Fitness Seller

4,5 kg Whey 62 Euro bij Hercules Fitness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ok, duidelijke taal.
 
Zal ik hier eens een lijst posten met groothandelsprijzen van die producten? Dan weten jullie pas wat goedkoop is.
 
Diabolic zei:
Zal ik hier eens een lijst posten met groothandelsprijzen van die producten? Dan weten jullie pas wat goedkoop is.

Graag. Ook graag minimum order bijzetten, verzendkosten en btw.
Verder portokosten doorbereken, die vaak vanaf een bepaald bedrag niet aan de klant wordt doorberekend, accountantskosten, verpakkingsmateriaal, verplichte afdragen aan K.V.K en detailhandel. Reclamekosten om je klant te bereiken etc.

Het is echt te gemakkelijk om te zeggen dat als je een product inkoopt voor €40 en verkoopt voor €70 dat je dus € 30 winst maakt.
Om € 100 pure winst te maken na aftrek van alle kosten, moet je echt heel wat potjes verkopen, geloof me maar.
Het is dus net zoals bij elke andere branch gewoon hard werken voor je boterham.
Die wild west verhalen van jongetjes met dollar tekens in hun ogen, denkend even snel rijk te worden is allang verledentijd.

Er is een zeer stevige (gezonde) concurrentie waardoor verkoop prijzen kunstmatig laag gehouden worden.
Het is niet voor niks, dat het een komen en gaan van supps bedrijven is.

Maar het is wel vreselijk leuk om te doen!;)
 
Back
Naar boven