xl kwam hij met zo'n opbouw naar voren.

ind! het lukte mij met squat en deadlift maar 3 weken achter elkaar, bench 2 weken

wel hele relaxte methode, hoe makkelijk die 6rm's dan gaan is echt belachelijk
 
Wie masturbeert er nog meer denkend aan 3xl ('s schema)?
 
gvd, d'r worden hier even prachtige trainingsmethoden voor de dag gehaald en geleerd, dankzij MIJN zoekwerk naar 3XL's schema en nog geen sikkepitje karma. :D

edit: bedankt he!
 
Laatst bewerkt:
Ben toch zeker Sinterklaas niet!
 
Ben toch zeker Sinterklaas niet!

duh.

djezis Sint is ook nederland weer beetje aant verkennen hoor. Verdomde koud, en knieperig als de pest dat volk. Die koters die we meenemen naar Spanje doen we eigenlijk een plezier.

Een zekere minister Verdonk begon over een of andere regeling waarbij ik asielzoekercentra af moest op mn schimmel. ze waarschuwde me wel om niet over de daken te lopen, want die waren wss te zwak om het gewicht van mij en mn trouwe haversnoeper te torsen. Nou ja, ik kreeg van haar een extra grote zak voor stoute kinderen en een nieuwe stoomboot als ik die kinderen meenam naar spanje. Moest ik wel een beetje voor rommelen in mijn grote boek... Volgens haar pasten er behoorlijk wat in een container en de tocht naar Spanje is maar een paar uur .
Nu heeft Sint de nederlandse politiek niet echt meer gade geslagen de laatste 50 jaar, (die mensen zijn sowieso niet zoet he, dus geen cadeau's), dus ik ken mevr Verdonk niet echt. Persoonlijk dacht Sint erover haar even met de roe te geven. Bij het zien van al mijn pieten begon ze pardoes te schreeuwen als een mager speenvarken. Nederland wordt met de dag moeilijker om cadeau's aan kwijt te raken, maf volk hoor.

grtz en tot snel,

Sint.
 
hmmm misschien vanavond eens ff testen...

Hey dat zou idd eens een goed idee zijn om je bench omhoog te knallen. Misschien ga ik er ook eens aan geloven.
 
Als we dan toch bezig zijn :D
Nja over een tijdje dan.
Bij Leophyte in zijn log heb ik ook weleens iets wat hier op lijkt gezien bij mil. press pas geloof ik.
 
Hey dat zou idd eens een goed idee zijn om je bench omhoog te knallen. Misschien ga ik er ook eens aan geloven.

Jouw bench mag niet omhoog rakker! Straks loop te tever uit!
 
Helemaal met chunky eens!
:duh:
 
als ik kijk naar week 2 voor borst dan zie ik:
Week 2
-Push press: 1/6/1/6/1/6
-Low incline cable flye 2*10-8
-Dips 2* max
-Cable flye 2 * 10-8

is dat niet een beetje weinig borst?
of mag ik vooral niet afwijken :P

en pushpress is toch niet direct massa bouwend voor de schouders aangezien het meer jerken is continu? of zie ik het verkeerd? :)
 
Weinig borst? Bij welke oefening wordt je borst niet gebruikt dan?
 
bij de 1e
en de rest zijn maar 2 setjes.

maar misschien zie ik het verkeerd en is het ideaal zo.

maar dan is wel bv millitary press beter dan pushpress voor schouder? correct me if im wrong :)
 
6 (werk) sets borst is niets mis mee imo.
 
3x 1 rep dus max gewicht. Goede variatie qua oef om de hele borst te pakken. 1x per week train je je borst flink daarmee ohr.
 
der staat ook push press, niet bench press... is het aandeel van de borst niet te verwaarlozen bij een push press? je drukt immers recht omhoog en niet naar voren
 
Pectoralis Clavicular ( bovenkant borst ) gebruik je bij OH-presses.
 
Back
Naar boven